Molliebollie
|
Ja inderdaad. Maar even kijken dan, als die prijzen niet meer omlaag gaan .... Nu nog hopen dat de wind een beetje aanwakkert. Het is de afgelopen dagen akelig windstil in El Gouna ...
|
|
|
JO'Neill
|
Joey, 21 jaar, bijna een jaar kite-ervaring (gisteren nog lekker geknald met 30+ knopen op de b'dam springen..boardgrabs..backloops..toesid e nu nog unhooked, hp's, noem maar op ) Helaas.....heb ik al een reis geboekt naar...El Gouna (H) ..met mn neefje..die kite ook (tegelijk begonnen..Maurice) dus dan zien we jullie daar wel! cool! wel leuk om jullie namen allemaal al te weten..jullie kitehigh namen zullen we denk ik niet zo snel horen daar... wij zitten trouwens in three corners rehanna inn... tot daar laturrrrrrrr
|
|
|
Molliebollie
|
Van wanneer tot wanneer heb je geboekt?
|
|
|
Bluecupra
|
Op alle reizen zit nog wel meer. Ik was van plan om 10-7 te gaan, was eerst 418, nu 499. Hopelijk gaan ze nog omlaag. Ik weet niet wat de reden is.... maar jij hebt je reis al geboekt?
Nope, ook nog niet en ga denk ik wachten tot het laatste moment. Kan mezelf niet voorstellen dat de prijzen niet verder zullen zakken. Is gewoon zoveel aanbod..
|
|
|
Molliebollie
|
Eind juli zullen de prijzen nog hoger zijn dan dat ze nu zijn voor 10-7 of 12-7. Misschien kunnen we iets regelen om d.m.v. bijv. 3 persoonskamers de prijs enigszins te drukken ?
En over het zakken van de prijzen, even gekeken naar de prijzen zoals deze een aantal weken geleden waren, vergelijk met de eerst komende data nu, zijn zelfs de vakanties waarop je bijv. morgen zou vertrekken duurder dan ze toen waren.
|
|
|
boardergirltjuh
|
ja... heb ik dus ook gezien.. daarom vermoed ik ook eht niet dat ze nog gaan zakken! Die wind... wel akelig weinig zeg nu.... pffff
|
|
|
JO'Neill
|
Van wanneer tot wanneer heb je geboekt?
Sorry...vergeten erbij te zetten... we gaan 12 juli...13 dagen
|
|
|
boardergirltjuh
|
hee, leuk.. wij zitten er dus vanaf 10 juli 7 dagen... Ik vaar met Carved Fireballs (of Carved riot 7) en m'n neefje met... ??? waarschijnlijk ook met Carved. Dus; check je ons; zeg ff 'hoi' ;-)
|
|
|
JO'Neill
|
cool:D ik vaar met takoon nova mn neefje met torch II dus...check jij ons..zeg ff jowww
|
|
|
Molliebollie
|
Ja, ik ben ook wel een klein beetje scary voor de windloze dagen...maarja...das altijd een gok die je neemt .... tis momenteel in Djerba, Tunesie beter qua wind ... maar als je daar heen gaat zal je zien dattie daar opeens gaat liggen en in Egypte opsteekt ... de komende dagen nog maar even in de gaten houden.
Ik vaar overigens met een Nobile 666 '06 129x39 en F.One Tribal 13m2 (zwart/rood) en een North Rhino06 9m2.
Ik moet nog even kijken wanneer ik ga, 10 of 12 ook nog ff overleggen met nog iemand, wat het beste is. Anders best kans dat k met een van jullie tegelijk in het vliegtuig zit.
btw. hoe veel ben jij kwijt voor die 13 dagen en waar boek je, NorthJaime? @boardergirl; jij bij vakantiestunt of skytours (tzelfde) cker?
|
|
|
Bluecupra
|
@Mollywood; ben helaas gebonden aan de vakantie van mijn vriendin. Had liever ook wat later gegaan (zijn de prijzen ook gunstiger). Maar ga van dinsdag 31 juli voor 8 dagen. Alleen weet ik nog niet zeker waar ik heen ga. Is wel voor 90% Egypte
|
|
|
boardergirltjuh
|
@ bluecupra: ik hoop voor je dat je dan elk moment op het water kan staan.. want volgens mij verfik je tegen die tijd helemaal.. Nu al mieters heet schijnt.
@ mollywood: ja, gewoon vakantiestunt (via travelways). Ik vlieg alleen met AMC airlines en kan niet eht info vinden over surfspullen en bijbetaling enzo.. maar goed, dat zien we dan wel
|
|
|
|
Bossie
|
Ik zou ook wel graag willen gaan alleen ben ik werkvoorbereider in de bouw en de bouwvak is pas vanaf 28 juli voor mij.
Dus als er nog mensen gaan rond die tijd meld het even.
|
|
|
Molliebollie
|
Gewoon vrij nemen joh! laat je iemand anders je werk doen
|
|
|
Molliebollie
|
De prijzen lijken nu wel een beetje stabiel te blijven. 489,- voor 8 dagen met vertrek op 12-07. Denk dat dat de optie wordt.
Als er nog iemand mee wilt! Deze week gaat geboekt worden, dus laat het dan nog even weten!
|
|
|
boardbas
|
Hey, ik zit ook op alle sites te kijken voor el gouna. Maar ik kan alleen v.a.15 juli. en ik zit nu op 800 euro minimaal. en dat is toch wel erg veel vind ik. heeft iemand nog tips voor mij? ik wel supergraag!! nou ja ik hoor het wel later.
|
|
|
Molliebollie
|
Op 17 juli:
17-07-2007 (di) 24-07-2007 (di) Aanbieding €879 €555 €537 €378
Of neem gewoon 3 dagen eerder vrij ... en ga met ons mee de 12e
|
|
|
|
boardergirltjuh
|
@mollywood: en... ga je nog? of nog niks definitief?
|
|
|
Molliebollie
|
@mollywood: en... ga je nog? of nog niks definitief?
heb nog niet geboekt, want die jongen met wie ik daar heen ga is nog niet terug van zn vakantie in Friesland. Maar de 12e is wel de bedoeling om naar Egypte te gaan.
|
|
|
guiri
|
Als jullie zat zijn van dat all inclusive eten (of voor echt lekkere cocktails) kun je langskomen bij pier 88!! tot daar!!!
|
|
|
_Chris
|
Werk je daar nu dan Marijke?
|
|
|
Molliebollie
|
Als jullie zat zijn van dat all inclusive eten (of voor echt lekkere cocktails) kun je langskomen bij pier 88!! tot daar!!! We zijn en blijven gierige nederlanders he ... zo goedkoop mogelijk maar zal het wellicht in overweging nemen als het bier en voedsel in t hotel niet meer te harden is.
|
|
|