Iman
Geen avatar
|
fapfapfap de wind steekt op!
17 knopen @ scheveningen al! hopenlijk blijft hij aan, dan kunnen we vanavond nog eventjes los!
|
|
|
spoetnik
|
Het was heerlijk gister!! Vanaf een uurtje of 19:30 op het water gestaan met de 9. In het begin heerlijk gepowered gestaan, later nam de wind af, maar wat een top sessie, was ik wel weer eens aan toe!!
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
argh praat mij er niet van... een vriendin van mij wou dat ik mee ging naar Wijk aan Zee/Ijmuiden (zij isnog een beginner en kan nog niet op een board staan, dus nou ja dan is scheveningen niet ideaal ) Dus ik mij laten omlullen, en zag de bui al hangen, geen fucking wind op ijmuiden...... toen maar door gereden naar vrouwlief in Purmerend
|
|
|
spoetnik
|
Vandaag de herkansing!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
aangezien de laatste tijd beetje bagger met de wind is ,maar een wakeboard aangeschaft en wakeskate erbij gekregen,dus vandaag maar naar de baan om daar lekker te spelen. en gelukkig deze week me kites weer terug van reparatie.
|
|
|
spoetnik
|
Jullie zijn lekker bezig aan de kabel. Je popt ze hard man!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja chrizz popt ze goed eruit ik en eric lukte het nog niet,wel de schans en de box gedaan is ook wel geinig, had gister me board gekocht en kreeg er ook een wakeskate bij dat is een skateboard voor op water,is wel geing en niet moeilijk ook eigelijk best daggie gehad weer
|
|
|
koen-tjeee
|
Banjo's van Scheveningen ! Welke kabelbaan hebben jullie opgezocht? @ Eric (of Nielz) wat moesten jullie nog betalen voor boardje?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
wet n wild in alphen ad rijn...
Zeker wel een lekker daggie gister, heb alweer overall pijn in mn donder... Donderdag gaan we weer niels, eric kan er nog niet overheen dat die nog geen raily kon en wou vandaag alweer, haha...
|
|
|
NIELZZZZ
|
donderdag gaan we weer,sorry ik voel me wel een beetje 5e wiel aan de wagen. er is mij niks gevraagd of is dat opzet van eric,zodat hij die railey eerder onder de knie heb dan ik koentje over welk boardje heb jij het?
|
|
|
koen-tjeee
|
Niels, Chris en Eric! Ik bedoelde je wakeboardboardje met bindingen! Wat koste zoiets dan nog 2e hands Wat moet je betalen in Alphen a/d Rijn? Krijgen jullie ondertussen al vaste klanten-korting . Wellicht als het dit weekend niet gaat waaien dat ik me er ook een keer aan waag.. Kan niet zo vaak gaan als jullie want dat trekt mijn studenten-bijbaan-in de-horeca niet !
|
|
|
NIELZZZZ
|
een wakeboard kost zo een 200 euro tweedehands,je kan ze ook huren maar je kan ook gewoon op je kiteboard. als je goed zoekt kan je ook wel onder de 200 slagen ik had m voor 140 euro,achteraf wel 1 kapotte bindingen maarja.op marktplaats staat ook iemand die nieuwe met binding verkoopt voor 180 euro beetje onbekend merk maar misschien is het wel wat.
