Intervieuw Met Cabrinha Teamrider Leon de zeeuw.. Een opstormend talend van het KitestyleTeam. Foto`s gisteren Gemaakt door Henk v Geest. bij NorthSeaSurfing. Interview door Marc
Naam : Leon de Zeeuw
Geboortedatum : 02-11-1989
Leon sinds wanneer kite je? 1,5 jaar ongeveer..
Zoals we zien op de foto`s ben je lekker bezig met Unhooked tricks waar ben je op dit moment mee bezig?ik ben vooral bezig met : Kiteloops, handlepasses, en veel uitgehaakte tricks..
Ga je ook wedstrijden varen zoja welke? ik hoop in de toekomst zeker wedstrijden te gaan varen .
en dan wel zoveel mogelijk..
Door wie wordt je gesponserd? - Cabrinhakites
- Siem De Jong Funsport
Wat vind jij zelf dat aan jezelf wat betreft kiten nog verbeterd kan worden? mijn style , ik wil me style extreem laten lijken, snelle en gepowerde tricks, dat vindt ik het leukste om te doen.
en me tricks moeten allemaal nog wat meer style hebben
Wat voor kite`s vaar je nu en wat voor board, En wat vind je van de kite`s/Board? cabrinhaKites, ik vindt de kites helemaal super!!
de Nitro"s zijn de kites die ik vaar, de lift en de kracht van de kite spreken me erg aan, de kite doet altijd precies wat ik wil!!
Cabrinha Icon 130 , mijn boardje.. over het board ben ik ook erg te spreken , hij voelt licht aan, ik kan goed druk
opbouwen met het boardje voor mijn tricks ..
Wat zijn je plannen dit jaar? - soorten handlepasses te maken..
- me style verbeteren ..
- en ik hoop nog een paar wedstrijden te kitesurfen
Wil je nog wat kwijt? HAVE FUNN!!!