Walt0r
|
a die Jordi heeft al een plek
|
|
|
Steven
|
Ik weet niet waar ik ga, Ik rijd met niet met mezelf mee.. Dus ik zie wel waar ik uit kom, ik denk ook Mirns.. Alst maar waait ja!
|
|
|
kitewouter
|
pfff ziet eruit als een topdagje.. sta net op uit mn nest.. ik laat deze dag aan mn neus voorbij waaien!
|
|
|
|
Jordi_1990
|
eey,
zondags ook kiten? met wie mag ik mee???
|
|
|
patricks
|
wie gaat er morgen nog kiten??
|
|
|
Emma
|
Morgen nog iemand kiten die toevallig 's ochtends vroeg vanuit omg. Enschede vertrekt en 's middags rond drieën weer terug wil zijn(a)? Ben bang van niet hè....
p.s. Ik weet dat Enschede niet écht omgeving Groningen is.. maar zo'n topic was er nog niet en ik had workum oid in gedachte
|
|
|
Emma
|
Ik zag ook net dat de voorspellingen iets minder zijn geworden..mis ik tenminste iets minder
|
|
|
patricks
|
Ik ben morgen op mirns denk ik
|
|
|
|
patricks
|
jordi en ik zijn er tussen 9.30 - 10.00
|
|
|
Steven
|
Morgen Stavoren!
|
|
|
jetzu
|
Hallo kite dudes uit groningen. Ik heb laatst een keer op workum gekeken en zag toen mensen kiten. Ik wil dit ook graag leren. Kan ik eens een keer met iemand mee als jullie weer gaan kiten?? Ik heb mijn eigen kitespullen al.
mzzzl
|
|
|
peter.
|
NEE........ de vorige keer maar blijven zitten in de bus dus nu hoor je er niet meer bij lekker puuuuuhhhhhh
|
|
|
skyhigh as a
|
wie morgen en overmorgen workie?? alst droog is de bbq mee denk ikmaar
|
|
|
roberto. B
|
Hallo kite dudes uit groningen. Ik heb laatst een keer op workum gekeken en zag toen mensen kiten. Ik wil dit ook graag leren. Kan ik eens een keer met iemand mee als jullie weer gaan kiten?? Ik heb mijn eigen kitespullen al.
mzzzl
ik wil graag goed leren bier drinken om Peter bier te kunnen verslaan op het onderdeel barhangen bij Sticked. mischien kunnen we een dealtje maken?
|
|
|
kitewouter
|
Roberto, heb jij geen andere zaken aan je hoofd? iets met periodisering? of plan je je kroegentocht? periodisering heeft alles te maken met de opbouw.. alcohol? opbouw in alcohol? opbouw in bier? Roberto, ik weet het niet meer! maar je les komt over 5 minuten jou kant op!
|
|
|
skyhigh as a
|
wie nog effe kanlle op mirns of workie vandaag? effe same heenragge, scheelt poen
|
|
|
peter.
|
die wedstrijd bar hangen ga ik met bier! ook op mijn naam zetten:P roberto jij bent veel te vet om dat te winnen hahahah
|
|
|
|
piede
|
ach, als jij eenmaal een paar stickies achter de kiezen heb zie je alles vlak...
Morgen worky?
|
|
|
skyhigh as a
|
hahaha, das eigelijks ook weer zo. maar dit was vergelijkbaar met schildmeer toen morgen workie lijkt me goed plan, moet wel eerst nog om 11uur papiertje tekenen om officieel te kunnen zeggen dak vandaag in mn achtertuin heb gekite.
|
|
|
|
|