VincentC
|
Hehehe zei ik al, hoge lijnen + enkhuizen + warme oostenwind = gewoon lekker varen, mooi dat er nog iemand heeft genoten!
|
|
|
|
kitestertje
|
haha dan word je kite oplaten toch wel lastig
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha dan word je kite oplaten toch wel lastig haha en vooral daar, had al moeite met mijn 25m lijnen.....
|
|
|
VincentC
|
haha dan word je kite oplaten toch wel lastig haha en vooral daar, had al moeite met mijn 25m lijnen..... Je moet je kite inderdaad niet crashen, want waterherstarten van dat ding kan je wel vergeten
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
haha dan word je kite oplaten toch wel lastig het was idd 'n beste wandeling!!! het is achteraf mischien ook niet zo slim dat ik dit post! als er 100man met 54m lijnen hun kite op en neer moetten laten word het echt 'n zooitje! maar goed op zee is er waarschijnlijk geen probleem! ik zat te twijfelen over 'n 20m of zo iets maar ik denk dat ik 'n goeie oplossing heb gevonden voor de zomerdag!!!
|
|
|
drifter
|
moet je eens een dubbele backloop met 50m lijn inzetten, dan krijg je G krachten
|
|
|
Elevation
|
superidee rory.. front downloop met 9 op die lijnen .. lachen.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Morres
|
deed ik vreoger al met vliegeren, lijnen extra lang voor meer kracht ,wel trage bagger,maar das beter dan niet varen
|
|
|
WaZuP
|
pcies
net als kortere lijnen, 4 meter minder geeft je al een redelijk aatal knopen meer high end,
maar ik denk als je gaat expireimenteren met een iets grotere twintip zoals de 666ext en een 7 m bow op lange lijnen je zoveel met je kite kan bewegen dat je haast evenveel power hebt als een 16
|
|
|
|
heir een fototje uit 2004 op oostvoorne met een oude wipika van 16m en 54m lijnen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
pcies
net als kortere lijnen, 4 meter minder geeft je al een redelijk aatal knopen meer high end,
maar ik denk als je gaat expireimenteren met een iets grotere twintip zoals de 666ext en een 7 m bow op lange lijnen je zoveel met je kite kan bewegen dat je haast evenveel power hebt als een 16
ik vond m'n 16 al snel hoor! het is niet zo zeer dat i traag word(loopen gaat even snel) alleen duurd het langer om van 10 naar 2 tegaan!!!
|
|
|
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Morres
|
ik neem aan dat je twee lijnen sets van 27meter aan elkaar had gekoppeld?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik neem aan dat je twee lijnen sets van 27meter aan elkaar had gekoppeld?
ja klopt!
|
|
|
|
Maurits
|
54m lijnen is echt de shit!
|
|
|
|
Sjemmel
|
JA is echt goed te doen! Met springen ga je meer vooruit dan omhoog maar dat geeft niet, ik heb mn nieuwe boardje prima kunnen testen
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Heb net een 18m2 Rhino 6 gekocht, en die kite icm 54m lijnen word dat zwaar beuken morgen.........met 3bft (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
kijken of ruubs er nog steeds zijn lijnlengte mee kan springen
leuke uitvinding
|
|
|