zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik denk dat je die update beter kan laten Theo ..mijn gevoel is (na een aantal sessies) dat de WOO 3.0 na de laatste update lagere waardes aangegeeft.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Die 10 plus van Ries kan je 1,5 meter vanaf trekken he, die gooit nu iedere keer zijn benen omhoog zodat hij (denkt) dat ie hoger gaat Hij klopt inderdaad niet, die woo in mijn hoofd geeft veel hoger aan dan de Woo 3 en met mijn benen omhoog moet er 2 meter bij komen in plaats van 1.5 meter :
|
|
|
jw009
|
Ik denk dat je die update beter kan laten Theo ..mijn gevoel is (na een aantal sessies) dat de WOO 3.0 na de laatste update lagere waardes aangegeeft. Dat gevoel heb ik ook! Sessie van gisteren woo 2.0 zelfs hoger (14.0m) dan woo 3.0 (13.9m). Goed dat het weer gelijk getrokken is.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zou mooi zijn om de stellage die Evan jaren geleden heeft gebouwd om hoogte te meten nog eens installeert en dan die metingen veregelijken met de WOO metingen.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Staan nu mooie palen naast de overgang. Twee identieke camera's boven en onderin plus de afstand tussen opmeten en je hebt alles om het uit te rekenen.
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Wat een gedoo, met die Woo. Wat boeit het nou of ik 8 mtr hoog ga of 11,2 ....als het maar een kick geeft en je de sprong goed landt. Daar geef je toch geen geld aan uit als het niet 100% betrouwbaar is?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
als het maar een kick geeft en je de sprong goed landt.
Dat lukt jou alleen bijna nooit.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat lukt jou alleen bijna nooit. Dat valt mij ook op. Mensen die geen Woo hebben en negatief reageren zijn vaak niet de hoogste springers en zeggen dat het allemaal onzin is die Woo
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kiten doen we toch zowiezo omdat we het leuk vinden. De WOO is gewoon een leuk dingetje voor erbij en ik weet de hoogte is een indicatie. Ik bedoel die 30 meter ga ik never nooit halen
|
|
|
|
Kitemenn
|
Ik denk dat je die update beter kan laten Theo ..mijn gevoel is (na een aantal sessies) dat de WOO 3.0 na de laatste update lagere waardes aangegeeft. Dat gevoel heb ik ook! Sessie van gisteren woo 2.0 zelfs hoger (14.0m) dan woo 3.0 (13.9m). Goed dat het weer gelijk getrokken is. Ook ik heb t gevoel dat na de laatste updates de WOO 3.0 toch wat lagere waardes geeft! Helemaal prima als dat betere waardes zijn...kom zo alleen niet hoger Zijn er nog nieuwe features/functies bekend gemaakt met de nieuwe updates?
|
|
|
|
Local
Geen avatar
|
author=Kitemenn link=topic=54232.msg743689#msg743689 date=1549968182] Zijn er nog nieuwe features/functies bekend gemaakt met de nieuwe updates? freeride game modus (coming soon?) https://woosports.com/app/ WOO KITE 2 GAMES The WOO captures your highest boost in Big Air mode or scores your best tricks in Freestyle mode. Post a Freeride session after riding with your smartwatch or phone. Progress your riding and Get in the Game! https://woosports.com/WOO KITE BIG AIR · FREESTYLE · FREERIDE WOO is the simplest way to record your session and play while you kite! The WOO captures your highest boost in Big Air mode or scores your best tricks in Freestyle mode. Progress your riding and Get in the Game![/quote]
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vraag ;
Maandag gevaren, 30 knopen, 9 meter, persoonlijk record gesprongen bijna 14 meter.
Gisteren voor mijn gevoel met 45 knopen plus 7 meter, nog (veel) hoger gesprongen, Woo geeft 12 meter aan.
Bij de sprongen van gister had ik een paar keer na een sprong dat ik met een grote windvlaag nog hoger werd op getild.
Meet de Woo dit niet na een windvlaag dat je nog hoger wordt opgetild ? Meet de Woo alleen een rechtstreekse sprong ?
|
|
|
Gewoon Ron
|
het blijft een prutding, je weet dus ook niet of de 14 mtr. wel klopt. Ik ga vanmiddag weer het water op met 35 knoop en 7 mtr. misschien spring ik wel 10-12 of 50 mtr.... boeie.. Als ik maar lol heb en heel thuis kom.dat telt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
of 50 mtr.... boeie.. Als ik maar lol heb en heel thuis kom.dat telt. Dat is het allerbelangrijkste natuurlijk Ron Maar ik was toch benieuwd hoe de werking nou precies was, vandaar de vraag
|
|
|
Evan
Administrator
|
Sprongen aan kleine kites voelen hoger door de heftigere G-krachten en check ook eens je gemiddelde sprong hoogte. Als je veel meer 10m+ sprongen had aan je 7m en die 14m met je 9m een enkele piek was klopt je gevoel gewoon
|
|
|
Kitemenn
|
Sprongen aan kleine kites voelen hoger door de heftigere G-krachten
Maar staat G-kracht niet gelijk aan versnelling en daardoor ook hoogte? Oftewel hogere G-kracht is hogere sprong of zie ik iets over het hoofd?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ja, de tijd die de acceleratie zijn werk kan doen en hoe lang je daarna door blijft stijgen. Trampoline vs lift zeg maar.
G-krachten die de woo app laat zien zijn van de impact bij de landing.
|
|
|
Gewoon Ron
|
of 50 mtr.... boeie.. Als ik maar lol heb en heel thuis kom.dat telt. Dat is het allerbelangrijkste natuurlijk Ron Maar ik was toch benieuwd hoe de werking nou precies was, vandaar de vraag doch moet ik ook eerlijk bekennen dat ik ook weleens wil weten hoe hoog ik nu écht ga maar heb het geld er niet voor over. Je hebt natuurlijk wel een idee maar toch...
|
|
|
|
|