JCS
|
Hoi Kaptain,
Ik geloof dat je vanaf 100 posts twee sterren hebt en ik gok vanaf 500 3... Klopt dit of toch niet?
|
|
|
kitaholic
|
Hecht geen waarde aan het aantal sterren, er zijn zat lounge-gangers met 3 sterren die nog geen rakje kunnen varen bij wijze van spreken :-)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Weet ook niet wie er aan kop staat. Heb er ook niet op gelet en voor ik het wist zat ik aan X aantal berichten.
|
|
|
Peterkiter
|
Als je op elke topic reageert heb je zo een aantal sterren. Ook als je op onzinnige topics als deze reageert!!! Je hebt meer aan mensen die 10 keer wat nuttigs posten dan 100 keer onzin!
|
|
|
Bossie
|
moet je ff aan myzrael vragen die is record poster in zo kort mogelijke tijd haha
Niets slecht bedoeld hoor
Kus
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ik wil toch hierover iets kwijt: je kan 't draaien en keren hoe je wilt, maar ad hand van een nuttige tip die je bv. krijgt, kijk je toch weleens of die persoon er iets vanaf zou kunnen weten, dus m.i. naar het aantal posts. Waar ik dan keer op keer van 'schrik', is dat persoon X op enig moment 6 posts heeft (en netjes meldt een beginner te zijn met wat vragen); vervolgens log ik een 3-tal maanden later in, en heeft diezelfde persoon X: 585 posts op zijn naam staan; je zou dus soms denken dat deze persoon er wel wat vanaf weet, maar het tegendeel is waar!!!! En dan kijk je verder en zie je idd mega veel kansloze reacties van persoon X, schijnbaar dus puur om 't aantal posts op te krikken...jammer....ik zelf heb over mijn schamele aantal posts 3 jaar gedaan PLUS ik ben ervan overtuigd dat er een groot aantal gebruikers 'over de schouder' meekijkt ipv zelf te posten! just my 2cents en ook een dikke kus
|
|
|
sjembek
|
Jullie moeten myizrael niet afmaken omdat hij gewoon een huge computernerd is en er door zijn mentale toestand verder niets aan kan doen dat hij zoveel tijd besteed op dit forum.
Jullie zijn mede verantwoordelijk!
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Er zijn natuurlijk jonges met meer als 500 posts en ze kunnen nog niets eens hoogtelopen op het water.
|
|
|
sjembek
|
En dat zegt davidoof..
|
|
|
KiteDemon
|
Ik heb inmiddels al een hele KH-garderobe bij elkaar gespaard. Daarbij een KH-benzinepas, setje kites naar keus met KH-logo en een hele berg airmiles. Het schijnt dat AH hetzelfde doet......
|
|
|
|
Lex
|
En dat zegt davidoof..
Haha, kon jij nou al hoogtelopen? David kan in iedergeval wel hoogloopen
|
|
|
|
je kunt beter kijken wanneer iemand geregistreerd is dan is de kans groter dat diegene een hoop ervaring heeft.
eigenlijk zou dat links bij je naam erbij moeten staan!
|
|
|
sjembek
|
En dat zegt davidoof..
Haha, kon jij nou al hoogtelopen? Je zou het eens moeten zien!
|
|
|
[Pepper]
|
Even een beetje rondklikken op de site en je had deze info gevonden..... Graag gedaan!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hecht geen waarde aan het aantal sterren, er zijn zat lounge-gangers met 3 sterren die nog geen rakje kunnen varen bij wijze van spreken :-) EN ZO IS DAT !!!!!!! En weer een ster er bij (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
Even een beetje rondklikken op de site en je had deze info gevonden..... Graag gedaan! Yes ik sta op pgina 3 op naar de 1ste plek kitedemon verslaan
|
|
|
|
|
Joosttt
Geen avatar
|
Ow, gelijk even een post. Ik ben aan het sparen voor een ster
|
|
|
Kaptain
|
Even een beetje rondklikken op de site en je had deze info gevonden..... Graag gedaan! Klasse Bozz. Ik ben ook even gaan klikken en toen kwam ik het inderdaad tegen. Niet dat ik zoveel sterren wiil hebben of dat ik nu als een gek ga posten, maar kwas gewoon benieuwd. @ Peterkiter: Onzinnig topic is het inderdaad, maar daar sta ik niet alleen in hier in het forum. Ach, zolang we schik hebben... het houdt ons van de straat hè...
|
|
|
michiel v geel
|
zo ik sta nog net op de eeste pagina dat is toch wel een redelijke prestatie
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
LB
In het verleden is van iedereen de teller eens op 0 gezet door een crash of server uitbreiding ofzo. De waardes zijn in werkelijkheid nog hoger.
|
|
|