Stetman
|
Mooi filmpje
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Het was vandaag weer top in de haven Hele spot voor Henriette en ik in de middag.
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was prima goed met de negen ,en lekker rustig vreemd genoeg . Ik klaag niet
|
|
|
|
|
pewpew
|
morgen rond half 2 schellinkhout.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag was het weer lekker op schellie en stuk rustiger dan gisteren ...wel wat aan uit windje maar de vlagen waren goed hard . Morgen maar even kijken wat het wordt ...in de ochtend is het waarschijnlijk te hard voor mijn 7 mtr (40+knp) maar in de middag zou de wind wind wat minder worden.
|
|
|
Mr. D
Geen avatar
|
Ik ben morgen vanaf 12:30 op schellie! Eindelijk voor het eerst mijn Fluid ATV v6 6m testen.
|
|
|
the littleman
|
Vandaag was redelijk ok op schellie alleen niet genoeg voor de 7, maar morgen wel voor de 5;) Morgen rond 11 uur op schellie
|
|
|
baukevisser
Geen avatar
|
Iemand misschien vrijdagochtend een ozone bar gevonden op Schellinkhout? Ik heb hem donderdagavond laten liggen daar (heb tot zonsondergang gevaren) hoor het graag.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
wij (erik_vr en ik) waren een goeie middag op Ijmuiden, was heel lekker: marathonsessie Ging net met de 6 meter en op zich wel 10+ man op het water. alleen maar zon en een mooie wind! Na 3 dagen sla ik vandaag ff over. Take care of yourself and of each other...
|
|
|
pewpew
|
Ik ben morgen vanaf 12:30 op schellie! Eindelijk voor het eerst mijn Fluid ATV v6 6m testen.
Hallo meneer D. Ik zie dat dit jouw eerste bericht is op dit forum. Het gaat vandaag echt heel hard waaien. Het is al link voor de personen die heel goed kunnen kiten. Ik ken je niet dus daarom weet ik niet of jij tot die groep behoort. Ik zie dat je voor het eerst ook met die atv6 gaat varen. Nogmaals, dus bij twijfel overslaan
|
|
|
ErikFanatic
|
Iemand toevallig vandaag richting Castricum of Egmond aan Zee? (Nu nog Zuid, maar vanmiddag ZW (storm)...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nogmaals, dus bij twijfel overslaan Goed bezig Rik , Ik zit ook te twijfelen voor een vroege sessie, goeie wind maar met buien en harde windstoten, ben er nog niet uit, eerst maar even een klein bakkie pleur .
|
|
|
|
Kemperman
|
Ik ga vandaag denk ik ook wat later wanneer de windvlagen wat minder zijn.
|
|
|
bredo
|
Iemand toevallig vandaag richting Castricum of Egmond aan Zee? (Nu nog Zuid, maar vanmiddag ZW (storm)...
Ik kom graag ff kijken maar ga zelf niet varen, is me ff te ruig. Hoe kat ga je?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sla vandaag ook maar over , het waait toch te hard voor mijn 7 mtr en gaat pas later in de middag afnemen..de hele dag 40 +met vlagen .. Voor de mensen die wel gaan ....be carefull. KMNI: WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 20-25 KN, IN DE WESTELIJKE KUSTPROVINCIES 25-30 KN, IN HET ZUIDWESTEN 30-35 KN. GELEIDELIJK DRAAIEND NAAR ZUID EN 2-5 KN TOENEMEND. TEN WESTEN VAN HET KOUFRONT ZUIDWEST EN AAN DE WESTKUST TOENEMEND NAAR 35-42 KN. UITSCHIETERS TOT CIRCA 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND, BIJ BUIEN TOT CIRCA 15 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
joosie
|
Was lekker afgelopen 2 dagen, lekkere paasdagen zo Zo ff naar Van den berg kijken hoe de verbouwde winkel is geworden met het kite-freaks deel daarna door naar Schellinkhout blijft voorlopig droog: http://www.buienradar.nl/wind is nu in het zuiden het hardst vlissingen 97 kmpu bij schellinkhout gemeten 81 kmpu in de windstoten http://www.buienradar.nl/weerkaarten/wind
|
|
|
@LaurenS
|
Pak de staart wel mee dinsdag en woensdag,vandaag paaseieren zoeken met mijn skoonma
|
|
|
Jelle
|
windfinder heeft dus totaal verkeerd voorspeld gisteren
|
|
|
ErikFanatic
|
@bredo, Ik ben aan het wachten tot hij ZW draait. Ik stuur je mijn nummer even door, ik denk dat het Egmond aan Zee gaat worden...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker Tom, geen Sal dit keer? , was de badmeester nog mee ? Was weer even beulen vanmorgen met de 7 meter, gelukkig geen knetterharde vlagen maar gigantische harde wind, was afzien en surviallen
|
|
|