kitetijn
Gast
|
Peter, bedoel je het 2007 model?
Ik heb afgelopen zondag een Nobile 666 2007 gekocht bij eurofun, en heb er 666 euro voor betaald, dat is ook de advies prijs.
Geen idee of die in duitsland goedkoper is, denk het wel, zou je even moeten mailen met kitepirates.de oid.
Heb wel eens gelezen op kitehigh dat je bij sommige nederlandse kiteshops dezelfde prijzen als in duitsland kan krijgen, vraag me af hoe? Heb al mn kites en boards bij eurofun gekocht. Had misschien beter kunnen vragen of ik korting kon krijgen........
Denk dat ik de volgende keer ook lekker alles in duitsland ga kopen, scheelt toch aardig wat geld, gaan 'zeuren' of ik korting krijgen is niet echt mijn ding hehahehahah.....
Succes ermee, martijn
|
|
|
Lex
|
Kreeg je geen mooi prijsje voor je gebroken board martijn? (tong_kitesmiley) ! Wel vet board gozer
|
|
|
kitetijn
Gast
|
Kreeg je geen mooi prijsje voor je gebroken board martijn? (tong_kitesmiley) ! Wel vet board gozer Neeeeeeee gheheh, vaart wel super lekker die nobile
|
|
|
Alferink
|
Boards zijn in duitsland niet echt goedkoper hoor. Bericht 500 Kite guru
|
|
|
Lex
|
top . niet weer te hard springen dat je die ook weer breekt he (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Dangerfield
|
Peter, bedoel je het 2007 model?
Ik heb afgelopen zondag een Nobile 666 2007 gekocht bij eurofun, en heb er 666 euro voor betaald, dat is ook de advies prijs.
Geen idee of die in duitsland goedkoper is, denk het wel, zou je even moeten mailen met kitepirates.de oid.
Heb wel eens gelezen op kitehigh dat je bij sommige nederlandse kiteshops dezelfde prijzen als in duitsland kan krijgen, vraag me af hoe? Heb al mn kites en boards bij eurofun gekocht. Had misschien beter kunnen vragen of ik korting kon krijgen........
Denk dat ik de volgende keer ook lekker alles in duitsland ga kopen, scheelt toch aardig wat geld, gaan 'zeuren' of ik korting krijgen is niet echt mijn ding hehahehahah.....
Succes ermee, martijn
Adviesprijs betalen, we zijn toch niet gek? standaardkorting is al 10%, als jij niets zegt doen zij het ook niet natuurlijk...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij windsurf.de heb ik hem een paar maanden geleden gekocht (ik werk er regelmatig vlak in de buurt, dus ik heb de luxe om langst te gaan op kosten van mijn baas (hangloose_kitesmiley)) voor €569,-
Dat is zonder verzendkosten, geen idee of dat gratis is of wat.
Maar ik zou eens rondkijken bij de diverse shops, en ze desnoods emailen naar de prijs. Zeker op kites zitten een aantal Nederlandse shops al onder de prijzen van de Duitse zaken. Voor boardjes nog niet gezien, maar kan me voorstellen dat ze dat ook wel doen. Had ik het toen geweten dan had ik dat zeker gedaan.
Ook mijn nieuwste kite heb ik goedkoper in NL bij een shop gehaald dan bij de Duitse zaken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Adviesprijs betalen, we zijn toch niet gek? standaardkorting is al 10%, als jij niets zegt doen zij het ook niet natuurlijk...
