|
d@ni
|
Het ljkt erop dat het inderdaad easy zou moeten lukken Sunday morning Rudo!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jah alleen heeft rudo afgelopen weken al te vaak zulke plaatjes geplaatst en dan kwam het niet uit. Natuurlijk hoop ik ook dat het wel uitkomt..maar het vertrouwen is een beetje weg..in zowel windguru pro als windfinder superforecast..
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
jah alleen heeft rudo afgelopen weken al te vaak zulke plaatjes geplaatst en dan kwam het niet uit. Natuurlijk hoop ik ook dat het wel uitkomt..maar het vertrouwen is een beetje weg..in zowel windguru pro als windfinder superforecast..
Als ook in Rudo .... ik duim voor zondag
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik hou ook m`n kak op voor as Zondag. Zaterdag voor de vrouw Zondag voor mij.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
nee rudo, ik begrijp de stoke;) niets de lof voor jou dat het steeds die plaatjes post! Statistisch gezien, gebaseerd op waarnemingen uit het verleden, is de kans ongeveer 10% dat het zondag gaat waaien (waarbij meer nadruk wordt gegeven op recente waarnemingen)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helaas, de voorspelling voor zondag is weer foetsie. Nu komt er maandag stevige regen (wel met wind voor wat het waard is), en nu lijkt dinsdag voor grote maten meer een optie. Tot en met donderdag geven ze wel ZW aan vanaf a.s. zondag. Maarja, de voorspellingen veranderen enorm de laatste dagen
|
|
|
dimitri
Gast
|
Einde van de middag geven ze een beetje wind op N 17 knp. Sessie tot het licht uit gaat misschien???
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hmmm, al zou het al kloppen (zie gisteren ) dan hoogstens een uurtje waarna o.a. dik in de file kunnen aanschuiven Balen man dat weer Zelden vind ik een cover beter als het origineel, maar hier is er een Rudo: http://www.youtube.com/watch?v=WOdr9FiNZoQFile zal wel meevallen denk ik gezien alle wintersport liefhebbers reeds in Duisland in de file staan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
File zal wel meevallen denk ik gezien alle wintersport liefhebbers reeds in Duisland in de file staan.
De afgelopen twee jaar is de file op de A15 richting Rotterdam ter hoogte van Spijkenisse altijd drama. Daarom ga ik tegenwoordig op tijd weg, of zorg dat ik tot 's avonds laat blijf (in de zomer)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Daar heb je een punt.
Ikzelf zal daar geen last van hebben, ik kom uit Hellevoetsluis.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ikzelf zal daar geen last van hebben, ik kom uit Hellevoetsluis.
Mazzelaar!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmmmm, hoe moet ik dit enterpreteren....."ik hou m'n kak op"....."zaterdag voor m 'n vrouw" klinkt kinky.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hmmmm, hoe moet ik dit enterpreteren....."ik hou m'n kak op"....."zaterdag voor m 'n vrouw" klinkt kinky. Valentijnsdag, mag jij raden wat ik voor haar in petto heb.
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm fartguru geeft nog steeds 21kn omn 11:00 op zondag...
klopt overigens van die versie van Faith no more, maar die video van de commôdes is wel onovertroffen kazig! "I'm just born on big gums, sir!"
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
klopt overigens van die versie van Faith no more, maar die video van de commôdes is wel onovertroffen kazig! "I'm just born on big gums, sir!" Laat Lionel maar even op het plafond gaan dansen voor wat wind voor ons! Ik zal een paar kaarsjes aansteken om de windguru te aanbidden voor a.s. zondag WF is minder positief....
|
|
|
|
|
|