- Begonnen met uithaken, backroll en railey's lukken prima. Binnenkort die S-Bend maar eens doen.
- Backroll kiteloop en handplant lukken
- Dubbele backroll
- Frontroll
- Backroll transition
- Eerste pussyloops gemaakt
- Downloop transitions met een sprong
- Nog steeds de darkslide niet . Moet vaker oefenen en de timing correct krijgen.
- Kitevakantie in September
- Vast nog iets vergeten.
Het gaat wel de goede kant op
Ook met dank aan de impact vest, zorgt er voor dat ik toch iets meer durf, en als ik een smakkerd maak valt de klap heel erg mee. - Backroll kiteloop en handplant verder uitgebouwd. Lukken 9 van de 10 keer wel nu.
- Dubbele backroll beide kanten op gaat 9 van de 10 keer goed. Nu nog eens met een grab proberen.
- Frontroll naar rechts gaat prima, en frontroll downloop transitions ook (erg leuk om te doen vind ik). Alleen naar links heb ik er nog wat moeite mee. Aan werken dus.
- Ben nu begonnen met de echte kiteloops. Al een paar goede geland met de 9m net goed gepowered. Alleen met de 7m in 25+ knopen moet ik het nog niet doen was ik al achter. Dat gaat toch ietsje harder en de landing doet iets meer zeer als het fout gaat. Jammer genoeg helpt de wind de laatste tijd niet echt mee.
- Darkslide amper geoefend, dus die ken ik nog steeds niet.
- Tijdens de kitevakantie was de wind ook met vakantie
Dit jaar beter hopelijk. Herkansing op Kaapverdie als het goed is.
- Raileys gaan lekker met de grote maten. Met kleine maat moet ik de kite nog iets beter onder controle houden. Maar met die wind doe ik toch andere dingen.
- S-Bends geprobeerd, maar nog niet gelukt. Zit er wel dicht tegen aan volgens mij.
- Surface passes geprobeerd, maar te weinig goede sessies gehad om die te oefenen. Weet al wat ik fout doe, maar nog niet kunnen proberen.
- Uitgehaakte backrolls en dubbele backrolls gaan ook aardig.
Voor dit jaar wil ik toch eens een handlepass trick doen, en al de rest beter onder controle krijgen.
Ow en wavekiten eens proberen. Lijkt me ook tof.
Heb minder andere verplichtingen, dus kan hopelijk meer wind meepakken dan vorig jaar.
En vooral plezier erin houden