Schitterende foto,s Rob van een pracht dag op Andijk met de waroo7, je heb een hoop gemist.
Moest wel wat vrolijker kijken bij de eerste foto volgens mijn vrouw en kids, maar dat kwam van de kou.
Zaterdag moet ik met de jongens op stap bij de schietbaan op het dorp gaan we schieten, daarna uit eten en aftanken tot je nekt kraakt in de plaatselijke kroeg waar een band speelt. Bovenstaande zonder vrouw en kids dus dat mot ook gebeuren
In sommige films met een bepaalde "rating" gebruiken ze die pakken in combinatie met olie, heel veel olie. Maarrrrr, daar ben jij nog veel te jong voor...
Neil pride met doorboven een windsurfjasje uit 1978.
Het ziet er niet uit maar dat boeit mij niet, maar het is wel lekker warm. . Was vandaag bij v.d. Berg voor een o neil psycho 2 pak. Was niet meer in voorraad dus het wordt besteld.
lol, koop lenzen man, ik ging helemaal in het begin ook met bril, dat had ik na 3weken ook wel bekeken..
Lenzen is bij mij niet gelukt. Bij het inbrengen viel ik bijna flauw.
Vaar nu 5 jaar met (sport) bril en ben hem maar 3 keer kwijtgeraakt. Waarvan 1 keer een glas uit de bril . Ik had ook liever lenzen gehad maar het is nou eenmaal niet anders.
Neil pride met doorboven een windsurfjasje uit 1978.
Het ziet er niet uit maar dat boeit mij niet, maar het is wel lekker warm. . Was vandaag bij v.d. Berg voor een o neil psycho 2 pak. Was niet meer in voorraad dus het wordt besteld.
\ Ziet er fantastisch uit Richard, niks meer aandoen !