Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Chaos loopt idd heerlijk, mooi consistent en idd heel ruim. Lekker traag kite'je
|
|
|
@LaurenS
|
Schel was idd lekker gister,mogen maar weer een dagje Wijk pierewaaien met 20 plus
|
|
|
|
|
audi
|
Wie gaan er morgen nog naar schel? Ik wil er om een uur of 12 zijn.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
10 meter tony ,volgens de woo waren er maar 2 man die 10 meter of hoger gingen,de rest zat op 9
|
|
|
|
|
Tony-G
|
10 meter tony ,volgens de woo waren er maar 2 man die 10 meter of hoger gingen,de rest zat op 9
Henk, ik meet alles ( hoogte, snelheid,......)met mijn Suunto Ambit 2, geen woo.
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik ga vanmiddag vanaf 13:00 het water op @ Egmond aan Zee, gezien de redelijke sideshore richting lijkt het mij wel een plan een tochtje te maken richting Wijk en terug. Wie ga ik onderweg allemaal tegenkomen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga vanmiddag vanaf 13:00 het water op @ Egmond aan Zee, Had graag met je meegegaan maar ik heb een hekel aan betaald parkeren scheelt weer een familie bak kibbeling voor een kite sessie Wie gaan er morgen nog naar schel? Ik wil er om een uur of 12 zijn. Wou eigenlijk naar Wijk aan Zee maar aangezien die velser tunnel dicht is verwacht ik gigantische files rondom de wijker, dussss Schel maar Mot eerst nog naar de tandarts en naar v.d. berg voor mijn barretje dusss je ziet me wel verschijnen
|
|
|
Peter G
|
Ik probeer rond 15.00 bij de Pier te zijn.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik gaat proberen mij even wat eersder van het werk te onttrekken en ga dan richting Schellie Hoop er rond een uurtje of een te zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 12 pier
|
|
|
Langbeest
|
Effe kijken of ik op tijd weg kan.....
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een superrrtdaggie bij de pier , heb genoten
|
|
|
|
audi
|
Ging weer lekker met de 13. Gewoon blijven zweven met een zachte landing
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi daggie op schelli met de 11 meter en gezellige badtgastuh , lekker oefenen bakrolletjes down en bak loepe, hoeper troepers, flik flakss, gaat goedt komen
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Bunker was top vandaag. Tot 13.30 uur rustig windje, daarna ging de windsluis lekker open. De hele middag zon.7-10 kiters vandaag afgelopen zaterdag/zondag bij de wijkertunnel geen problemen gehad zowel heen als terug niet. Tja het is wel klein stukje omrijden.
|
|
|
Langbeest
|
Was top op mijn werk :-(
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ook op mijn werk ... ...maar na 15.00 was het nog lekkerder op Schellie...lekker windje die zelfs later nog wat toenam..
|
|
|