ItsMe.Erik
|
Spoon Gewoon testen dat pak. Ik vaar nog met een 5/3 Psycho en een spaytop erover. Kan niet zeggen dat het koud is. Morgen wel oordopjes in en een cap op ipv mijn mutsje.
Overigens het zonnetje gaat schijnen. Lekker warm. brrrrrrrrrr
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
spoon, als je morgen gaat zorg dan wel dat je handschoentjes en schoentjes en cap hebt:) Want ik denk dat je morgen het eerst koud daaraan gaat hebben.. Afgelopen maandag met 2 graden gevaren en had alleen een 5/3 met schoentjes/handschoentjes en cap aan, tijdens het varen niet koud alleen pijnlijke vingers krijg je..
sowieso is het plezier morgen ver te zoeken, zuidoost/koud, meer dan een beetje cruisen zal het niet worden:P
|
|
|
martijn
|
f*ck, morgen gaat niet lukken
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Iemand morgen nog naar Rockanje??? Ben al zo lang niet geweest, denk dat ik ff een uurtje ga cruisen.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm heb er wel zin an maar klusweekendje ingelast. wordt mooi weerweer. h2h hoe laat wou jij gaan? en is die MB2 nog ergens voor te porren?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ga niet, moet(hihi) dinsdag naar Venezuela en heb geen zin om ziek te worden.
|
|
|
JO'Neill
|
Arko 6/5/4 met titanium ondershirt....mennn jij gaat t warm krijgen! zou wel schoentjes cap en handschoenen aan doen...als je uiteinden maar warm zijn..dan is t goed Have fun allemaal..ik moet helaas werken
|
|
|
JO'Neill
|
hmm..ik zat nog op pagina 478 zie ik nu
|
|
|
Lauw
Administrator
|
h2h, rockanje klinkt wel aantrekkelijk..even kijken hoe erg hij morgen ZO is, als hij zzo dan wel gewoon sluf en het zonnetje moet er wel zijn:P
|
|
|
Hard2Handle
|
Rudo ik wilden ergens in de ochtend gaan, 11 ofzo. En jij? Weet niet of MB nog gaat. Lauw hoe laat was je van plan te gaan? O Venezuela dat klink lekker, veel plezier!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jongens uurtje of 11 dan, sluffie of rockanje?? laag is op rockanje ook wel lekker:)
|
|
|
Mriek
|
Sjeesss wat zie ik op tegen de kou, maar wil nu eindelijk wel weer eens het water op en zelf ervaren hoe zwaar het is, dus ben om 11 uur op da Sluftah!
|
|
|
Alferink
|
Ben ook ff benieuwd waar, kom mss ff met t glazen oog. Aangezien de zon schijnt.
|
|
|
Mriek
|
12 m/s
|
|
|
NIELZZZZ
|
dat wordt knallen in de koud brrr het ijs leg op me schuurdak maar ach... eerst ff sociale verjaardag tot 12uur
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
T, doet goed woeien!! Op naar het strand....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ga zo ook maar naar het strand, gaat nog aardig druk worden met 0 graden:D
|
|
|
Mriek
|
Ja gezellig, wie neemt de warme choco met rum mee?
|
|
|
NIELZZZZ
|
denk dat ik de chocola maar vergeet en puur rum daar is de temp beter voor
|
|
|
Hard2Handle
|
denk dat ik toch liever naar rock ga, wie nog meer? we kunnen ook naar hellevoet, schijnt ook wel goed te zijn met ZO en lekker vlak water.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
30kn nu in vlagen, top windje dus Echter temperatuur onder de -5°C chillfactor dus oppassen geblazen. Wordt tijd voor een spraytop (en nieuwe kites ) Ik heb echter weer andere dingen te doen, dus veel plezier dan maar :'( Ik zie dat iedereen er eindelijk weer is (op Ron en O na, dus valt ook wel weer mee ) Het is opkomend tij, om 14:45 hoog
|
|
|