|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ja hoor, ik blijf maar kopen, maar wat wil je met die superaanbieding van van den berg. Vandaag meteen getest op schellie en hij is heerlijk, loopt goed hoogte voor een "wakestyle" board, super door de chop, veel pop en alles gaat echt super smooth. Gewicht valt ook mee, hij is niet heel zwaar maar precies genoeg, m'n oude boardje was heel licht waardoor je op de chop soms wel wat stuiterd maar deze snijd er dwars doorheen. Ook 0 spray in m'n gezicht. Heb de 138 gekocht waar ik voorheen een 132 boardje had, merk 0 verschil. Misschien in het voorjaar boots er op zetten .
|
|
|
Wil
|
super gaaf boardje Frank!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
dat is zeker een lekker plankie, heb die van vorig jaar.. helaas met SS joints waar ik met schoenen aan niet in pas, dus met dit weer maar weer met de oude Gonazales, vaart toch wel een stuk minder als de Asylum
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ziet er goed uit Frank. Misschien ook maar eens proberen of ik dat ook wat vind.
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik moest eigenlijk al 2 jaar nieuwe schoentjes, maar het kwam er maar niet van en elke keer als ik bij Eurofun was hadden ze bijna niks meer (erg matige wintervoorraad hebben ze...).
En bij m'n laatste sessie vorige week moest ik eigenlijk afhaken omdat ik 1 voet niet meer voelde...
Wilde eigenlijk 3mm, maar deze passen gelukkig ook in m'n bindingen en zullen vast nog warmer zijn...voelen soepel genoeg in elk geval. Had ook naar die van Ion zitten kijken, maar las wat recensies dat ze erg snel slijten....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zon 6 jaar met veel plezier gespeeld met de Trax uit 2008 en dan komt er een moment van afscheid nemen En dan moet er natuurlijk ook een nieuw speeltje komen
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Hoop voor je dat de kwaliteit van deze beter is dan die van de 2013. Maar ze zien er wel mooi uit
|
|
|
Wil
|
Jaa precies zelf heb ik ook een trax alleen die toplaag is echt van alle kanten aan het loslaten! (2012). Krijg binnenkort als het goed is wel een nieuwe van f-one!
Veel plezier met je nieuwe boardje!
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Dat binnenkort gaat waarschijnlijk tegenvallen. Ik heb in September aangegeven dat mijn toplaag begon los te laten, maand later aangegeven dat ook de insert eruit ligt. Omdat ik steeds niets hoorde, gister maar eens gebeld en er word verwacht dat ik feb./maart pas een nieuwe krijg.
|
|
|
Wil
|
Hmm ben inderaad ook al lang aan het wachten (vanaf Juni) werd mij een paar weken terug verteld dat die begin Januari zou binnenkomen, maar daar kan ik dus wel naar fluiten... thanks voor de update(Y)
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Die nieuwe Trax heeft wel een interessante rail en concaaf. Toch eens in de gaten houden voor een testdagje
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zo! Warm zijn ze! Sluiten ook perfect af! Ik moest eigenlijk al 2 jaar nieuwe schoentjes, maar het kwam er maar niet van en elke keer als ik bij Eurofun was hadden ze bijna niks meer (erg matige wintervoorraad hebben ze...).
En bij m'n laatste sessie vorige week moest ik eigenlijk afhaken omdat ik 1 voet niet meer voelde...
Wilde eigenlijk 3mm, maar deze passen gelukkig ook in m'n bindingen en zullen vast nog warmer zijn...voelen soepel genoeg in elk geval. Had ook naar die van Ion zitten kijken, maar las wat recensies dat ze erg snel slijten....
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Switch Element v2 13m en de nieuwe controller Hopelijk vrijdag nog een beetje wind over om ze te testen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Perfecte kite man! Veel plezier ermee. Nieuwsgierig naar je mening over de nieuwe bar!
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Wanneer ik hem gebruikt heb lees je in het betreffende topic wel wat ik er van vind. Waar ik in elk geval nu al blij mee ben is dat de safety een stuk makkelijker weer in elkaar te zetten is na gebruik, vergeleken met mijn cabrinha bar (2012). Die vind ik maar onnodig complex.
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Met de bar ken je nog steeds iemand doodknuppelen. Ik kreeg hem gisteren binnen. Ding is nog steeds zwaar, maar ere wie ere toekomt... het ziet er wel weer oerdegelijk en tip top uit. Van het weekend ff testen hopelijk.
|
|
|