en in alphen is het geloof ik 23 euro voor 2 uur en 3 uur is 25 euro dacht ik. wij zijn er zondag ook weer denk meestal van 5 tot 7
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Ik denk het laatste niels, die ouwe wou gelijk maandag weer om die raily erin te knallen... Hij is bang dat wij te goed worden denk, haha..... Geeft niet Eric, niemand overtreft jou bommetjes.... RESPECT Maar genoeg slap geluld, morgen weer knalle... heb er echt wel zin in getver wat een plak weer. Lekker zonder pak
|
|
|
NIELZZZZ
|
kl*te zooi kan niet mee,omdat dat domme wijf waar ik aan het werk ben niet kan kiezen wat ze wil. dus zondag pas weer van de party,wel zaterdag me kites weer ophalen misschien gaat ok wel weer waaien dan. nu weten we wel dat die vloek niet op mij rust,want twee weken heb ik geen kites gehad en bijna geen wind ook. dus chrizz , eric toch echt 1 van jullie
|
|
|
ItsMe.Erik
|
kl*te zooi kan niet mee,omdat dat domme wijf waar ik aan het werk ben niet kan kiezen wat ze wil. dus zondag pas weer van de party,wel zaterdag me kites weer ophalen misschien gaat ok wel weer waaien dan. nu weten we wel dat die vloek niet op mij rust,want twee weken heb ik geen kites gehad en bijna geen wind ook. dus chrizz , eric toch echt 1 van jullie . Krijg ik misschien toch nog voorsprong met m'n raily. Ik baal er echt van dat het niet lukt. Ik weet hoe het moet, maar mijn kop en lichaam doen iets anders. Dan maar weer bommetjes oefenen en blauwe plekken (op m'n kont) oplopen van de schans. Als de wind wegblijft moet ik misschien maar een jaarkaart nemen van aug t/m september. Moet ergens mijn energy kwijt. Na 10 keer gaan heb ik de kaart er dan uit, maar dan moet jeeigenlijk minimaal iedere week 1 keer gaan. Misschien iets voor volgend jaar?
|
|
|
NIELZZZZ
|
eric man ik hoorde in de wandelgangen dat je railey is gelukt!!!!!!! laat zondag maar even zien dan achter de baan......
|
|
|
spoetnik
|
Waar waren jullie gisteren nou?? Toch niet aan de kabel mag ik hopen, er was wind gasten!!
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
eric man ik hoorde in de wandelgangen dat je railey is gelukt!!!!!!! laat zondag maar even zien dan achter de baan......
Nielzzz, kleine correctie: mijn "Gaylieeee" is gelukt, maar ik maak vorderingen. Zondag avond weer. Verder volgende week gaat het waaien, misschien neem ik een paar halve dagen vrij. Alhankelijk van de voorspellingen. Ik heb er zin in, zowel zondag als kiten van de week. Ik denk dat ik verslaaft begin te worden. Helemaal als ik Chrizzz zie knallen, die maakt echt vorderingen. Wil ik ook.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Waar waren jullie gisteren nou?? Toch niet aan de kabel mag ik hopen, er was wind gasten!!
Tjaa ik had mijn kite spullen niet mee. Ik dacht dat het de hele week niet zou gaan waaien en om nu even vanuit Den Haag naar Nijmegen op en neer te knallen.. Chrizz was nog herstellende van het wakeboarden. Z'n hele handen waren aan gort. PS. Hij gaat ook helemaal los op die baan en doet niet onder voor de wakeboard gasten. Volgende week ben ik van de partij. Eerst nog even zondag op de baan uitleven.
|
|
|
NIELZZZZ
|
klote ja vrijdag van die wind,ik was opzich redelijk optijd klaar met werk en had me 12 weer terug van kiterepair,maar dacht zal wel niet zo veel wezen kijk ik op de webcam hele strand vol met kites,toen was ik er wel ff ziek van want was al uur of half8 hoop van de week wel te kunnen,dinsdag tot met donderdag zowiezo niet maar daarna,zeker 2 maanden geen werk in de avonden,dus kan ik elke dag. maar eerst vanavond weer op de baan uitleven,heb trouwens nieuwe boots van liquid force op me boardje gezet
|
|
|
CHRIZZZZ
|
nog 3 uurtjes , heb er weer zin an.... Neem wel 2 eitjes mee, dan hoeven we niet steeds te wachten. De ene is wel mega lomp, maar is iig wat, haha Vandaag maar met handschoentjes aan denk ik, klote blaren..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Was gisteren weer lekker op scheef. Het trok rond 9 uur nog flink aan en ik had mijn handen vol aan de 9mtr.
Vandaag even bijkomen om woensdag middag weer te kunnen knallen.
|
|
|
NIELZZZZ
|
vrijdag hoop ik ook echt van de party te zijn.... kap ik 12 uur met werken :Den vanaf dan zeker 1,5 maand geen avond werk
|
|
|