Hier even een updateje van de ontwikkelingen op Kitehigh.
Moderatie- 2 nieuwe moderators:
KappuhH en
kitertjuhNL- Als een bericht van je verplaatst of verwijdert is, krijg je automatisch een bericht (PB)
Tricks database / Informatie paginaPoosje geleden heb ik gezegd iets te maken waar je tricks kon neerzetten met uitleg. Dit is bijna af, waarschijnlijk kan ik dat volgende week al online zetten
GoodiesEr word aan gewerkt, maar kan nog even duren voordat jullie hier iets van gaan horen. De nieuwe website heeft namelijk prioriteit
Product aanbiedingenIk zag in een ander topic de site 1dayfly.nl. Wij dachten dat het misschien wel een idee zou zijn om ook zoiets op Kitehigh te zetten. Eventueel kan dit nog worden uitgebreid met inkoopacties. Dit zouden dus aanbiedingen voor kites/boards/accessoires kunnen zijn.
Is er interesse bij jullie voor zulk soort applicaties?
VideosKomende tijd zal ik een aantal event en rider videootjes online gaan zetten. Beginnend met de event / wakeboard winch actie video van Moio Masters (Cadzand).
Nieuwe websiteWe zijn hier nog druk mee bezig, was toch meer werk dan gedacht. Er komen een aantal hele handige applicaties in, maar het kost nog wel aardig wat tijd om deze af te ronden. Over een maand zullen we waarschijnlijk een aantal van jullie uitnodigen om de site te gaan testen. Als dat goed gegaan is, zal de nieuwe website online komen.
Als jullie verder nog ideeen hebben voor de nieuwe website, laat het weten in dit topic. We zullen er dan naar kijken of haalbaar is.