|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dinsdag einde middag lijkt het weer goed te waaien voor een sessie op schell of andijk
|
|
|
Giertje
|
Ongelofelijk anderhalf uur leuk kunnen kiten vanmiddag op Edam top windje en niet voorspeld.
|
|
|
Leon van Bergen
|
Is Schellinkhout wat vandaag dat iemand weet? actuele wind geeft 10 tot 22 kts aan, erg vlagerig lijkt me..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was erg vlagerig idd vlagen waren ok rond 25 knopen, maar je kon Ook zomaar uit de lucht vallen tijdens een sprong . Maar ja sinds lange tijd weer met een klein kitje kunnen varen dus toch lekker
|
|
|
Leon van Bergen
|
Oke dan bedankt, ben uiteindelijk naar IJmuiden gegaan, was erg goed daar, dik kunnen knallen maar daar zelfs soms ook vlagerig.
|
|
|
HarryM
|
Opgepast weer een nieuw paaltje op Schellinkhout. Net hebben we dit jaar die rij dodemanspaaltjes laten verdwijnen die het veld voor kiters en badgasten moesten scheiden. Nu is er weer een paal geplaatst midden in het veld. Opgepast met je kite of met een ongelukkige glijpartij. Tevens kwam ik nieuwe betonning tegen op t water om een kitersgebied te markeren/beperken. Jammer dat het voor de foilers pas leuk wordt achter die boeien... Riskeer ik een boete? See you op t water
|
|
|
Giertje
|
De betonning is bestemd voor de scheepvaart.
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er voor morgen weer leuk uit! Morgen nog badgasten naar Edam?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Miss een ochtendsessie als het meer dan 17 knopen is ff kijken nog waar. De schoentjes en cap kunnen weer aan brrr
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De klok is een uurtje terug gezet Henk.. . het is nu al om 17.30 donker. Voor mij niet meer de moeite om na het werk nog even te gaan kiten...alleen de weekende nog maar.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Verhuis je ook naar schellinkhout dan kan het nog net een uurtje in de wintermaanden ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Verhuis je ook naar schellinkhout dan kan het nog net een uurtje in de wintermaanden ???? Ja sure Henk
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lakkere ochtend/middagsessie met de 11 meter en Teigertje met zijn Soul 15 meter op Wijk, wel erg druk met zijn 5 en
|
|
|
|
bredo
|
is de 'haven'bij schellinkhout goed te doen met zuid? Wil graag weer foilen
|
|
|
|
Leon van Bergen
|
Met zuid is de haven bij Hoorn perfect... Serieus mag dat daar dan? is dat haventje van oranje buiten niet wat of bedoel je die?
|
|
|
|
bredo
|
perfect! bedankt en misschien tot morgen..
|
|
|