Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
maarten, heb je nu een octane? sick welke maat?
|
|
|
D.D
|
maarten, heb je nu een octane? sick welke maat?
12, wel brute kite:P Ik wil heb testen!!! wie gaat er deze week nog een dagje?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga morgen naar playa Ik vrees op dit moment dat de wind gaat wegvallen als ik aan kom 11:00 (huilen_kitesmiley) of zou ze lekker door blijven blazen...... (grinnik_kitesmiley)
de berichten lopen wat uiteen op dit moment.
doei.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..ik kan deze week echt alleen vanavond..en dat wordt helemaal niks... Beetje jammer..
Hopelijk voor jullie het weekend weer! Ik ben dan elders!
|
|
|
D.D
|
Ik ga morgen naar playa Ik vrees op dit moment dat de wind gaat wegvallen als ik aan kom 11:00 (huilen_kitesmiley) of zou ze lekker door blijven blazen...... (grinnik_kitesmiley)
de berichten lopen wat uiteen op dit moment.
doei.
Ik ben er rond 10 uur. Guru heeft de wind naar wat later verplaatst:)
|
|
|
*Maximus*
|
ik wil morgen ook gaan kiten alleen zou ik met iemand mee willen rijden, gaat er iemand vanuit capelle aan den ijssel of omstreken nog naar oostvoorne ofso? ik kan wel naar een carpool plek gebracht worden maar niet opgehaald.
greetzz max
|
|
|
-Mark-
|
ik denk dat je weinig kans heb xam geven niet egt van wind op morgen
|
|
|
*Maximus*
|
(geschokt_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
ik weet niet op welke weersites jij kijkt...maar weer.nl en knmi geven allebei 4/5...vin d ik tochj wel genoeg wind..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Verwachting van 08:00 tot 20:00 uur :
Vlissingen Hoek van Holland west tot zuidwest 3-4, in de middag af en toe 5. enkele buien, mogelijk met onweer. zicht goed, in neerslag matig, mogelijk slecht.
Morgen maar even kijken wat het wordt, marifoon bericht klinkt niet echt positief, 3-4 is te weinig en af en toe 5 word je ook niet vrolijk van. maaaaar we zien morgen dus wel:D
|
|
|
*Maximus*
|
windguru geeft 14 15 aan vanaf 12 u en watersportweer.nl geeft in zeeland hoe zuidelijker je gaat tot 18 knopen aan
|
|
|
D.D
|
windguru geeft 14 15 aan vanaf 12 u en watersportweer.nl geeft in zeeland hoe zuidelijker je gaat tot 18 knopen aan
' Ik was er zelfs vandaag:D effetjes gekite in een regenbui.. dikke wind:P Maar morgen ben ik er ook weer rond 2 uur
|
|
|
HBob
|
Ik ga za & zo vanuit nwk a/d ijsel je kan mee rijden maar zolang de wind waait blijf ik tot de zon achter slufter is.
|
|
|
Lex
|
was super....waar was je maarten ? (cry_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Geen vervoer:(!!!
Morge wel:D
|
|
|
Bossie
|
Gaat er nog iemend van jullie meedoen aan de kite experiens bij eurofun?
|
|
|
*Maximus*
|
was super....waar was je maarten ? (cry_kitesmiley)
ey lex, geen idee wie je bent maar weet wel waar maarten is. hij is met school naar oosterijk
|
|
|
Lex
|
ben er zaterdag weer op oostvoorne 15 knoopjes en zonnetje.....is ook weer is leuk (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jongens wat gemist, dinsdag en woensdag hard geknalt met 7m:D vrijdag heel mss weer
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zo is dat!!! gisterenavond lekker gebeuld met de 9 bow. na 16:00 vanuit m'n werk in zaltbommel naar playa geraced. Hoezooooo verslaafd. was echt één grote speeltuin! lekker hoor.
|
|
|
Peterkiter
|
Ja woensdag was top. Full power met 9 m2 raven!
|
|
|
Lex
|
gaan er volgende week woensdag en donderdag nog mensen naar autostrand die mij op kunnen pikken in zwijndrecht?
|
|
|
*Maximus*
|
ben er zaterdag weer op oostvoorne 15 knoopjes en zonnetje.....is ook weer is leuk (hangloose_kitesmiley) is goed, ik hoop er ook te zijn. is daar dat event dan niet van eurofun, of is dat op het meer?
|
|
|
Lex
|
ik ben met rhino 05 groen met wit en rood, event van eurofun is idd op het meer!
|
|
|