Haring High Richardt
|
Was top en gezellig op blikkie lekker windje van 10 tot 14 uur daarna iets minder.... En zo was dat, gezellig druk
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Na 4 nog maar weinig wind over , maar genoeg wind om lekker de varen met de naish draft low end is top
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Edam was ook best te doen maar de wind viel wel wat tegen...wel met mijn 9 mtr kunnen varen. Henk....Goed te zien dat je toch nog heb kunnen varen....je heb nu wel het juiste materiaal ervoor.
|
|
|
bredo
|
vanmorgen met de 10 meter lekker zitten racen!! Wat is die carved board toch snel...meer van dit !!
|
|
|
ErikFanatic
|
De ochtend tot 9 uur was de wind het beste. Ik denk door het zeewind effect die toen het opwarmde de wind tegenwerkt. Blij dat ik er vroeg bij was, toch nog even de Edam no.1 ranking kunnen scoren. En goed kunnen oefenen met gesprongen kiteloopjes.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wind viel idd tegen. Stond om 17:00 op het water bij edam, tot 19:00 heerlijk gevaren, weliswaar met de 17m maar het was heerlijk...
|
|
|
vissie
|
Op Enkhuizen viel het toch een beetje tegen. Rond een uur of 5 het water op gegaan maar het was niet veel helaas.
|
|
|
Emanuel
|
Gister eerst naar IJburg gereden, veel kites op het strand, maar geen in de lucht. Stond bijna geen wind. Toch maar naar Medemblik gereden en gelukkig stond daar wel wat wind, maar die zakte wel redelijk gauw weer in. Wel leuk even kunnen spelen gelukkig. Deze week ziet er weer treurig uit
|
|
|
PeeWee
|
Toch even lekker op Schellie met de 17m gespeeld. Wel weer akelig alleen See joes
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Ik hoop het Henk ... de voorspellingen zijn inderdaad nog al tegenstrijdig maar we zien het morgenochtend wel ... Ben er weer klaar voor..
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ziet er goed uit hoor morgen. 7 bft volgens knmi en het kan spoken op ijsselmeer zei ze.
Wij (erik_vr) en ik gaan rond het middaguur naar Wijkiki zoals het eruit ziet.
Nb let op via Oli4k vernomen dat vanaf heden de Velsertunnel afgesloten is voor 9 (!) maanden! Dus even detour via afslag Beverwijk (als je dus over de A9 komt)
|
|
|
joosie
|
Mogge Badgasten Straks met The LItle Man naar Schellwoody Er staat al lekker windje en het laatste buitje gaat ook straks weg http://www.buienradar.nl/
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey joost. Have fun. Doe die kleine kale gifkikker de groeten van me. Nog plannen om in sept naar een warm kite walhalla te gaan?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dat was weer top op Schel, twijfelde nog tussen de 10 en de 7, toch de 7 maar gepakt en dat was de juiste keuze, weer me Woo record verbroken. Na de tweede sessie toch maar wat rustiger aan gedaan omdat de enkel weer een beetje begon op te spelen. Morgen rond de 14 knopies en NNW misschien dat ik de 12 dan ga uitlaten en anders maar een potje voetbal kijken.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijke sessie op schellie met de 9m tot de bui kwam, toen was het vrijwel bladstil.
|
|
|
zwafra
|
Idd een lekker dagje op Schellie niet al te druk .....en een lekker windtje genoeg voor mijn 7 mtr .. Wind was na 15.00 wel ineens op.....maar toch weer ruim 3 uurtjes op het water gestaan.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Van half 12 gevaren met 9 op bunker -> pier en wat ge heen en weer. In het midden tussen beide plekken was het goed toeven want voor de rest was het eigenlijk best wel druk op wijk De omweg via de wijkertunnel valt prima te doen. Nog steeds 35 minuten van Amsterdam West. En idd. wat Zwafra zegt ook in Wijk was de wind plotsklaps na de buien op, getuige de bijgevoegde grafiek. Einde sessie dus. 2.5 uurtjes. @Teigetje en waar zou je die 12 dan wellicht uitlaten? Ik twijfel zelf ook nog voor een klein sessietje morgen....
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer eens leuk op schellie, kon ondanks de chop nog af en toe wel lekker afzetten en nog een fatsoenlijke loop gedaan waar ik mooi onder m'n kite door kwam met een grote downloop. Maar vaker doen weer
|
|
|
|
Eltimm
|
Gevaren op bunker, wind was inderdaad ineens op. Wel weer een heerlijke sessie!
Maandag terug...
|
|
|