Lex
|
ik ben er mischien vrijdag (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
*Maximus*
|
wie gaat er zaterdag allemaal? het ziet er nu goed uit en word steeds beter, hopelijk blijft het zo !!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
vrijdag wordt keihard zagen met een 7m, dus be prepared!!!!
|
|
|
D.D
|
Vandaag was zeker hakken met de 12!! Volgende x nog meer power in me loops he rauwe (tong_kitesmiley)
|
|
|
Patrick..!
|
Zoo die loops van maarten waren eruug..!! Vooral die eene vlakvoor die hagel bui. Echt respect voor die gast. Maar was idd lekker dagje, veel kunnen leren
|
|
|
D.D
|
Zoo die loops van maarten waren eruug..!! Vooral die eene vlakvoor die hagel bui. Echt respect voor die gast. Maar was idd lekker dagje, veel kunnen leren Valt wel mee hoor:P dat waren juist de normale loops(H)
|
|
|
D.D
|
Wie komen er zaterdag allemaal?!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
en vrijdag?? en vandaaag?? ow nee vandaag ff weer verder aan scriptie:P
|
|
|
Lauw
Administrator
|
en donald duck, volgende keer gaan we weer ff vet loopen, ga ik ook proberen zo sick te loopen!!!
|
|
|
-Mark-
|
ik ben er zaterdag waarscheinlijk ook, word weer hard werken
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tering! Lekker is dat! Ga je weg staat er 9 m/s/kom je aan..staat er 11 met uitschieters naar 14!!! Meette dus een standaard knoop of 23...uitschieters tot 28!
Ik hield mn 8 erg slecht in die vlagen...en mn maat gewoon nergesn last van met zn 12 Bow!! Fuckiit!
Zaterdag weer! Hopelijk wat costantere wind!
|
|
|
Alferink
|
Morgen; LANGS DE KUST 25-30 KN MET UITSCHIETERS ROND 40 KN. TIJDENS BUIEN BEDRAGEN DE UITSCHIETERS 5 KN MEER. Hehe, ik ga wel ff een paar fototjes trekken ofzo want dit gaat mij ook wat ver (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
TtHoM@s
|
en iets in me schreeuwt om te vragen of ik niet even me kan om een half uurtje te knallen :
|
|
|
Alferink
|
en iets in me schreeuwt om te vragen of ik niet even me kan om een half uurtje te knallen : Ik bel je morgen nog wel ff
|
|
|
*Maximus*
|
heeft er nog iemand vervoer voor mij?? ik woon in capelle aan den ijssel!
greetz max
|
|
|
D.D
|
en donald duck, volgende keer gaan we weer ff vet loopen, ga ik ook proberen zo sick te loopen!!!
Idd dan gaan we weer vet overpowerd met mijn 12 en jij je 13!!:P ghehe Ben alleen vanaf vrijdag ongeveer 3 weken op vakantie, dus dan ben ik er een tijdje niet:P dus dan zie je vanzelf wel wanneer ik er weer ben:)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okee DD, waar ga je heen? in ieder geval, fijne vakantie!
|
|
|
D.D
|
Bedankt.. Ik ga naar indonesie : alleen ik neem geen kites mee.. Maar ik ga daar golfsurfe enzo, want ik hoorde dat de wind daar ook meestal heel zacht is. En ik neem super veel boardshorts mee (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
he Maarten neem er ook 1 voor mij mee als ze beetje cheap zijn ...je weet mijn smaak wel....zo veel mogelijke roze Heel veel plezier dude!
|
|
|
D.D
|
he Maarten neem er ook 1 voor mij mee als ze beetje cheap zijn ...je weet mijn smaak wel....zo veel mogelijke roze Heel veel plezier dude! Haha je bent echt een homotje!:P ik zal wel ff kijke:P...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
maarten veel plezier gekk!! zie je over 3 weken wel, zal ik ff mijn loops perfectioneren
|
|
|
D.D
|
Haha bedankt suc6 ermee! En ehm.. je moet pas beginnen te loope als je zwaar overpowerd bent
|
|
|
Lex
|
overpowered zal het wel niet meer worden met die hittegolf die eraan komt (cry_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
Ik ben er morgen! Met skimboard als het te weing waait voor normaal board....wil je ook een ritje maken...spreek me ff aan
|
|
|