|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,leuk hoor John ... @Jelle ..Maar het zal allemaal wel ...Mexicaans of Swineflu... ben er wel een paar dagen goed ziek van geweest. En Peter top dat je morgen even na Schell gaat om te kijken of het al weer vaarbaar is ...scheelt mij weer een ritje
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klinkt wel lekker trouwens, hey there i 'am Frank Swine Yeb die houwe dr in... Oh ja morgen nog naar Wijk of wat..
|
|
|
Marko
|
Hier enig idee hoe het met schellingshout zit?? Al vaar baar voor morgen??
|
|
|
Teigetje
|
Jezus gasten schei us uit met gezeik over ijs op Schellinkhout. Ik zie dezelfde vraag al tig keer voorbij komen. Ik zou zegguh neem allemaal een paar zakkuh zout mee daar naar toe, eerst effe strooien dan spulletjes klaar maken en hup het water op. Morgen dus naar zee.
|
|
|
Marko
|
hahahah dan word het morgen ook zee scheelt 100km omrijden dus wel fijn dat ik het nu weet...
|
|
|
@LaurenS
|
Het wordt (is) weer een vlagerige ruk wind mannen, dus goed uitkijken he. Is S.Hout al ijsvrij lijkt me niet toch. Denk dat het Wijkiki wordt morgen. En wie begon er met asijnsijken
|
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier Theo, helaas mot ik verstek laten gaan . Hele nacht al aan de spuitpoep. Niet handig in mijn droogpakkie
|
|
|
HarryM
|
...spulletjes net in de auto gelegd. Ga zo naar Schellinkhout, wind zie ik hier in Hoorn toenemen. Zie wel wie er nog komen! See you
|
|
|
franco
|
en schellinkhout nu ijs vrij, dan kom ik zondag ook maar weer eens uit mijn hok, zal weer eens tijd worden. en laurens, spuitpoep is in het begin wel lekker warm in je pak hehehe. en als je dit los laat op het ijselmeer dan lost van zelf de laatste ijs resten wel op, dus ik zeg je moet gaan met die banaan.
|
|
|
zwafra
|
Ik ga morgen wel .. vandaag vind ik het te (vlagerig) hard waaien aan de kust >32knp ...Morgen ziet er net als vorige week weer wat vriendelijker uit zonning met een Z/ZW wind van rond de 22 knp.. Alleen waar gaan we varen Wijk of toch Schell.???
KMNI: Verwachting zaterdag 15 januari 2011 Vandaag Vrij veel wind en af en toe regen, vanavond geleidelijk droog. Het is overwegend bewolkt en er valt af en toe regen of motregen. Vanavond wordt het van het westen uit geleidelijk droog. De temperatuur ligt rond de 8 graden. De vlagerige zuidwestenwind is matig tot vrij krachtig, aan de kust is de wind krachtig of hard, 6 a 7 Bft, met langs de noordwestkust windstoten rond 75 km/h.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank als schell ijsvrij is ben ik naar schel uurtje of 10 ben ik daar wel met de camper daarna nog effe een stukkie rijden
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als Schel ijsvrij is, ben ik daar rond een uurtje of 9. Anders zelfde tijd op Wijk pier.
|
|
|
franco
|
bovenkarspel is zo goed als ijsvrij, ga er van uit dat schellinkhout ook zo is. zo niet laat ff weten dan.
|
|
|
wouterb
|
medemblik is volledig vrij van ijs. ook binnen het werkplasje. geeft goede hoop voor de Schell. Hoor graag wat de status daar is. Heb wel zin om op een mooie zondagmorgen wat frustaties weg te raggen.
|
|
|
|
Teigetje
|
Zo effe lekker uitgewaaid op Wijk met de 7m. Was niet echt relaxed er zaten pittige vlagen tussen helaas Oh ja Wijk is ijsvrij Morgen naar Schel hoor ik
|
|
|
mocem
|
Vandaag was het wel vet op wijk. De wind was wel vlagerig waardoor je soms wel lekker werd door gelift. Morgen misschien naar schellinkhout. Wil wel weer een keer op et zoete water varen.
|
|
|
PeeWee
|
Mededeling (van de fietskoerier): Schellinkhout NIET ijsvrij Er ligt nog zeker tot 50 meter uit de kant drijfijs See joes
|
|
|
franco
|
thanks fietskoerier, ik had liever wat anders gehoort. maar ga volgende week dan wel weer zo als het er nu uit ziet. bovenkarspel wel ijsvrij maar daar staat de wind niet helemaal top morgen. dus ga ik maar morgen weer lekker uitslapen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tja Mirns hetzelfde verhaal Alleen Horst is ijsvrij maar daar wil je voor je verdriet nog niet naar toe met Zuid-West... Morgens dus weer een dagje zee. Wat is "the place to be" en hoe laat? Pier of bunker?
|
|
|
zwafra
|
Ik ben vanmiddag even naar vd Berg geweest en heb gelijk even gekeken op schellinkhout ...het is inderdaad nog NIET ijsvrij bijna het gehele kommetje ligt nog met ijs . Dus morgen nog maar weer een naar WIJK ..ik denk wel dat het morgen beter is bij de Bunker als bij de Pier omdat de verwachte windrichting Z/ZW zal zijn en de wind dan erg vlagerig is vlak bij de pier ... hier nog even een foto van Schellinkhout van vanmiddag
|
|
|
kiterunner
|
morgen (zondag om 10:00 uur bij de pier op wijk aan zee eindelijk weer een keer met mijn 7-tje
|
|
|