Waterragger
Geen avatar
|
Miss ook maar eens boots proberen
Zolang jij je downloops nog door een ander of op het strandje land is dat misschien nog geen goed idee
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heel mooi boardje! En alleen thruster vinnen erbij of ook de quad optie?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Heel mooi boardje! En alleen thruster vinnen erbij of ook de quad optie? Alleen thruster Quad doet het 'm niet voor mij
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Alleen thruster Quad doet het 'm niet voor mij Ook ik ben van dat evangelie, maar het blijft natuurlijk persoonlijke voorkeur
|
|
|
Faxie
|
Alleen thruster Quad doet het 'm niet voor mij Ook ik ben van dat evangelie, maar het blijft natuurlijk persoonlijke voorkeur Ik ga weleens twin proberen voor lightwind
|
|
|
barry
|
mooi boardje Ronald geen tail pad er op?
|
|
|
Faxie
|
mooi boardje Ronald geen tail pad er op?
Misschien later, maar vooralsnog niet. Ben ook een Shinnster gewend met alleen wax. Ik moet alleen bij tacken opletten dat m'n achterste voet ver genoeg achter de vinnen zit.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga weleens twin proberen voor lightwind
Daar heb ik inmiddels een mono voor van 85cm lang
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
En weer een nieuw boardje gekocht, de Hadlow Wakestyle en Cab Custom waren het beiden niet helemaal voor mij. Dit keer een Axis Billy, vanmiddag meteen op gevaren en eerste indruk is top
|
|
|
FlyingHigh
|
Geniet ervan Frank. Mooi boardje
|
|
|
|
Frank82
|
Altijd lastig on het perfecte boardje te vinden
Die had ik maar na een jaar was er weinig van over.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Altijd lastig on het perfecte boardje te vinden
Die had ik maar na een jaar was er weinig van over. Welke was dat dan? Mooi boardje overigens die je nieuw hebt.
|
|
|
Reodude
|
een 2014 active version op de kop kunnen tikken (rood zwart) zo goed als nieuw...nu nog afwachtten of deze ook zo leuk is, carbon versie quad of thruster, maar 5 van gemaakt volgens Airush.( van de 5'5). ( als het maar geen flop is ) snel even testen... dude
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag mijn nieuwe boardje binnen gekregen ...een Grazy Fly Raptor pro ...een superlicht carbon freerideboard van 132/41 ...laat de wind maar komen.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Mooi boardje , die had ik wilde ik toen ook kopen , toch maar weer een vervanger genomen van mijn oude vertrouwde acid. Maar denk dat dit ook een topper is
|
|
|
Frank82
|
Hey Frank, die heb ik ook gehad, boardje met veel pop en veel snelheid. Veel plezier er mee, ze zijn in ieder geval onverwoestbaar
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gaaf boardje Frank Hier ook wat nieuws, ook een Crazyfly
|
|
|
ErikFanatic
|
Twee maanden gelegen heb ik mijn trouwe Xenon Infra 2014 zien overlijden toen bleek dat de inserts niet bestand waren tegen de eerste uitdagende krachten die ik er op los liet. Na wat overleg met Xenon hebben we beiden water bij de wijn gedaan en heb ik tegen een (fikse) korting een nieuw dek gekocht.
Aanschouw de Xenon HOP 2016 138/43. Ik zal er even een korte review over schrijven.
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nieuw speelgoed voor de lichtweer dagen en foilraces, custom kleur dus goed herkenbaar! Op de twintip ook best lekker om mee te zweven.
|
|
|