Denk dat ik morgen ook maar vrij neem. Ziet er goed uit. Tijd om weer eens een sessie op het water te boeken. Nu echt te lang geleden. Moet ook eie nieuwe Trax nog uit het plastic halen. Die heeft nog geen water gezien. Pffffffffff. Dan nog 3 daagies werken en dan 6 en een halve week vakantie. Lekker hoorrrrrrr. Kom maar op met die wind
Lang weekend Ameland is windvol geweest, opstap bij de haven is wat scary met ZW , maar je mot wat ... Prima gevaren. Morgen maar weer een thuiswedstrijd op Wijk met de acht, nu al zin in . Pak de eerste boot . . Hopen dat ie überhaupt gaat met die harde poeierwind
zo was weer effe lekker na een rust periode van een maandje of 4 om weer op het water te staan en weer effe lekker te ouwe hoeren met de boy's wat een klein stukkie strand houden we over om het water in te gaan en vind die stalen hekken ook orgineel zo nu effe bij komen en voetbal kijken JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@Joossie zie de voorpagina... 35 - 40 knopen is best veel... Iedereen die vandaag gaat: stay safe, zelf doe ik misschien een avond sessie op Wijk Bunker met de 6 als het wat inkakt...
Ps. benieuwd of de Schelcam het houdt vandaag.... pfff wind er volop:
Top Beul sessie vanmorgen met een zwaar overpowerede 9 meter, toen de kite scholen het te hard vonden waaien en er mee stopte gingen we echt loss ben helegaar gesloopt
« Laatste verandering: Juli 11, 2016, 16:35:49 door Haring High Richardt »
Was weer eens een Top dag op Schellie ....van 11.000 tot 15.30 gevaren ...vol power met de 7 mtr Edge tot nu toe de beste dag van het jaar voor mij ..helaas was het maar een dagje morgen is het weer over . @ Henk ..je bent nu die Naish Draft gewent en die vaart toch anders.. .
Vet vlagerig vanavond op Wijk, stuk meer dan de meetwaarden aangaven! Wel lekker gevaren op WaZ pier, zonnetje en prima golfjes. Moet weer beter op m'n timing gaan letten bij het springen, ik pop te laat. Desondanks aardig de lucht in getrokken vandaag
Yep, mooi daggie vandaag. Eerste keer weer na de knie-operatie. Niet te maf doen dus. Ook eerste keer met het nieuwe plankie. Echt dik gepowered met de 7m. Heerlijk