Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Ries heeft het al vanaf zijn 30ste over een camper. Moet een VW transporter worden met een hefdak anders kan hij in Frankrijk niet de parkeerplaatsen op, die daar overal op 2.10 hoogte hangen Oh ja was weer een topdaggie gister
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
weer of geen weer het weer was er weer en gezellig weer
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Helaas niet moet paar dagen rust houden , oorontsteking opgelopen door de harde klapper van afgelopen maandag
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Beterschap Henk, hoop dat je kleine niet teveel kabaal maakt
|
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Morgen wil ik eens gaan kijken in Edam/Volendam. Meer mensen die hier heen gaan? Is voor het eerst daar, lijkt het op Schel?
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen wil ik eens gaan kijken in Edam/Volendam. Meer mensen die hier heen gaan? Is voor het eerst daar, lijkt het op Schel?
Ja ik denk dat ik ook naar edam-noord of edam-noord noord ga om te oefenen met Directional. Het is idd wel sneller diep, maar goed als je hebt leren bodydraggen? Ik vond Schel idd altijd wel het lekkerst om te oefenen zonder teveel risico op board verlies. Bij Enkhuizen is het ook heel lang 1 meter diep. zie ook: http://webapp.navionics.com/#boating@12&key=mgw%60I%7Dqh_%40
|
|
|
bredo
|
ik ga ook ff naar edam..
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Prima, klinkt goed! Ga in de middag, vanaf uurtje of 14:00 denk ik.
|
|
|
gyttja
|
Morgen blikkie of enkhuizen, ik denk de 1e. 17m2 maar mee, maar hoop dat de wind iets harder doorkomt.
|
|
|
|
Giertje
|
Zo, mijn nieuwe speeltje is klaar! De Gier gaat los.
|
|
|
PeeWee
|
Ik ben benieuwd Giertje. Morgen een mooie dag om het te proberen. Hou er rekening mee dat het een behoorlijke zure appel is waar je je door heen moet bijten. see joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen naar Edam Ger ? ben benieuwd of je vleugeltje ook wilt vliegen .... hoop wel dat je ook een impact vest en helm hebt ...je kan behoorlijk klappers maken. Ik ben op Edam vanaf een uurtje of 12.00.
|
|
|
|
roelandp
|
Vandaag en gisteren edam gedaan. Zonder schoentjes. Zonder handschoenen. Oefenen met directional. Gisteren te weinig wind, maar vanochtend prima te doen met de 9. Nog geeneen bocht succesvol maar best leuk. Wel koud 1.5 uur elk bochtje in het water vallen
|
|
|
PeeWee
|
Vandaag en gisteren edam gedaan. Zonder schoentjes. Zonder handschoenen. Oefenen met directional. Gisteren te weinig wind, maar vanochtend prima te doen met de 9. Nog geeneen bocht succesvol maar best leuk. Wel koud 1.5 uur elk bochtje in het water vallen Begin eerst eens met gijpen (of tacken) in plaats van bochtjes maken ;-) see joes
|
|
|
Giertje
|
Henk (kiteruitschell) doe jij nu maar voorzichtig want ik hoorde dat je klappen hebt gehad. Knap je al weer wat op?
|
|
|
KiteShallow
|
Applaus voor Coos en camera man Ries!
|
|
|
roelandp
|
@PeeWee Begin eerst eens met gijpen (of tacken) in plaats van bochtjes maken ;-)
ja ik probeerde de tack gijp maar mn rocker van m'n directional en de zwaardgang van de thruster setup van de vinnen hielp niet echt me. Daarnaast waren de floaters niet opgeblazen en de LE zwabberde wat wokkelig. Ook m'n depowerstraps en EPIRB location device functioneerden niet naar behoren. Tot slot was de golfslag matig tot sterk te noemen en de zuidwester oost storm gooide ook nog roet in het eten. De roedel met drijvende Q-koorst ganzen maakte het compleet...
|
|
|
Langbeest
|
Oké logisch...dan begrijpen we het.....????
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Henk (kiteruitschell) doe jij nu maar voorzichtig want ik hoorde dat je klappen hebt gehad. Knap je al weer wat op? Wel ff gekite gister maar voor de rest blijft het oor nog drama
|
|
|