rocket man
|
Ed wat voor een kite vaar je en hoe laat kwamen jullie langs K-wijk. Stroming was best wel aardig en ik dacht nog ga ik niet gewoon downwinderen, maar op m'n uppie lijkt me dit niks. Als je de volgende keer langs komt mss stap ik gewoon mee op de trein.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ed wat voor een kite vaar je en hoe laat kwamen jullie langs K-wijk. Stroming was best wel aardig en ik dacht nog ga ik niet gewoon downwinderen, maar op m'n uppie lijkt me dit niks. Als je de volgende keer langs komt mss stap ik gewoon mee op de trein.
Beter van te voren afspreken, dan weet je zeker dat er plek is in de auto waarmee we terugrijden. Edwin voer gisteren met een blauwe Catalyst en ik met een rood-wit-zwarte Torch.
|
|
|
rocket man
|
dankje, zover wilde ik niet eens gaan om ook nog voor een lift terug te vragen ;-)
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hoe meer zielen hoe meer vreugd (Maar in je remi is ook heel lekker hoor )
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En wie gaan er vandaag allemaal niet het water op? kanniewachtentotzondag
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gewoon om 07;00 op het strand zijn. dan lekker spelen tot een uur of 11:00 (scholen komen dan ook) dan op je gemakkie gaan chillen en kijken naar lessers/stuntelaars en misschien beetje helpen hier of daar. vanaf een uur of 4 wordt het dan weer rustiger en gaan de scholen weer weg. dan lekker weer spelen tot zonsondergang.
|
|
|
R.B.
|
Ennnnnn Ron neemt het eten voor ons mee. Dus tussen 11 en 16.00 uur BBQ etc. Of niet Ron?
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zal wel ongelukkendag worden op oostvoorne.....
Hoe dat zo Te vlagerige wind, duitsers met te grote kites, it aint rocketscience Ron klinkt goed moet alleen eerst zaterdagavond nog een shooten dus ben er pas in de middag Hoezo BBQ vragen of de pizzaboer komt bezorgen. Is makkelijker
|
|
|
|
d@ni
|
als een paar dudes nou een kant en klaar bbq tje meeneemt naar playa, en een doos diepvries hamburgers...
(en bier) Dan zou ik als ik jouw was naar playa komen sebas!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Er staat op het moment genoeg wind om een beetje aan te klooien met een wave om skim board. Gaat er nog iemand een poging wagen?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
de wind is nu goed dus voord de mensen die aan het strand zijn veel plezier
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Alvast voor morgen: Het is rond 12 uur laag..dus dan moet je niet op Oostvoorne wezen...ik ga denk ik maar einde vd middag. Dan word het weer vloed en de scholen zijn naar huis.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
waarom niet? kan best hoor. gewoon stuk verder lopen of achter de scholen varen, no problemo
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Ron De wind gaat pas aan om een uurtje of 11............Je kan er playa ontbijtje van maken maar drukte krijg je als de wind aan gaat wel.........
Paniek %$% En nu ;-)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
morgenmiddag gewoon playa, even genieten van de gezelligheid en dan een mooi plekje opzoeken... Ik doe wel armgebaren als de excursie begint.
|
|
|
Yoram
|
Even kijken hoe ver ik vandaag kom met mijn werk, liefst ga ik morgen naar Zandvoort en anders wordt het een 2 uur sessie in de avond @Autoplaya.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Wel uit het vogel gebied blijven Ron. ik denk 11m morgen, 7m blijft onder de stof
|
|
|