Klopt, dat is zeker waar. Maar toch zijn er een aantal NL shops die vasthouden aan de adviesprijzen. Op mijn kites heb ik wel meer als 10% gehad, gewoon goed uitzoeken.
|
|
|
VincentC
|
Klopt, dat is zeker waar. Maar toch zijn er een aantal NL shops die vasthouden aan de adviesprijzen. Op mijn kites heb ik wel meer als 10% gehad, gewoon goed uitzoeken. Het is inderdaad te gek voor woorden. Alsof iemand 699 euro betaald voor een nieuw boardje en 1600 euro voor één kite met bar
|
|
|
Bluecupra
|
Zelf betaal ik ook altijd de advies prijs voor het board, bij de shop waar ik altijd kom maak ik altijd wel een prima deal met de kites. Kan niet alleen maar komen "zeiken" om korting
|
|
|
|
jetzu
|
Waar kan je nog de 2006 666 krijgen? Want op de duitse sites e.d. worden ze niet meer aangeboden.
|
|
|
|
kitetijn
Gast
|
Bij windsurf.de heb ik hem een paar maanden geleden gekocht (ik werk er regelmatig vlak in de buurt, dus ik heb de luxe om langst te gaan op kosten van mijn baas (hangloose_kitesmiley)) voor €569,-
Dat is zonder verzendkosten, geen idee of dat gratis is of wat.
Dat zijn betere prijzen ja. Adviesprijs betalen, we zijn toch niet gek? standaardkorting is al 10%, als jij niets zegt doen zij het ook niet natuurlijk...
Yeeeeeeeh heb je helemaal gelijk in ja
|
|
|
D.D
|
Klopt, dat is zeker waar. Maar toch zijn er een aantal NL shops die vasthouden aan de adviesprijzen. Op mijn kites heb ik wel meer als 10% gehad, gewoon goed uitzoeken. Het is inderdaad te gek voor woorden. Alsof iemand 699 euro betaald voor een nieuw boardje en 1600 euro voor één kite met bar Inderdaad, en als je je boardje weer na 1 of 2 jaar verkoopt krijg je er amper of niet eens meer 400 euro voor.. Ik hou het lekker bij 2e hands (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Ik heb afgelopen zondag een Nobile 666 2007 gekocht bij eurofun, en heb er 666 euro voor betaald, dat is ook de advies prijs. Succes ermee, martijn
Hebben ze ook een 222 model?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waar kan je nog de 2006 666 krijgen? Want op de duitse sites e.d. worden ze niet meer aangeboden.
Bij vlieger op in Den Haag heb ik er nog een exemplaar zien staan in de maat 129 x 39. Weet alleen niet of de prijs ook aangepast is. Zou wel moeten natuurlijk. Zelf betaal ik ook altijd de advies prijs voor het board, bij de shop waar ik altijd kom maak ik altijd wel een prima deal met de kites. Kan niet alleen maar komen "zeiken" om korting 'Zeiken' om korting? Sorry, maar ik zeik graag als het mij honderden euro's scheelt. Het is toch van de zotte dat er ineens veel korting gegeven kan worden in NL, terwijl dat voorheen niet kon? Allemaal dankzij de concurrentie vorig jaar vanuit Duitsland. Een goede zaak lijkt me. Als je locale shop (en ik heb er hier ook heen waar ik graag kom, maar ze gaan niet mee met korting = jammer maar helaas voor die shop, ik ben geen klant meer) niet mee wil in de prijs, gewoon verderop gaan kijken. Of doe je aan liefdadigheid? @ mbetz: wat wil je zeggen dat Ionasport de adviesprijs vraagt? Er zijn meer Duitse, Zwitserse en zelfs Italiaanse webwinkels die onder de prijs gaan zitten.
|
|
|
mbetz
|
Rhono Kiter, Ik heb snel even bij Lonosport gekeken omdat die vaak nogal scherp prijzen. Ik was oook verbaasd dat Lonosport gewoon listprijs vraagt. Zelfs op een Raven3 geven ze een beetje korting. Kan wellicht met leveringen te maken hebben, als Nobile momenteel niet veel noards levert zal er vwb de prijs niet veel korting gegeven worden?
Er zullen zeker andere sites in Duitsland en Italie of oostenrijk zijn waar wel meer korting mogelijk is.. Heb gewoon niet verder gekeken.
Mike
|
|
|
jetzu
|
Er zijn dus geen online shops die de 2006 nog aanbieden? Ik heb er nog geen kunnen vinden.
|
|
|