De NKV heeft 1000 leden! tijd voor een actie!

guiri

Juni 30, 2007, 01:09:10
edit2Rapporteer  
De NKV is het laatste jaar sterk gegroeid en heeft nu zelfs haar 1000ste lid. Om dit te vieren geeft de NKV vanaf nu elk 5e nieuwe lid een kitesurfclinic cadeau die geheel wordt afgestemd op jouw les behoefte. Van leren vliegeren tot het maken van een handlepass…
Deze 18 kitesurfclinics zijn gedoneerd door een zestal kitesurfscholen verspreid over Nederland:
•   Kitemobile              - www.kitesite.nl
•   ’t Coraaltje             - www.vliegers.com
•   Roha                     - www.roha-surfing.nl
•   Natural High           - www.natural-high.nl
•   XSchool                 - www.xwatersport.com
•   De Kiteschool         - www.dekiteschool.nl

Uiteraard willen wij deze scholen ontzettend bedanken!

Ook vergeten we onze huidige leden natuurlijk niet en heeft Breakloose een kitesurfreis gedoneerd om te verloten onder onze leden! Dit gebeurt op de ALV en het aansluitende feest op zaterdag 29 september 2007! Be there!

Hoe kun je de clinics winnen?
Je kunt winnen door je in te schrijven bij de NKV via de internetsite www.kitesurfvereniging.nl
Je krijgt dan automatisch bericht of je één van de winnaars bent.  We zoeken dan een kitesurfschool uit die het dichtst bij je in de buurt zit.

Waarom lid worden?

Open houden kitesurfspots
Onze vrijwillige regiovertegenwoordigers doen hard hun best om zoveel mogelijk kitespots open te houden. Voor informatie over jouw spot kun je bij heb terecht. Een overzicht van alle spots en hun regiovertegenwoordigers vind je op de site: www.kitesurfvereniging.nl

Verzekering
Bij je lidmaatschap krijg je een gratis secundaire WA verzekering die het kitesurfen wereldwijd dekt. Zo kun je met een geruster hart je sport uitoefenen!

Organisatie NK
Het NK wordt elk jaar georganiseerd door de NKV. Alle deelnemers moeten lid zijn van de NKV om mee te kunnen doen. Mocht je dus ambities hebben voor dit spectaculaire evenement. Schrijf je in via de site!

Promotie kitesurfsport
De NKV zorgt ook voor de algemene promotie van de kitesurfsport. Via de website, media, promotiestands en evenementen wordt het kitesurfen onder de aandacht gebracht.

En uiteraard om de kitesurfclinic te winnen!

Voor meer informatie: www.kitesurfvereniging.nl of evenementen@kitesurfvereniging.nl

~Arjan
Founding Father

Antwoord #1 Juni 30, 2007, 01:17:50
edit2Rapporteer  
Een mooi initiatief mensen! Keep on! ThumpsUp

Geronimo79

Antwoord #2 Juni 30, 2007, 01:41:14
edit2Rapporteer  
Kijk das helemaal een mooie extra motivatie om lid te worden.. goed bezig!
Erik de Berik

Antwoord #3 Juni 30, 2007, 03:21:34
edit2Rapporteer  
Prima,goed bezig ThumpsUp
Joris

Antwoord #4 Juni 30, 2007, 06:22:29
edit2Rapporteer  
Shit ik was al lid. Zo leer ik die HP dus nooit he...
Damm you NKV!!!
Micky

Antwoord #5 Juni 30, 2007, 06:33:50
edit2Rapporteer  
Damm you NKV!!!

Ga het dan maar in plaats van jou leren....  loser (grinnik_kitesmiley)

U heeft een nieuw lid...  (tong_kitesmiley)

ps: ik had mijzelf al 4 keer geprobeerd aan te melden als lid en het formulier ingevuld. Elke keer geen reactie en ook geen foutmelding dus ben benieuwd of het nu gelukt is...  :Smiley
guiri

Antwoord #6 Juni 30, 2007, 12:30:11
edit2Rapporteer  
Damm you NKV!!!

--> Ook vergeten we onze huidige leden natuurlijk niet en heeft Breakloose een kitesurfreis gedoneerd om te verloten onder onze leden! Dit gebeurt op de ALV en het aansluitende feest op zaterdag 29 september 2007! Be there!

Dus, misschien win je de reis wel en dan kun je mooi een tijdje in het buitenland gaan oefenen...

Spoon

Antwoord #7 Juni 30, 2007, 12:51:21
edit2Rapporteer  
gemeen.......

net twee weken eerder lid geworden....
Spoon

Antwoord #8 Juni 30, 2007, 12:51:54
edit2Rapporteer  
ow kijk
Damm you NKV!!!

dar miste ik net ...
--> Ook vergeten we onze huidige leden natuurlijk niet en heeft Breakloose een kitesurfreis gedoneerd om te verloten onder onze leden! Dit gebeurt op de ALV en het aansluitende feest op zaterdag 29 september 2007! Be there!

Dus, misschien win je de reis wel en dan kun je mooi een tijdje in het buitenland gaan oefenen...

Jacobus

Antwoord #9 Juni 30, 2007, 17:19:33
edit2Rapporteer  
Jammer jongens/meisjes, het is wel duidelijk dat ik die prijs ga winnen!!  (tong_kitesmiley)  Joepie  YeSS
lucash

Antwoord #10 Juni 30, 2007, 17:45:26
edit2Rapporteer  
YEAH! ik ben ook maar lid geworden  loser
Roderick

Geen avatar

Antwoord #11 Juni 30, 2007, 23:13:04
edit2Rapporteer  
Goed bezig!

(Het verbaast me overigens wel dat er maar 1000 leden zijn. Er kiten toch veel meer mensen in nederland?) Hopen dat dit een hoop kitelessen gaat kosten...
Matjas the scissor-kid

Antwoord #12 Juli 01, 2007, 03:41:41
edit2Rapporteer  
Ik ben les....dus die HP ga ik binnenkort draaien  ThumpsUp ThumpsUp Joepie Joepie
_Chris

Antwoord #13 Juli 02, 2007, 05:50:18
edit2Rapporteer  
Hee Marijke!
Ik heb me aangemeld maar daarna alleen een email bevestiging gekregen en verder niks.
Ik had wel het geld al overgemaakt, maar moet ik nu verder nog iets krijgen?
guiri

Antwoord #14 Juli 02, 2007, 11:27:00
edit2Rapporteer  
Goedemorgen chris!

Dat klopt helemaal! Over een tijdje krijg je nog een pas van het watersportverbond. Maar je bent nu gewoon NKV lid! Kom je ook op de ALV en het feest 29 september?

Kun je alweer kiten?
Morres

Antwoord #15 Juli 02, 2007, 17:21:06
edit2Rapporteer  
lol maakte mezelf net lid, lees ik dit
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.