|
|
|
Haring High Richardt
|
Je kite ging er nog vandoor bij de landing zag ik vanaf het water . (weinig wind bij de bosjes ) Liep allemaal goed af gelukkig . Volgens mij vaar je hier lekkerder dan op wijk ?????
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ja idd, dat was wel een beetje schrikken! vlak boven de grond op het moment dat iemand hem wou pakken viel de wind weg en rolde hij over de grond weer het windvenster in! ik stapte met me voet over me lijn waardoor mijn lijn dus om me voet kwam, gelukkig kreeg ik hem er net op tijd weer uit!
ik vind de zee altijd geweldig maar andijk vind ik ook een top spot! om hier zo af en toe te varen vind ik helemaal geweldig!! Z tot NW is op wijk varen, en met N vaar ik liever op andijk!
vandaag was ik nog ff op wijk aan het varen, ging wel ff lekker maar ik was een klein beetje kapot van gister en van het werken vandaag. mijn ellebogen deden zeer wat niet echt goed vaarde. na een uurtje maar weer gestopt en naar huis gegaan waar me lieve moeder weer lekker eten had staan:D
|
|
|
Idefixe
|
zo net terug van Andijk. Stond vanmorgen als eerste op het water (+/- 11.00 uur) en kwam er vanavond 20.00 uur af. Vind he nu ff niet erg dat het 2 dagen niet waait. Helemaal gesloopt nu. Aan het begin van de avond het meertje helemaal voor mij alleen met een goed gepowerde 14. Hij was weer helemaal TOPPIE
|
|
|
PeeWee
|
Jesus Tom,
Je kan ook je tentje bij het vijvertje van Andijk opzetten (grinnik_kitesmiley)
Lekker een aantal dagen geen wind kan ik mijn sociale verplichtingen weer eens uitvoeren.
See joe.
|
|
|
|
Morres
|
heb jij vincent zn gear overgekocht ofzo? heeft ook spitfire iii en thorn
|
|
|
Beulbakko
|
was weer een topper. wat is andijk toch een top spot. ze moeten de kom alleen effe wat groter maken. en effe een vragen of het wat vaker uit het noorden kan waaien. vooral noordoost is top.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
heb jij vincent zn gear overgekocht ofzo? heeft ook spitfire iii en thorn Over wie heb je het???? Die gozer op de pics is Vincent
|
|
|
|
Beulbakko
|
het even ondersteboven bekijken
|
|
|
Beulbakko
|
moi in action, mooie spray
|
|
|
Beulbakko
|
Mark is zo blij met zijn nieuwe speelgoed
|
|
|
Beulbakko
|
Robert koos weer het luchtruim
|
|
|
Beulbakko
|
wat zie ik dit toch graag
|
|
|
|
Beulbakko
|
met dank aan de fotograaf. Kevin als je weer een keer tijd hebt.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heb vandaag Adobe photoshop CS2 op mijn pc geknald en ben ff aan het experimenteren geslagen : Hoop dat we snel weer wind hebben
|
|
|
Psychotic
|
hee, leuk om mezelf ook eens op foto te zien! (ik ben de mafkees met dat lichtblauwe boardshort aan op een spleene board)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vette foto's jongens, ziet er powerfull uit. Toch echt maar eens naar andijk om op het meertje te kiten...!! PS, leuk hè, photoshop :P
|
|
|
roeb
Gast
|
Vette foto's jongens, ziet er powerfull uit. Toch echt maar eens naar andijk om op het meertje te kiten...!! PS, leuk hè, photoshop :P Hij leeft nog
|
|
|