d@ni
|
Goed dat je die link hebt weggehaald. ik wil nie weten wat jij tot 6 uur hebt gedaan...
|
|
|
plaaggeest
|
Wie van jullie gaat er vanmiddag nog een kijkje nemen op de slufter? Ik rij rond 1 uur aan met een beetje mazzel 16 a 17 knopen..
|
|
|
d@ni
|
ligt eraan de wind gaat doen het is nu nog geeneens 13 knp. Als windguru gelijk zou hebben gehad dan stond ik nu al 2 uur op't water..
|
|
|
dimitri
Gast
|
Wie van jullie gaat er vanmiddag nog een kijkje nemen op de slufter? Ik rij rond 1 uur aan met een beetje mazzel 16 a 17 knopen..
Ik kom uit Hellevoet, ben van plan om rond 13uur zoiezo ff te gaan kijken. Wordt een beetje moe van mezelf nu.
|
|
|
TtHoM@s
|
De windsnelheid op 15 februari 2009, 11:30 uur is 9.6 m/s De windstoot op 15 februari 2009, 11:30 uur is 11.5 m/s brouwers gat 2 aleen HvH nog ja rond uurtje of 1 op de slufter hoop ik
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Moet nog ergens een ARC 21mtr hebben liggen.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik ga ff schijten (een paar kilo lichter worden) Joey oppikken en door naar de Slufer, keep you posted....
|
|
|
Mriek
|
Heb van goed 11 uur tot 2 heerlijk kunnen varen met de tien. Steeds ietsje meer power, wat nu ook wel blijkt uit actuele waterdata. Wat een MAZZEL want toen we aankwamen zag het er echt heel slecht uit!!!
Eerste anderhalf uur waren Ron en ik als enigen aan het spelen in de branding en nog 2 op het poeltje. Superdeluxe!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou, dat had ik niet gedacht...maar geloof dat ik het toch wel koud had gehad en me niet zo goed vermaakt zou hebben met een knoopje of 16-17...
Ok..gewoon frustie...goed.? : :'(
|
|
|
Mriek
|
Ben ik vast van overtuigd JB
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
zo was weer een top sessie, ben blij dat ik gegaan ben. heb weer zo'n voldaan gevoel van binnen. @Rudo we zijn net op tijd weggegaan in de auto terug begon het te regenen. wat is die Ron toch een beul zeg, hij was al aan het hakken toen we aankwamen, toen we weg gingen was ie nogtseeds aan het zagen.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Heb ook een dik uurtje meegepakt.
Van 1330 tot 1445 even m`n nieuwe Helix 10.5 aan de tand kunnen voelen. Ff uitgevaren naar de zandbanken en de zeehonden de stuipen op het lijf gejaagd, man man man heerlijk varen daar zeg
Kreeg het echt pleuris koud na een uur varen, dus spullen in de wogie en het warme bad maar in.
Kan ook niet wachten tot m`n Lucifer binnen is....
|
|
|
Mriek
|
Ron begon zelfs al toen WIJ begonnen. Die gast heeft dus meer dan 3 uur op het water gestaan, misschien wel 4. Hoe doet ie dat???
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
was heerlijk, gewoon goede power in mijn 9m:)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ron begon zelfs al toen WIJ begonnen. Die gast heeft dus meer dan 3 uur op het water gestaan, misschien wel 4. Hoe doet ie dat???
hehehe. gezond eten. 2 x fitness per week, voldoende nachtrust. 1 x per week hardlopen, das goed voor het uithoudingsvermogen. vandaag lekker tot 15:30 gerost, blij dat ik gegaan ben.
|
|
|
dimitri
Gast
|
voldoende nachtrust. Met de handjes boven de dekens???
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ja het was lekker, ben toch naar Scheef gegaan. Ik vond het overigens niet echt koud, maar naar 2 uur varen begonnen mijn voetjes en vinger toppen gevoelloos te worden. De wind na ook af toen ben ik er maar vanaf gegaan.
Lauw, toch nog met je 9m2? Ik heb met de 11 gevaren. Wel lekkere kites die nieuwe fuels, stabiel, maar mis soms het lekkere smijtwerk wat je met het vorige model kon doen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
voldoende nachtrust. Met de handjes boven de dekens??? Ja. ja.mijn vrouw doet gelukkig ook aan fitness.
|
|
|
dimitri
Gast
|
voldoende nachtrust. Met de handjes boven de dekens??? Ja. ja.mijn vrouw doet gelukkig ook aan fitness. Fitness?? zo groot aan de maat dan?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
sluf was super! Bob de Douwer, had jij zo'n rood witte Helix? Ik was met die grijswitrode Ocean Rodeo Rise. Mriek, ik heb wel je kite gezien maar toen ik dichterbij kwam was je een dikke duitser met een baard, total make-overtje gepakt in Kinderdijk?
|
|
|