Muiderberg.. Wie nog meer?

sjembek

Mei 04, 2007, 17:16:52
edit2Rapporteer  
Vandaag maar weer eens de gok wagen op M'berg, vanaf 1 uur.

Wie nog meer?
Myzrael
Gast
Antwoord #1 Mei 04, 2007, 17:25:21
edit2Rapporteer  
Zeker die Venom meenemen he.....
terrorwally
Gast
Antwoord #2 Mei 04, 2007, 17:38:35
edit2Rapporteer  
ben er in de avond!!
Marijn alias Vos

Antwoord #3 Mei 04, 2007, 18:33:27
edit2Rapporteer  
denk dat er niemand gaat zijn!? Dat wordt alleen kiten Wink
Emma

Antwoord #4 Mei 04, 2007, 22:42:21
edit2Rapporteer  
pas moi, ik ben weer terug thuis ver weg van muiderberg
Sherida

Antwoord #5 Mei 05, 2007, 00:37:46
edit2Rapporteer  
Zeker wel een heerlijk dagje vandaag.. Vooral aan het begin van de middag, rond een uur of half 1 was het echt nog te rustig  Joepie
Daarna werd het wel wat drukker maar d'r was wind zat  (grinnik_kitesmiley)
sjembek

Antwoord #6 Mei 05, 2007, 03:09:33
edit2Rapporteer  
Was zeker een lekker windje, venom 8 only YEAHHH
Heb (deze keer) niet veel last gehad van de drukte, viel wel mee Smiley

Morgen weer!!! wiiiiiiiiii
Myzrael
Gast
Antwoord #7 Mei 05, 2007, 05:40:21
edit2Rapporteer  
Het was heerlijk vandaag! Helemaal top! Lekker gevaren met de 14 (nouja, maatje kleiner had geen kwaad gekunt hehe) en het is me zelfs gelukt om 2 goede sprongen te maken en ze ook te landen. Dat voelde erg goed! Het ging meestal fout maar die twee keer dat ik ze landde en ook door kon varen waren geweldig! Grin
sjembek

Antwoord #8 Mei 05, 2007, 05:42:29
edit2Rapporteer  
Dus die 2 cm die je boven het water zweefde ervaarde je als geweldig?
Prepare yourself!
Dragonfly

Antwoord #9 Mei 05, 2007, 08:13:23
edit2Rapporteer  

Hey Kitertjes!
Was zkr een lekker dagje he vandaag! Ik heb nu alleen een F-one Tribal 15m dus was wel effe aan poten! haha maarja gelukkig zit er een goeie depower op...
Wel lachen dit trouwens! Wist niet dat dit er allemaal was.. Forum enzo Leuk!!

Nou mensen morgen weer muiderberg en zondag Ijmuiden doen? hehe oh dat wordt een top weekend!
Myzrael
Gast
Antwoord #10 Mei 05, 2007, 15:34:40
edit2Rapporteer  
Zondag Ijmuiden staat inderdaad op de planning. Jij was die met die Tribal dus. Met je stop-en-go even een broodje eten system. Wink 'k Was die met die groene FONE M5. Lachen.

'k Moet overgens een petje met "Reddingsbrigade" erop kopen. Gisteren was echt een mooie dag weer voor een aantal kiters  schater
Dragonfly

Antwoord #11 Mei 05, 2007, 18:11:12
edit2Rapporteer  
Hahaha Ja met dat systeem ja!:D Haha ben je nog gegaan gister met je 14 en je direct. board?
En kon je bij heteiland komen?Grin haha Wat grappig he dit! Allemaal mensen hierzo van kuiderberg die je normaal niet spreekt:D
Vandaag word weer muiderberg hoor! alleen ben er wat later vandaag rond uurtje of half 6 pas.. Morgen ijmuiden no wordt weer een top weekend:D

Myzrael
Gast
Antwoord #12 Mei 05, 2007, 18:28:59
edit2Rapporteer  
Zeker weten dat het een top weekend wordt. Ik ben niet meer het water op gegaan want ik was helemaal op van het knallen met die 14. Kost nogal wat kracht maar het eiland is makkelijk te bereiken ja. Ik ga vandaag een poging doen om er te komen. Gewoon direct tegen de wind in moet lukken  schater
Emma

Antwoord #13 Mei 05, 2007, 20:50:44
edit2Rapporteer  
Ik kom niet... hey, maar Dragonfly, had ik jou gesproken op Muiderberg?
Dragonfly

Antwoord #14 Mei 05, 2007, 21:04:11
edit2Rapporteer  
Hey Myzrael 
Ik ben er wat later waarschijnlijk... Even kijken over hoe of wat...
Hey Emma! Ja dat weet ik dus ook niet meer... Ik heb je gekrabbeld op je hyves moet je maar even kijken wat daar staat.. Ik had erin staan dat je hier op kitehigh staat... Teminste denk dat jij het bent!:) Is een erg leuke foto!
Myzrael
Gast
Antwoord #15 Mei 06, 2007, 06:20:12
edit2Rapporteer  
Het was heerlijk! In het begin echt de ideale wind voor mijn 14 kon echt niet beter. Wat kleine sprongetjes gemaakt en ze ook geland. 't Is wat moeilijk met zo'n blok lood aan je voeten maar het gaat. Binnenkort met meer wind kom ik vast wat hoger.
Einde van de dag ging de wind liggen maar dat kon de pret niet drukken. Dan maar kiten op snelheid namelijk en dat ging toppie. Echt goed hard, redelijk vlak water dus weinig gestuiter en lekker tempo erin houden. Helemaal relaxt! Zeker wel zo'n 7 uur gekite vandaag. Ik had de smaak vandaag echt te pakken dus ik moest en zou doorgaan. Grin

@Dragonfly

Yup. Je was er inderdaad met je 15. Top dagje! Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.