Nick , kraansprong in de rebound

feddomw
Gast
Antwoord #25 December 19, 2011, 08:27:51
edit2Rapporteer  
Is het niemand nog opgevallen hoe hij de kraan zelf klimt? Daar is namelijk geen trap of voorziening om te klimmen!

Hij loopt dus over de draagarm zelf terwijl hij zich aan de kabels omhoog trekt. Gezien hoe steil het is vind ik dat echt wel knap, want dat is gewoon pittig zonder kite, laat staan als je board achter je aan zwiept.

Misschien gebruikt hij de vlieger voor lift bij het klimmen?
[Pepper]

Antwoord #26 December 19, 2011, 10:06:19
edit2Rapporteer  
Waar komt de cameraman die op het schip staat opeens vandaag (2:51 en 2:57)? Waarom filmt deze cameraman niet tijdens de klimpartij? Waarom geen  helmet-cam beelden tijdens de vlucht? Vragen, vragen , vragen.....

Ook opvallend: op de beelden vanaf het strand gemaakt zijn duidelijk witte schuimkopjes te zien op het water, op de helemet-can beelden (vlak na de landing) en de beelden die de misterieuze cameraman op het wrak heeft gemaakt zijn die schuimkopjes opeens verdwenen.....
feddomw
Gast
Antwoord #27 December 19, 2011, 10:07:31
edit2Rapporteer  
Zijn er nou serieus mensen die twijfelen aan de beelden? Dat het nep is of zo?

9/11 was zeker ook een actie van de CIA zelf en niet van terroristen?
Michael van der Hoek

Antwoord #28 December 19, 2011, 11:56:30
edit2Rapporteer  
ik vind t echt gruwlijk, in dubbele zin.. Een vette sprong, maar levensgevaarlijk om het uit te voeren.

En ik twijvel geen moment, deze beelden zijn echt. Nick is gewoon compleet gestoord
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 December 19, 2011, 11:58:43
edit2Rapporteer  
Gewoon Baas!!!
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #30 December 19, 2011, 12:23:07
edit2Rapporteer  
Zijn er nou serieus mensen die twijfelen aan de beelden? Dat het nep is of zo?

9/11 was zeker ook een actie van de CIA zelf en niet van terroristen?

Dit is echt, 9/11 klopte van geen kant Tongue
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #31 December 19, 2011, 15:51:55
edit2Rapporteer  
jaaaaa! Nick is an inside job!
Tim_GTS5

Antwoord #32 December 19, 2011, 21:45:33
edit2Rapporteer  
Heel vet met zulke beelden, wat een gek al zou ik dit ook weleens willen doen als de klim iets veiliger zou zijn Grin
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33 December 19, 2011, 22:44:14
edit2Rapporteer  
Wat betreft of hij slim of dom is: alleen al op die half uit elkaar gevallen schuit springen zoals hij doet in het begin is al levensgevaarlijk: roestig staal is hardstikke scherp!

Maar deze beelden faken lijkt me ook erg moeilijk, alhoewel het mij ook niet duidelijk is hoe hij de gaffel van de kraan opklimt. Duidelijk geen traptreden of iets dergelijks te zien, en ook al flink roestig.

Wellicht dat hij zich met de kracht van de kite als steun heeft gebruikt om zichzelf naar boven te krijgen. Blijft merkwaardig.

En hoe kwam hij aan dat broodje op de top?
Dat heeft nooit tot mijn kiteuitrusting op het water behoort Tongue

Als hij halverwege eraf was gelazerd, of wellicht dat zijn board om de kabels van de kraan was gekomen (leash) was de schade niet te overzien geweest.
Gelukkig is een menseleven in SA niet veel waard blijkbaar....

Kortom vette beelden, maar toch -1
RonaldFX

Geen avatar

Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #34 December 19, 2011, 23:33:49
edit2Rapporteer  
INSANE!!! Wat een baas  Shocked Cheesy
Lude

Antwoord #35 December 20, 2011, 16:08:58
edit2Rapporteer  

Dat heeft nooit tot mijn kiteuitrusting op het water behoort Tongue

Na het zien van dit filmpje neem ik bij elke toekomstige sessie een broodje mee in mijn wetsuit!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #36 December 20, 2011, 16:58:19
edit2Rapporteer  

Maar deze beelden faken lijkt me ook erg moeilijk, alhoewel het mij ook niet duidelijk is hoe hij de gaffel van de kraan opklimt. Duidelijk geen traptreden of iets dergelijks te zien, en ook al flink roestig.

tip: tel het aantal cam posities. Er is minstens één persoon op die schuit aan het filmen, volgens mij wel 2. boardjes aanpakken, broodje geven, photoshoppppp
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #37 December 21, 2011, 23:43:22
edit2Rapporteer  
dit kan hij nooit alleen hebben gedaan.

leuk filmpje maar toch wel photoshop.

ooit geprobeerd om met je kite op 12 uur eraan te hangen zonder de grond te raken??
lukt je niet. wind heeft wel pieken en dalen, kite blijft wel heel stil in de lucht staan, in mijn ogen zit er een luchtje aan.
feddomw
Gast
Antwoord #38 December 22, 2011, 09:54:39
edit2Rapporteer  
Er zijn meerdere mensen die het live hebben gezien, waaronder Kevin Langeree, en het is niet de eerste keer dat hij het doet. Eerste keer was (ook) alleen en gezien door een vol terras bij het Endless Summer Beach House, waaronder Stefan van der Kamp, hoofdredactuer van Access die er ook nog een artikel over heeft geschreven....

Achterdochtig much?
naishnaish

Geen avatar

Antwoord #39 December 25, 2011, 02:16:40
edit2Rapporteer  
Dit is superrrrr knap gedaan mocht het photoshop zijn...

Maar het is toch zeker echt denk ik!!!

Wat een baas!!!!
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #40 December 26, 2011, 18:15:36
edit2Rapporteer  
Wat een lef...maar wel behoorlijk NUTS.. Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.