@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
..Ik wacht al 8 dagen! :'( I can't take it anymore! Ik wil ook bij de roodzwarte marsmanneclub Goeie foto's Mini-me! zeer inspirerend. Tja...daarom heb ik maar voor de iets duurdere verzend optie gekozen, voor 15 euro extra had ik hem de volgende dag op de deurmat.
|
|
|
KappuhH
|
..Ik wacht al 8 dagen! :'( I can't take it anymore! Ik wil ook bij de roodzwarte marsmanneclub Goeie foto's Mini-me! zeer inspirerend. Dan zou ik er maar eens achteraan mailen want de levertijd van de goedkoopste verzending is namelijk 5 dagen.
|
|
|
Langbeest
|
Ik had hem met de goedkope verzending in 4 dagen duzzzz Inderdaad even een belletje/mailtje
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
..Ik wacht al 8 dagen! :'( I can't take it anymore! Ik wil ook bij de roodzwarte marsmanneclub Ze verzenden het pak pas wanneer het geld binnen is... Wanneer je via bamkoverschrijving betaald hebt komen daar dus nog 4 werkdagen extra bij. Ook wanneer je grbuik maakt van de optie "Paypal" dan kan het langer duren. Wanneer je gewoon via Visa of CC betaald hebt dan is het idd erg merkwaardig. Je kunt het ook ff bekijken op de site. Als je namelijk inlogd kun je kijken wat de status van je bestelling is... Hoop dat het snel opgelost is
|
|
|
|
McBridges
|
Leve de grijze muizen!!! Weg met die rode Marsmallows
|
|
|
Langbeest
|
@Marcel Dat grijs past goed bij je haarkleur, dus goed gekozen . . . . Inderdaad erg lekker zo,n pakkie
|
|
|
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
..Ik wacht al 8 dagen! :'( I can't take it anymore! Ik wil ook bij de roodzwarte marsmanneclub Ze verzenden het pak pas wanneer het geld binnen is... Wanneer je via bamkoverschrijving betaald hebt komen daar dus nog 4 werkdagen extra bij. Ook wanneer je grbuik maakt van de optie "Paypal" dan kan het langer duren. Wanneer je gewoon via Visa of CC betaald hebt dan is het idd erg merkwaardig. Je kunt het ook ff bekijken op de site. Als je namelijk inlogd kun je kijken wat de status van je bestelling is... Hoop dat het snel opgelost is Ik heb met een creditcard betaald..., dus das raar. Ik ga checken. De status van mijn bestelling is al 6 dagen 'dispatched', maar ik kan de tracking service niet gebruiken omdat de codenummers niet lijken te kloppen. Damn, ik wil vrijdag naar IJmuiden!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
..Ik wacht al 8 dagen! :'( I can't take it anymore! Ik wil ook bij de roodzwarte marsmanneclub Ze verzenden het pak pas wanneer het geld binnen is... Wanneer je via bamkoverschrijving betaald hebt komen daar dus nog 4 werkdagen extra bij. Ook wanneer je grbuik maakt van de optie "Paypal" dan kan het langer duren. Wanneer je gewoon via Visa of CC betaald hebt dan is het idd erg merkwaardig. Je kunt het ook ff bekijken op de site. Als je namelijk inlogd kun je kijken wat de status van je bestelling is... Hoop dat het snel opgelost is Ik heb met een creditcard betaald..., dus das raar. Ik ga checken. De status van mijn bestelling is al 6 dagen 'dispatched', maar ik kan de tracking service niet gebruiken omdat de codenummers niet lijken te kloppen. Damn, ik wil vrijdag naar IJmuiden! En al info
|
|
|
Nicolas
|
Ik weet dat het hier al ergens staat, maar wat moest je weer op de rits smeren na gebruik voor goed onderhoud? Iets dat je bijna overal kan halan liefst.
|
|
|
|
McBridges
|
Ik gebruik Sailcote McLube en hij doet het nog steeds............. Ook verkrijgbaar bij Boot/zeil zaken. Is totaal niet vettig dus trekt ook geen andere sh*t aan.......
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Ik heb met een creditcard betaald..., dus das raar. Ik ga checken. De status van mijn bestelling is al 6 dagen 'dispatched', maar ik kan de tracking service niet gebruiken omdat de codenummers niet lijken te kloppen. Damn, ik wil vrijdag naar IJmuiden!
En al info Ja, info! Die wetsuitoutlet.co.uk heeft de allerbeste service die ik ooit heb gezien. Check dit: Ik bel ze op, (ik was erachter gekomen dat het pak was afgeleverd bij een verkeerd persoon, is de schuld van de Nedelandse logistiek-partner.) krijg meteen een zeer vriendelijke engelsman aan de lijn, leg mijn probleem uit.., en krijg als repliek dat ze er onmiddellijk achteraan gaan. 2 uur later staat er een kereltje voor mijn deur met m'n pak. Hebben ze dus binnen 2 uur gelocaliseerd waar het ding was afgeleverd, gefikst dat 't daar weer afgepakt werd, en alsnog bij mij afgeleverd. Damn wat een rockende gasten! Ik heb er gewoon nog een internationaal telefoontje aan besteed om ze te bedanken. En nu wat goeie wind, gaarne...
|
|
|
KappuhH
|
Helemaal top service!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Klant is Koning Die gasten kennen de kracht van het internet..... Ze leveren dus altijd en lossen direct je probleem op
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb mijn rits net weer in het vet gezet en hoop morgen het water op te kunnen. Wordt misschien 4de sessie in 10 dagen tja...er moet ook nog gewerkt worden Zolang er wind staat en de Noordzee niet dicht ligt ben ik van de partij Groetjes van je warme main trut
|
|
|
Micky
|
Zolang er wind staat en de Noordzee niet dicht ligt ben ik van de partij De wind staat er wel...zou alleen een ander spot kiezen dan de Noordzee met zuid/zuid-Oost.... Een "droogpakkussie" van mij...
|
|
|
xray
|
Zolang er wind staat en de Noordzee niet dicht ligt ben ik van de partij De wind staat er wel...zou alleen een ander spot kiezen dan de Noordzee met zuid/zuid-Oost.... Een "droogpakkussie" van mij... Dan ken je de Noordzee niet goed want er zijn topspots met die windrichting!
|
|
|
|
Micky
|
Micky deeply dippy! jij wil harde tepels zien he!
Altijd lekkerrrrr.... Eigenlijk ben ik gewoon stinkjaloers op jullie warme, droge en zweetende lijfjes....
|
|
|