El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Vlaardingen wat een goed verhaal! En van die netto netto -25 paaltjes! boeien dus een probleem ivm droogvallen, mmm boeiend. En van die skislalompaaltjes die lekker meeflexen, die zijn er op gemaakt tog? Of ik engineer een cadmiumgele eb/vloed/weer/wind/kiter bestendige flexpaal voor ze...
|
|
|
Ondabeach
|
Het idee "vrijheid blijheid" bestaat nagenoeg niet meer in Nederland en daar moeten we maar mee leren leven.
Aan de andere kant blijft het autostrand open en ziet het er een stuk beter uit dan een jaar of 2 terug.
Bedankt André voor het bereikte resultaat!
|
|
|
KiteDemon
|
Goed werk weer Dré Je bent de eerste vertegenwoordiger die ons ook daadwerkelijk aktief up to date houdt.
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Jep gaat prima! Kwestie van contact maken en belangen begrijpen voordat we van de instanties verlangen ons te begrijpen. Opvalllend hoe de verschillende gesprekspartners bereidheid tonen, ik heb mijn beeld compleet moeten bijstellen. Later meer!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helemaal goed! Lijkt er eindelijk op of de stem van ons surfers gehoord word. Helaas is het in NL niet anders dan dat je je moet groeperen in een vereniging voordat ze gaan luisteren!
|
|
|
Lex
|
Super bezig man! Ik hoop dat die paviljoenvergunning aan de frietkraameigenaar word gegeven....die gun ik het echt
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ja, volgens mij heeft deze frietkraameigenaar al eens iets gehad op oostvoorne. moest jaren geleden vertrekken, volgens mij. Hij mag het zeker worden. Vlaardingen, goed bezig!
|
|
|
fransie
|
nu nog een iemand die met een trekker of wat dan ook heen en weer rijdt. wat willen we dan nog meer!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ziet er goed uit. Ik hoop alleen niet dat de scholen straks het autostrand in een negatiefe manier toe eigenen. Wat wel goed is de beperking van de scholen dit houd mallefiede scholen weg en dat zal hopelijk de kwaliteit van de scholen ten goede komen. Over het algemeen ziet het er allemaal positief uit. Mischien een Kite vereniging Autostrand op Oostvoorne met douches en kleedruimtes. Dan wordt ik zeker lid.
|
|
|
Ondabeach
|
Ja die goede man had een mooie zaak daar.. Kite scholen konden daar verzamelen onder het genot van een bak koffie. Na een dag kiten je lekker vol gooien met een vette hap... Van mij mag de "zeemeeuw" in ere hersteld worden.
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Bossie
|
Andre weet jij misschien ook wat meer of er al wat bekend is over een tunnel of brug over/onder de nieuwe waterweg door bij Maassluis?
|
|
|
MartijnM
|
Je bent de eerste vertegenwoordiger die ons ook daadwerkelijk aktief up to date houdt.
Kitedemon, inderdaad top werk van Andre. Met je 2e opmerking ga je echter voorbij aan andere regio vertegenwoordigers van de NKV die zich ook voor 200% inzetten en die dit ook communiceren op de bekende fora. groet, Martijn
|
|
|
Moradius
|
Hee Vlaardingen goed werk kerel. Gelijk weer een reminder voor mij dat ik snel even mijn NKV lidmaatschap moet regelen.
|
|
|
Lex
|
Je bent de eerste vertegenwoordiger die ons ook daadwerkelijk aktief up to date houdt.
Kitedemon, inderdaad top werk van Andre. Met je 2e opmerking ga je echter voorbij aan andere regio vertegenwoordigers van de NKV die zich ook voor 200% inzetten en die dit ook communiceren op de bekende fora. groet, Martijn Ik lees daar niet veel van hoor.....dit is de eerste die uit zichzichzelf de stand van zaken meld.
|
|
|
|
Arnoud
|
Vergeet niet dat dit forum ook gelezen wordt door de vogelliefhebbers. Alles open communiceren is niet altijd in het belang van de kiters.
|
|
|