|
|
ica84
Geen avatar
|
Wie vandaag zandmotor of Scheveningen? Om 14:00u hoog
is een beetje afhankelijk wanneer mijn auto klaar is winterbandjes worden gewisseld maar is een tussendoor afspraak...... dan zou het voor mij de zandmotor worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Die wissel heb ik vorige maand snel ingepland Ik vraag me af - naast op wintersport gaan - je ze nog wel nodig hebt hier. Al twee jaar geen sneeuwvlok gezien. Wellicht tot straks dan, ik ga denk ik ook weer eens voor zandmotor noord
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Die wissel heb ik vorige maand snel ingepland Ik vraag me af - naast op wintersport gaan - je ze nog wel nodig hebt hier. Al twee jaar geen sneeuwvlok gezien. Wellicht tot straks dan, ik ga denk ik ook weer eens voor zandmotor noord Oh, dus jij bent de schuldige voor het weer van afgelopen week! Heerlijkj Hydrofoil weertje Olten, vanaf 12u op de brouwersdam!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Was gisteren top op Rockanje! D.w.z. rete vlagerig, irritante heftige chop en rollende golven. Maar op een draagvleugelplank worden slechte spots opeens fantastisch! Alleen wat een glas op het strand bij tweede slag Waar ik ook keek, overal grote stukken scherp glas. Voor het oppompen van mijn kite ook eerst even moeten opruimen. Wees gewaarschuwd!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Retevlagerig? Nergens last van op Playa... viel wellicht net buiten de schaduw van Ouddorp.
Maar wat is dat toch een ondiepe modderpoel met laag.... niet normaal...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Retevlagerig? Nergens last van op Playa... viel wellicht net buiten de schaduw van Ouddorp.
Toen ik er was, was het hoog en zuid. Dat is op playa extreem vlagerig, wind over de duinen. Maar jij zat er met laag, ws later op de dag. Toen was de wind naar ZW gedraaid. Ik heb zelfs een paar minuten moeten watertrappelen omdat er geen wind was. Helemaal nul, niks. Hoe bizar bij de 1e slag. Geen wolkje aan de hemel!?
|
|
|
Faxie
|
Toen ik er was, was het hoog en zuid. Dat is op playa extreem vlagerig, wind over de duinen. Maar jij zat er met laag, ws later op de dag. Toen was de wind naar ZW gedraaid. Ik heb zelfs een paar minuten moeten watertrappelen omdat er geen wind was. Helemaal nul, niks. Hoe bizar bij de 1e slag. Geen wolkje aan de hemel!? Ah ja ik was er toen het bijna laag was. Was in het begin net hoogte houden met twintip en 18m, later dik gepowerd.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heel af en toe underpowered op de 8m, maar de rest van de tijd meer dan voldoende power! En dat terwijl een andere kiter met zijn Blade 17m en Flydoor geen hoogte kon houden (mede door golfslag en chop)
|
|
|
|
|
ronny
|
gaan er vandaag nog mensen ??
|
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Rotbeesten, die struiken op de weg naar de sluf zijn vergeven met miljoenen van die krengen. Kwam ze bij t Oostvoornse Meer ook tegen op de fiets, is net een horror film al die witte klonten in de struiken krioelend met rupsen.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Word er niet meer gekite? Het waait vandaag en de buien blijven mooi in het binnenland!
|
|
|
geloof68
|
Hoeveel wind verwacht jij dan Evan?
|
|
|
Faxie
|