Bossie
|
okee en wie gaat mij steunen ik heb aankomende zaterdag examens en volgende week zaterdag haha
|
|
|
|
Wie?
Gast
|
Gvd belt er iemand om 1uur hangt die op beter was het een grapje:O
|
|
|
Passie
|
naja jongens. ik ben geslaagd:D
|
|
|
Alferink
|
gefeliciteerd, op naar el gouna (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bossie
|
zo passie dan neem ik aan dat we zeker allemaal zijn uitgenodigd op je feessie.
Want als je al zegt dat we uitgenodigd zijn als je niet slaagd dan moet er nu zeker een top feest komen of nie???????
|
|
|
Jolien.
|
Lekkerr hoor Pass =)
|
|
|
Passie
|
vanavond party
witteruiterweg 6 4651 px steenbergen
heb net punte opgehaald. niet verwacht dat t zo goed was;)
|
|
|
D.D
|
Lekker pascal!!! (grinnik_kitesmiley) gefeliciteerd man.. en alle andere geslaagden ook
|
|
|
Koenani
|
morge hoor ik het pas... en voor de rest gefeliciteerd
|
|
|
robin..
|
ik ben ook geslaagt
allemaal 6en en 7ens
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik ben PERSOONLIJK: @robin, geslaagd jongen @ passie (pascal dus duhh) geslaagd jongen Oja ik kom niet op je party want ik ga me bij vincent wel verdrinken
|
|
|
|
TtHoM@s
|
GESLAAGD (grinnik_kitesmiley) zometeen me cijver lijst ophalen
|
|
|
Lex
|
Gefeliciteerd jongens...voor mij hangt het maandag van 1 toets af of ik over ga naar havo 5...dus duim even (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
succes lex
|
|
|
robin..
|
je hebt helemaal niet gebelt mooi is dat
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Vinni
|
Ook geslaagd pff, matthias probeerde mij ook nog bang te maken met een ''je bent gezakt'' sms'je... Maar hij was vergeten dat er als hij smst ''matthias'' boven het berichtje komt te staan Bovendien zaten er spelfouten in Maar toch een bijna leuk grapje (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Ik ben PERSOONLIJK: @robin, geslaagd jongen @ passie (pascal dus duhh) geslaagd jongen Oja ik kom niet op je party want ik ga me bij vincent wel verdrinken dan mot je nu komme, want ik ben net terug van ''de wok''. best lekker zitten vreten
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
e hebt helemaal niet gebelt
mooi is dat ja sorry, heb je nummer ook niet Vinni sorry, was het vergeten...tja dan moet ik het thuis maar doen he... Je krijgt zaterdag wel een ijsje (tong_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Alweer? haha
|
|
|
|
|