zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Superrr middagje ... .weer eens goed met de 7 mtr kunnen varen ..was weer gezellig druk en dan ook nog eens een heerlijk zonnetje ..en je heb gelijk Richard . .met dit soort dagen hoeft je inderdaad niet meer naar Spanje . (maar nog een weekje werken en dan gaan we weer
|
|
|
|
Langbeest
|
Vandaag weer heerlijk gevaren in het baaitje, 1500 km ver Net zo lekker als de gehele afgelopen week. Zon,zee, wind en heerlijk rustig. Ik zeg dikke prima.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zon,zee, wind en heerlijk rustig. Spaanse badgastuh veel plezier in dat prachtige baaitje en misschien ga ik er toch weer een keertje heen Maar als ik deze foto zie van Partick van camping Nautic Almata ga ik toch liever naar Teksel waar het als je met 10 man vaar gigantisch druk is
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Nautica moet je nu net niet zijn Richard........ Het is hier de helft rustiger dan op een doordeweekse dag op schell
|
|
|
zwafra
|
Het lijkt weer wat te waaien .. ....iemand een update van Schell.? Anders ga ik maar gewoon even kijken ...beter een keer voor niets rijden dan een kitedag missen.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
kan makkelijk richard, vertrouw de actuele data ook niet, wind schommelde tussen de 12 en 20 knopen prima vaarbaar.
|
|
|
zwafra
|
Best een lekker dagje heerlijk zonnetje en zoals voorspelt een vlagerig wind die later wel beter werd.. wel goed opletten er waren ook wel weer veel badgasten/windsurfers ..maar achterin was het rustig.
|
|
|
|
joosie
|
Was top middag op schell, heerlijk gevaren met de 11m Helemaal kapoet van gister en vandaag, dus morgen middag vanaf 15:30 tot in de avond hopelijk weer een mooie sessie bij Schellinkhout gaan er nog meer badgasten morgen middag??? Nu al een Top weekend http://nl.windfinder.com/weatherforecast/schellinkhout
|
|
|
pewpew
|
Helaas nog geen auto beschikbaar maar mocht er iemand langs broek op langedijk komen
|
|
|
the littleman
|
Ja eindelijk weer ff naar schel vanmiddag en avond !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga eerst de auto maar us een wasbeurdje geven denk. Misschien vanmiddag effe naar Schel of Wijk us kieken wat de wind gaat doen
|
|
|
FlyingHigh
|
Citaat Ries: Nog lekker gevaren Herman ?? Cool Volgende keer weer alles gewoon meenemen en niet vertrouwen op je computerrr Grin Yesss, heeeerlijk kunnen kiten nog. Mocht de 7m Zian kite van de kiteschool pakken( TOP!! Nog ontzettend bedankt voor het mogen gebruiken van de kite ) heerlijke kite trouwens. Daarna tot 20.45 uur met mijn 9m lopen rammen. Wat een TOP sessie zeg. Meer van dit soort dagen please.
|
|
|
|
pewpew
|
Yesss! auto is terug. Ik ga ook naar wijk zo
|
|
|
MAL
Geen avatar
|
Rond een uur of 4 is een maat van me z'n board kwijt geraakt op Wijk aan zee. Nobile plank, wit. Iemand iets gevonden?
|
|
|
zwafra
|
Was weer lekker op Schell.... de zon en wind kwam wat later op gang maar trok lekker door . was goed gepowerd met de 9 mtr...3 dagen achter elkaar ..Top zomer.
|
|
|
|
MAL
Geen avatar
|
Rond een uur of 4 is een maat van me z'n board kwijt geraakt op Wijk aan zee. Nobile plank, wit. Iemand iets gevonden?
Board terecht! Terug gekregen van een paar top gasten uit Wijk!
|
|
|