Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Tja, iedereen kan hier maar wat invullen. is niet te controleren. in het begin deed ik mee maar ben gestopt, ziet de waarde er niet van in.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zwaar voor m'n benen, timing van de sprongen moet anders, maar veeeeel leuker dan niet kiten. Je ben er weer effie uit en je wordt weer gelucht Zat even op je website te kijken Jelle, zag er goed uit . Maar met deze wind verwachtingen kan je beter bollen gaan pellen
|
|
|
Morres
|
Tja, iedereen kan hier maar wat invullen. is niet te controleren. in het begin deed ik mee maar ben gestopt, ziet de waarde er niet van in. Dat slaat echt als een lul op een drumstel, ik ga toch niet 'zomaar wat invullen' ik hou het voor mezelf bij, dus waarom zou ik dan mn kitedays volpleruen, alleen maar zodat ik bovenaansta? en dan, krijg ik dan een prijs?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Precies. Ik vul het ook puur voor mezelf in, om het later terug te kunnen kijken. Niet om bovenaan te komen oid
|
|
|
vissie
|
wat een k*t jaar..Al een maand gelden ofzo..
|
|
|
|
|
Frank77
|
Tja, iedereen kan hier maar wat invullen. is niet te controleren. in het begin deed ik mee maar ben gestopt, ziet de waarde er niet van in.
Het knmi lijkt me wel betrouwbaar (dagwaarden van de website): bijgaand : 1) spreidingsgrafiek van de hoek - wind snelheid bij hoek van holland 2) histogram van de wind uit de ZW <> NO hoek op Hoek van Holland Conclusie: 2009 is tot nu toe beroerd!
|
|
|
Polka
|
Wij hebben toch afgelopen goede vrijdag nog even lekker kunnen varen op de kalloot! In totaal 6 goede sessies gehad en 2 keer volledig bagger (waarvan 1x veelste harde wind!).
Vorig jaar hadden we in mei en augustus best nog wel goeie wind dacht ik!
|
|
|
KappuhH
|
Statistiekje toont volgens mij al genoeg aan... alhoewel ik toch al wel redelijk wat lekkere sessies gehad heb...
|
|
|
Wimt
|
Laatste half jaar is niks. Misschien 20 F16 straaljagers op een rij zetten, aan de kust, met naverbrander aan .
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hopen dat ons in de zomer de wind wel is wordt gegunt. En na zo'n lekkere kitesessie een biertje bij Jumpteam tot laat.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vandaag anders nog best lekker kunnen varen met 10m2 Maar wanneer zal de volgende mogelijkheid zijn?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Laatste half jaar is niks. Misschien 20 F16 straaljagers op een rij zetten, aan de kust, met naverbrander aan . Maar wimt, dan waaien alle bikinis er af!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Laatste half jaar is niks. Misschien 20 F16 straaljagers op een rij zetten, aan de kust, met naverbrander aan . Maar wimt, dan waaien alle bikinis er af! Dat zou fijn zijn
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Laatste half jaar is niks. Misschien 20 F16 straaljagers op een rij zetten, aan de kust, met naverbrander aan . Maar wimt, dan waaien alle bikinis er af! Dat zou fijn zijn Die dingen produceren een enorme berg COx, dus gelijk ook meer opwarming van de aarde = meer wind. Dus kom maar op met die nieuwe JSF's
|
|
|
Wimt
|
; @El Rudo;kwam vandaag een grietje tegen met impact-vest; afwaaien van de bikini zat er dus helaas niet in. Was zo`n vest die deed vemoeden dat zij meer inhoud had, dan zij had, en dat zei ik ook; en dat valt dan weer niet goed. Vrouwen zijn toch zo ijdel!!
|
|
|
Morres
|
vrouwen, kan beter kippen houden
|
|
|
Wimt
|
En nu maar met de kippen op stok gaan, of in Engels;
LET THE CHICKS GO ON MY STICK!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zoo wimt ben je kippig of haanderig ofzoooo ghihihi - ja de eierzoektijd is in een wip voorbij gevlogen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jongens, vanmiddag 30+ knopen op Oostvoorne gehad tot zonsondergang. Op dit topic maar een slotje doen? Wimt haalt zelfs zijn chicken-stick al tevoorschijn
|
|
|
Naishflow
|
Vandaag was goed te doen met met 28 + knopen,. morgen 3 tot 4 bft oost noord oost,. maar 1 kitedag maakt nog geen seizoen?!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ziet er naar uit dat morgen weleens een herhaling kan zijn van vandaag.
Idd. heb je gelijk Naishflow, want de voorspellingen van aankomende week zijn om te huilen
|
|
|
Micky
|
Einde 2008 t/m april 2009 was/is gewoon 1 grote droevige ellende kwa wind!!! En als er wind staat dan moet ik werken of zoals vandaag...vergaderen! :-( @Michiel, morgen wind? Waar dan......
|
|
|