|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zal tijd worden anders komt er maandag wel wind als er weer gewerkt moet worden
Ik vrees het ook Henk ...voor morgen ziet het er beter uit ... Vandaag zijn de voorspellingen een beetje tegenstrijdig windfinder geeft wel wat wind door .. Maar mijn favoriete site geeft alleen in het Noorden wat wind. gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.. Maar vanmiddag wel even naar Edam al is het maar om van de zon te genieten. Hierbij het plaatje van Theyr.net.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet het niet hoor zal misschien wel gaan met mijn Flysurfer 12 maar kijk het even aan. Morgen na het werk en dinsdag vrij.
|
|
|
Langbeest
|
Ach dan maar effe ouwehoeren in het zonnetje....
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Van 12-2 goede wind op hondenhemel daarna zakte het weer inelkaar.toch een mooie sessie met heerlijke cleane afzet voor de rietkragen
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik hou het wel bij morgen. Nu even op brouwersdam wat aflandige duutsers bekijken die nu natuurlijk moeten omdat het weekeinde bijna voorbij is
|
|
|
PeeWee
|
Medemblik was weer kermis. Snel naar Enkhuizen gegaan en daar lekker relax mijn ding gedaan See joes
|
|
|
Langbeest
|
klopt Peter...was echt een genot om te zien...
|
|
|
PeeWee
|
Ja, ja , twee kleine strandjes, tientallen kites en mensen die gewoon hun kite laten liggen met uitgerolde lijnen Vermakelijke maar wel een beetje jammer. See joes
|
|
|
zwafra
|
Edam was vanmiddag ook erg druk . ..veel beginners en veel kites in het water die niet gerelauchst konden worden want bij Edam is het relatief snel diep en dat is vaak nog niet geoefend , ook nog een kite in boom .. ..maar verder erg gezellig en de wind viel niet tegen van 13.00 tot 16.30 goed met mijn 11 mtr kunnen varen. Morgen nog wat meer wind , ben om 13.30 weer op Edam
|
|
|
|
Youri
|
Ik wil morgen ook naar Edam. Is het daar relaxed varen? Ben geen beginner meer dus dat het diep is maakt me niet uit. Geen klotsbak?? Vaar normaal altijd op brouwersdam, Oostvoorne of slufter. Ben al wel een keer Bij Enkhuizen geweest. Is dat vergelijkbaar.??
|
|
|
audi
|
Vandaag overgeslagen en moeders verwend. Geen zin om met 400 man te kloten op een klein strandje Maar morgen naar blikkie. Denk er om 10 uur te zijn.
|
|
|
Eltimm
|
Ja, ja , twee kleine strandjes, tientallen kites en mensen die gewoon hun kite laten liggen met uitgerolde lijnen Vermakelijke maar wel een beetje jammer. See joes Iemand had een blik pannenkoeken opengetrokken, wat een geklooi. Heleboel mensen zien mutsen vandaag, ook een paar mongolen die de voorrangsregels niet kenden (als we beide van dezelfde richting komen, en ik hou m'n kite laag omdat ik upwind ga en jij downwind(ik kom dus van downwind), en je stuurt je kite op mijn laaghangende kite, heb je het echt niet begrepen...). Maarja, wel lekker gevaren met de 14, iets te groot en te traag om te loopen na een backroll transition...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag overgeslagen en moeders verwend. Maar morgen naar blikkie. Denk er om 10 uur te zijn.
Doe met je mee
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gister ook nog even tegen beter weten in naar Medemblik gegaan. Daar aangekomen zag ik het al weer, net wat Peter zegt, kite's allemaal op dat kleine strandje laten liggen en dan zelf lekker in het zonnetje gaan zitten en niet effe de kite netjes ergens anders neer leggen Ik was er gelijk al klaar mee. Had ook geen zin om nog weer door te rijden naar Enkhuizen, had ik dus eigenlijk wel moeten doen Vanmiddag om twee uur klaar met de arbeid dus ik sta om half drie op een, hoop ik, wat rustiger Medemblik. Morgen vrij dus kan ik ook weer aan de slag
|
|
|
zwafra
|
Daarom hou ik het vandaag ook maar weer op Edam ...hopelijk wat rustiger als gisteren...eerst nog wat klusjes doen ik hoop er om 13.00 te zijn. p.s het waait al lekker
|
|
|
Emanuel
|
Ga zo ook lekker richting Edam. Was gister inderdaad druk, maar wel leuke sfeer en erg gezellig.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Toch nog een redelijke sessie met constante 4 beaufort op hondenhemeltje en heerlijk rustig met zijn 3 tjes
|
|
|
|