|
|
Giertje
|
Van harte gefeliciteerd Henk en Natas! Wanneer kunnen de Kitekings langs komen voor beschuit met muisjes?
|
|
|
|
bredo
|
Gefeliciteerd Henk met jullie dochter Nikki.
|
|
|
audi
|
Gefeliciteerd Henk Goed hè die huwelijkse voorwaarden je kan er altijd op terug komen.
|
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Laat maar weten deze week ben ik thuis of op het water vanaf wo weer wind
as. woensdag starten met... wegvliegende muisjes bij Schel
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
De kans dat ze wegvliegen wordt steeds kleiner . Gelijk maar een oude mannen kite erbij gekocht Naish draft 9 komt wo / do binnen , kijken of het wat is.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
woensdag ziet er idd schellink-k-k-k-k--kkk-outerig uit kiteruitschell gefeliciteerd met je dochter!
|
|
|
Eltimm
|
Congrats Henk, dochter en een draft..Binnenkort ga je nog een foil varen man. Moet je niet terug aan de torches?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Torches heb ik gewoon nog hoor , gewoon nog een speeltje voor erbij in de hoop wat hoger en langer in de lucht te blijven
|
|
|
Idefixe
|
Cgrtz Henk!
|
|
|
ErikFanatic
|
Nog iemand te porren voor een (vroege) woensdagochtend sessie Blijburg? (Strand IJburg Amsterdam). Ik zit er aan te denken de ochtend verlof op te nemen, maar alleen het water op is natuurlijk nooit verstandig en minder fun ^^
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dat wordt dan een korte sessie in het restaurant want met Z/ZO daar het water op is niet echt interessant
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik heb nog geen ervaring met de spot zelf, maar komt de wind daar niet goed door met Z/ZO?
On-shore mag toch geen probleem zijn... (beetje afstand houdend).
edit: ik zie idd dat oost de meest geschikte richting is. ZO komt de wind over land en een bos, dus de verwachting is dat de wind (zeer?) vlagerig is. Echter aangezien het strand tegenwoordig ruim te noemen is en de voorspelling 18/28 knopen trekt het me toch een poging te wagen.
Is er iemand met ervaring op de spot IJburg met ZO? Ik ben ervaren genoeg wat betreft het kiten, maar mis kennis van de spot.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekker een andere spot opzoeken, ijburg is voor N tot O, Met N is het aflandig (het water is daarnaast ook diep) en dus enkel geschikt voor gevorderde kiters.
|
|
|
Eltimm
|
Hey Erik, Ik wil ook wel, misschien is Schellinkhout dan de beste keuze, word wel frisky....eigelijk is de beste wind van 9 tot 12 ofzo..
|
|
|
Giertje
|
Z.O gewoon Edam dus aan de zuidkant.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ga ook morgen rond 10.30 hoop schellinkhout bij teveel Zuid oost naar hondenhemel broekerhaven
|
|
|
thelastV8
|
Morgen vrij . Ook schellie in gedachten
|
|
|