@LaurenS
|
Medemblik in the morning was gewoon goed , dikke power in de 11 met een mannetje of 4 in den beginne...morgenochtend misschien nog effies als het nog een beetje door wil waaien .
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Na het werk nog even Medemblik aangedaan van alles in de lucht van 7 tot 13m. Na wat twijfel de speed 4 12m maar de lucht in had ik toch even de handen vol aan. Hè Peter Hoe laat morgen. Ben vrij dus heb wel even toid zulluh we maar zegguh. Ziet er nou niet direct uit dat er nog wat wind bij komt Oh ja ik snap het al, ik ben vrij
|
|
|
prokiter
|
Joww. Nog iemand een leuke spot voor aanstaande vrijdag? Wind Noord met een kleine draaing naar Oost. Vind Medemblik in dat haventje achter de dijk altijd wel lekker....maar vlgm heb je daar toch echt Oost nodig Gr Arwin
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Enkhuizen Weet je we hebben echt een hele mooie knop boven op de pagina die heet "spots" werkt prima
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Nou ik ben benieuwd voor morgen. Hopelijk wel beter dan maandag... Wil wel iets meer power hebben graag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog mensen naar Edam vanochtend...moet vanmiddag werken maar wil nog even een paar uurtjes het water op ...het waait volgens mij al goed .. Ben er om 10.00 uur
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag ff afwachten, tis nu niet veel
|
|
|
joosie
|
Zo vanmiddag gelijk door naar Medemblik ff aan de 11m hangen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Edam ....het viel wat tegen ...was met mijn 9 mtr (het leek harder te waaien) maar had beter mijn 11 mtr kunnen pakkken...maar toen ik om 12.30 weg ging nam de wind al toe.. Veel plezier voor de mensen die nog gaan.
|
|
|
Thetheo
Geen avatar
|
van 3-6 op medemblik geweest. Laatste uurtje aan de kant zitten turen...wind was ingekakt;.tot 5 uur top met de edge 11 :-)
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Van 10:45 tot 13:30 op edam supernoord de dag geopend met erik_vr. Op de respectievelijk 11m en 12m. Heel erg lekker, zeker in vergelijking met mandag. Sidewinder gemaakt naar edam noord en daarna edam zuid en terug. Voor het eerst geoefend met mn kleine gele directional van flyinghigh (wel met voetbanden er nog op), ging op zich wel maar tis ff wennen
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi man. . Is ff heel anders varen dan het twintippie hè?! Hoop dat je er een hoop lol van gaat hebben man!!
|
|
|
Eltimm
|
Gevaren op Edam (zuid) met de 14m, van 13 tot 16 of zo, net te weinig om lekker te kunnen varen, loopen zat er al helemaal niet in.
Wel wat lekkere backrolls op de golfjes kunnen schansen. Morgen hopelijk harder op Muiderberg...
|
|
|
bredo
|
En ik ging om half zes rechtsomkeert weer naar huis omdat er weinig wind stond op blikkie. (was ie ff ingekakt om vervolgens een half uurtje later weer lekker door te waaien) ben weer eens van de wijs gebracht. De hele week al zo......grrrrrr morgen dan maar weer proberen wie weet is er nog wind over. Maa ja NOORD wat moet je daar nu mee!? Ik hoop op zee, hoef ik niet weer dat klere end naar markenmeer te rijden...zo dat is er uit..
|
|
|
Langbeest
|
Toch wel even lekker kunnen varen op Blikkie Morgen maar naar Wijk Bunker
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo die thermiek kwam op het eind van de avond nog ff lekker door, dikke 20kn! Wat eerder op de avond kakte de wind helemaal in maar blij dat we gebleven zijn.
|
|
|
bredo
|
(up_kitesmiley)Ik ga in de loop van de ochtend naar blikkie, is goed te varen met n-no.
|
|
|
|
|
TBK
|
Andijk was helemaal top ! Lekker met de 9m, mooie golfen met vlakke stukken ertussen, rustig en de WOO kon het weer niet aan.????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo mannen, lange tijd niet op het forum geweest ivm knie-operatie en veel geklus thuis. Knietje mag weer belast worden en het klussen is ook grotendeels klaar. Na aankomend weekend dus maar weer veel tijd vrijmaken om te knallen en te vliegen. Afgelopen woensdag mijn nieuwe boardje gehaald bij André dus we kunnen er weer tegenaan. Rammen dus!!! Ik heb jullie gemist mijn kiteduifjes Binnenkort maar eens testen dat nieuwe ding.
|
|
|