|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Tot nu toe was het goed te doen. Ik denk dat vandaag de eerste dag van de drukte wordt
|
|
|
Woodmaster
|
Nou met die actuele 14 knopen wacht ik liever nog ff voor de wereldreis Haarlem Schellinkhout. Of anders toch maar weer IJmuiden.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker weertje , windje was matig na 1 uur genoeg voor de 9 . De naish draft bevalt goed . Hij springt lekker hoog en hangtime is prima en windgaten merk je vrijwel niet .
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was een topdag van 9.00-11.00 nog niet zo druk, daarna druk en ook redelijk wat kites in elkaar/op de kant etc. Rond 13.00 uur begon het echt lekker te waaien.14m pfff 15.00 uur gezelligheid op en rond de bank ????
|
|
|
Emanuel
|
Was lekker op Schell. Zonnetje scheen en voldoende wind. Vond het wel wat druk. Gingen inderdaad paar kites in elkaar, ook vlak bij de dijk waarbij kites op de dijk knalde. Inderdaad, de heren op het bankje waren rond 3'en lekker aan het genieten (met een biertje erbij)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Inderdaad....een lekker dagje weer eens ruim 3 uur op het water gestaan...windje was matig later nam hij wat toe tot zo, n 20 + knp maar toch goed met mijn 9 mtr kunnen varen .. Het was wel weer behoorlijk druk bij het strandje ,maar een paar rakken upwind was het goed te doen. Morgen weer een dagje .
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ah zwafra ben jii die met 9 meter edge en dubbele backroll transition (blauwe vest) zag er echt vet uit.
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat is ook bijna het enige wat hij doet hoor Roeland Ziet er wel vet uit Denk dat ik wat vaker naar het haventje ga, want was nu alweer druk. Bij het haventje hingen er ook wel aardig wat kites in de lucht, maar daar heb je geen lessers en amateurs. Daar waren er vandaag weer genoeg van op het water en kijken Hooooo maar. Wel heerlijk dagje gehad
|
|
|
zwafra
|
Thanks Roelandp... maar Herman het haventje is met 10 kiters ook al vol..Gewoon wat verder upwind gaan ...daar is (nog) genoeg ruimte.
|
|
|
Woodmaster
|
Hij schoot gelukkig weer omhoog dus toch nog heerlijk gevaren in het zonnetje tussen alle andere mede beginners. En nog even nagenieten met een traktatie van een 2 kites in de knoop en een boel bijna botsingen. Net als vroeger ;-)
|
|
|
audi
|
Moet ik morgen mijn droogpak meenemen of is dat al te warm?
|
|
|
|
Emanuel
|
Ik vond droogpak redelijk warm....ook temp water viel me allerzins mee...
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
vanaf vandaag ff niet afhankelijk van binnenwater ,lekker hoor....uurtje of 13:00 @ wijkie
|
|
|
Langbeest
|
Was wel weer lekker gister op Schell. Inderdaad even wat meer opwind en geen probleem met de drukte....
|
|
|
zwafra
|
@Tony ...super zo,n drone ...mooie filmpje . Voor vandaag ziet het er weer redelijk uit ...hoewel er nu nog niet zoveel wind staat ...moet het wel goed komen Ben om een uurtje of 12.00 op Schellie Hier het plaatje voor vanmiddag.
|
|
|
|
johan
|
Toen ik gisteren wegging op Schellinkhout, lagen er nog steeds twee handschoenen, die er ook al lagen toen ik aankwam. Ik heb ze maar meegenomen. Heeft iemand die verloren? PM voor details.
|
|
|
|
Jelle
|
Wat wordt het morgen? Windfinder: lekker op IJmuiden. of KNMI: storm en zware windstoten
|
|
|
|