Auto strand

freex

Geen avatar

December 11, 2006, 10:40:19
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die woensdag / donderdag naar het autostrand oostvoorne gaan.

Groet Rien.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 December 11, 2006, 15:54:30
edit2Rapporteer  
Donderdag, maar eerst afwachten of het ook blijft waaien, je weet maar nooit. Donderdag is nog ver weg...
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #2 December 11, 2006, 16:14:17
edit2Rapporteer  
Als het de voorspelling zo blijft ga ik woensdag.
Even de weersverwachting afwachten..
Micky

Antwoord #3 December 11, 2006, 22:47:50
edit2Rapporteer  
Woensdag in ieder geval. Rond 12 uur afgesproken in het strandtentje paar 100 m links voor de parkeerplaats. Misschien wel leuk om daar met zijn allen af te spreken(zit je warm en droog) en dan om 12.30 op naar het strand?  ThumpsUp Joepie
R@bert

Antwoord #4 December 11, 2006, 23:37:53
edit2Rapporteer  
Woensdag in ieder geval. Rond 12 uur afgesproken in het strandtentje paar 100 m links voor de parkeerplaats. Misschien wel leuk om daar met zijn allen af te spreken(zit je warm en droog) en dan om 12.30 op naar het strand? ThumpsUp Joepie

Ga je t toch weer proberen, dude? Een echte beuler gaat door he, haha....
Micky

Antwoord #5 December 12, 2006, 02:38:55
edit2Rapporteer  
Woensdag in ieder geval. Rond 12 uur afgesproken in het strandtentje paar 100 m links voor de parkeerplaats. Misschien wel leuk om daar met zijn allen af te spreken(zit je warm en droog) en dan om 12.30 op naar het strand? ThumpsUp Joepie

(grinnik_kitesmiley)

Had jou en Jacqy Jaws al meegeteld.......zijn we met een hele zoooooiiii  (grinnik_kitesmiley)
Volgens mij wel leuk....maar of de KLM meewerkt...... Huh

Geintje hoor, ik zie het een beetje als paardrijden...als je van je paard valt moet je er ook snel weer op gaan zitten......vorige 2 keren was het iets te snel....maar woensdag ga ik er weer voor.....  Joepie Joepie
Jacq

Antwoord #6 December 12, 2006, 02:52:24
edit2Rapporteer  

(grinnik_kitesmiley)

Had jou en Jacqy Jaws al meegeteld.......zijn we met een hele zoooooiiii  (grinnik_kitesmiley)
Volgens mij wel leuk....maar of de KLM meewerkt...... Huh

Geintje hoor, ik zie het een beetje als paardrijden...als je van je paard valt moet je er ook snel weer op gaan zitten......vorige 2 keren was het iets te snel....maar woensdag ga ik er weer voor.....  Joepie Joepie

Hoi,
Ben er weer, vandaag teruggekomen.
Woensdag ben ik helaas weer aan t werk.
Doe voorzichtig!  YeSS
Micky

Antwoord #7 December 12, 2006, 03:02:57
edit2Rapporteer  
Hee Jacq,

mocht je toch nog mee terug van je werkgever  schater
Niks eraf gehapt door een baby-haaitje.... (grinnik_kitesmiley)
Gelukkig idd je paspoort nog....
Neem nou woensdag maar gewoon weer vrij, ben wel benieuwd naar die kiteloop van jou.....  Joepie

Maar idd kan het toch weer niet laten ondanks dat het vorige week met Rob niet lekker ging. Iets te weinig wind, beetje onzeker, en 6 ribben die niet helemaal wilden zoals ik.....
R@bert

Antwoord #8 December 13, 2006, 23:54:44
edit2Rapporteer  
Heee Micky,

hoe was t, dude? Ging t met je ribben???
Micky

Antwoord #9 December 14, 2006, 00:04:54
edit2Rapporteer  
Was helemaal gaafffff! Kon alleen niet met mijn 13m, kolere wat een wind. Van Ellen haar 11m tribal geleend  InLove ThumpsUp en zij weer een kleinere kite van Bart die we op de playa tegenkwamen. Top gozer! Zo allemaal toch nog lekker kunnen varen. Temperatuur was goed en ribben doen pijn maar gaat al weer beter na een smartie...  (tong_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Jij al wat beter????
R@bert

Antwoord #10 December 14, 2006, 00:16:52
edit2Rapporteer  
Voel me best redelijk.....dusssss Joepie

Goed man, heb je geen pica's gemaakt dan? Was wel strak die wind vandaag...
Micky

Antwoord #11 December 14, 2006, 00:29:18
edit2Rapporteer  
Voel me best redelijk.....dusssss Joepie

Goed man, heb je geen pica's gemaakt dan? Was wel strak die wind vandaag...
Foto's zijn onderweg....Henk-Jan staat nog in de file....  schater (grinnik_kitesmiley) en belde net dat hij bijna thuis was. Gaat straks wat doorsturen.....  ThumpsUp
Goed dat het beter met je gaat!! Nog plannen......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.