|
|
pewpew
|
Netjes hoor. Morgen ff uittesten theo
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Pak zit heerlijk en is toasty warm. Nieuwjaarsdag alleen hele kouwe voeten dus maar een paar Atan 6mm besteld bij Bas. Die van 3 mm zijn te koud voor het IJsselmeer.
|
|
|
|
|
Eltimm
|
Zo Theo, lekker losgegaan....? Heb net een foil gekocht, een slingshot dwarfcraft en flight package bij. Wie zijn hier fanatieke foilers? chickie zat er niet bij...
|
|
|
PeeWee
|
Ikke (Regio Hoorn, NH) Koop wel een helm en een goed impact vest want je gaat klappers maken Als je eenmaal door de zure appel heen bent is het superrr.
|
|
|
Teigetje
|
Tadaaa een 5 metertje gescoord bij Barry stormchaser.nl kan ik dat daggie dat de HaringHapper aan zijn zeventje hangt ook nog wat anders doen dan filmen en kitejes vangen
|
|
|
@LaurenS
|
Heb je geld over The, jij blijft kopen , mooi spul hoor
|
|
|
Teigetje
|
Ha ha ja het lijkt wel Peter, dit was een kopie zulluh we maar zegguh ennuh hij past mooi bij me droogpakkie
|
|
|
Kemperman
|
billabong 7/6 furnace. Heerlijk pak, voor mij geen drysuit meer! Bij stormchaser gekocht.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Demo model Mitu F-one 5"8 gescoord! Nu moet het er echt van komen. Vandaag ook @flying_high's gele Slingshot board op mplaats doorverkocht. Surfboard mag in bed slapen als wij er niet zijn. Mijn buitenvrouw
|
|
|
@LaurenS
|
Ondertussen mijn tigste TRAX ,maar hartstikke bedankt vdBerg en F-one voor de goede garantieservice .Ditmaal geen Carbon maar een unbreakable glasvezel variant.Ben er blij mee !
|
|
|
pewpew
|
Ziet er allemaal goed uit mannen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo Theo, lekker losgegaan....? Heb net een foil gekocht, een slingshot dwarfcraft en flight package bij. Wie zijn hier fanatieke foilers? chickie zat er niet bij... De site admin is NL kampioen van de enige foilcup in 2016, en drie van de moderators kunnen foilen, twee hebben er één En dan nog zijn er een aantal fanatiekelingen hier. Zullen er dit seizoen een flink aantal meer worden is mijn idee!
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Zullen er dit seizoen een flink aantal meer worden is mijn idee!
Hopelijk niet nodig
|
|
|
Eltimm
|
De site admin is NL kampioen van de enige foilcup in 2016, en drie van de moderators kunnen foilen, twee hebben er één En dan nog zijn er een aantal fanatiekelingen hier. Zullen er dit seizoen een flink aantal meer worden is mijn idee! Sja, Zullen er dit seizoen een flink aantal meer worden is mijn idee!
Hopelijk niet nodig Sja, wil lekker veel vaardagen gaan maken, dan helpt een foil wel.... Nu aan het kijken waar en hoe de beste plekken in de buurt van A'dam zijn om te foilen...
|
|
|
gyttja
|
Ijburg en muiderzand zijn populair met foils. Zelf een nieuwe (2e hands) TT gekocht. Een 134x42 Naish Monarch 2016, met nieuwe Apex bindingen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Overjarige Prolimit Kitewaist Pro. Brunotti/Ion/Mystics gepast nog, maar deze zit gewoon het lekkerst. Hoefde niet zo fel van mij maar ach... Ion Onyx Amp 2017 Oja, en nog een 2e handsje gescoord. Kerel had er 2 keer mee gevaren maar heeft liever Nitro's.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Overjarige Prolimit Kitewaist Pro. Brunotti/Ion/Mystics gepast nog, maar deze zit gewoon het lekkerst. Hoefde niet zo fel van mij maar ach... Die is echt top! Die van mij heeft het na 3 jaar intensief gebruik vorige week begeven door de slijtage. Ik ga voor die nieuwe trapeze die binnenkort uit komt denk ik. Ik heb mijzelf 2 weken terug ook een cadeautje gegeven:
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Overjarige Prolimit Kitewaist Pro. Brunotti/Ion/Mystics gepast nog, maar deze zit gewoon het lekkerst. Hoefde niet zo fel van mij maar ach... Die is echt top! Die van mij heeft het na 3 jaar intensief gebruik vorige week begeven door de slijtage. Ik ga voor die nieuwe trapeze die binnenkort uit komt denk ik. Ik heb mijzelf 2 weken terug ook een cadeautje gegeven: Wat is precies gesleten dan? M'n oude heb ik 5 jaar nu, en op zich is hij technisch wel in orde, maar liever voorkomen dan genezen, en ik heb tegenwoordig te snel last van m'n onderrug. Maar je hebt gewoon een hele quiver Sonics?
|
|
|
KappuhH
|
Overjarige Prolimit Kitewaist Pro. Brunotti/Ion/Mystics gepast nog, maar deze zit gewoon het lekkerst. Hoefde niet zo fel van mij maar ach... Die is echt top! Die van mij heeft het na 3 jaar intensief gebruik vorige week begeven door de slijtage. Ik ga voor die nieuwe trapeze die binnenkort uit komt denk ik. Ik heb mijzelf 2 weken terug ook een cadeautje gegeven: De loterij gewonnen Marc? ;-)
|
|
|