Ik krijg ook weer de kriebels. Ook even weg geweest en zie hier. Berichten over Whatsapp groepen Facebook etc. Social media heb ik niet maar een appgroep om evt te kunnen carpoolen vanaf Rotterdam centrum is dat er ?????
Ik ben er ook een hele tijd uit geweest. Iets met kleine kinderen enzo... Morgen ochtend ga ik ff kijken bij zandmotor. Bijna geen wind maar ja zondag ochtend is de enige ochtend in de week dat ik kan tegenwoordig.
Een 12m met een door will do the trick!
@Haring: tijd niet gezien ouwe! Kitekings forever!
Beste mensen, voor die het nog niet weten: ik stop met kiten! Al mijn spullen gaan in de verkoop (zie tweedehands)
Na vorig jaar een ernstige blessure te hebben opgelopen (niet met kiten) heb ik al een jaar niet meer met een vlieger in mijn handen op het water gestaan. En ik zie het ook niet snel meer gebeuren door vele andere interesses, kinderen en werk.
Wellicht tot ziens! En ik sluit niets uit, wellicht krijg ik er enorme spijt van en kom ik weer terug. We zullen zien
Beste mensen, voor die het nog niet weten: ik stop met kiten! Al mijn spullen gaan in de verkoop (zie tweedehands)
Na vorig jaar een ernstige blessure te hebben opgelopen (niet met kiten) heb ik al een jaar niet meer met een vlieger in mijn handen op het water gestaan. En ik zie het ook niet snel meer gebeuren door vele andere interesses, kinderen en werk.
Wellicht tot ziens! En ik sluit niets uit, wellicht krijg ik er enorme spijt van en kom ik weer terug. We zullen zien
Tijd voor nieuwe dingen toch bedankt voor de jaren op het water
hey Michiel dat had ik niet verwacht bij zo'n enthousiaste kiter! Was altijd leuk je f te spreken somewhere in nl. op het strand en stoked over onze hobby te praten. T ga je goed!!! en wellicht see you on the beach!!
Ik ben zelf de afgelopen vier jaar niet echt het water op geweest. Met name door twee kleine donderstenen thuis! Toch ben ik sinds augustus weer een paar keer gaan varen en het voelt weer als vanouds lekker! Soms heb je gewoon even een break nodig om erachter te komen dat het toch wel erg leuk was om te doen. Dus je komt er nog wel op terug, you will see...
Gisteren een lekker middagje Slufteren! Het was gezellig druk. Veel mensen blijven dicht bij de kant kiten, wat gevaarlijke situaties oplevert. Onbegrijpelijk, want er is ruimte zat!
Hey allen, ik ben recentelijk naar Rotterdam verhuisd en zou graag in contact komen met de Rotterdamse kitesurfers. Ik heb een hekel aan in mijn eentje naar een spot te moeten rijden waar ik verder niemand ken dus stuur een berichtje als je wilt carpoolen.
Jemig, wat mis ik de good old days. sorry. Sentiment post dit . Paar jaar door verbouwen en andere zaken niet kunnen kiten. Helaas de overstap van kite-high naar whatsapp groepen en facebook gemist. Nu kom ik hier en dan zie je dat de laatste post van een half jaar geleden is.
Het kriebelt weer. Ik ga mijn spullen van zolder halen en afstoffen, checken of alles nog ok is en weer knallen . Misschien tot op het water!
Vind het wel een mooie reactie als je Faxie als naam hebt . Ik hoop het stiekem wel. Ach we zien wel. Van het weekend maar eerst eens weer alles checken of alles nog ok is en past. Corona kilos helpen ook niet mee
« Laatste verandering: April 23, 2021, 08:59:11 door Spoon »