Arctic_Monkey

|
topper piepels,   . (zonder kites, want dan krijgt ie nachtmerries (tong_kitesmiley) ) nee dan krijg tie juist honger idd veel succes met de verzorging
|
|
|
kentyman

|
ik krijg net een mail van m'n broer:
"Ik heb een bakkie van 30X20X20 als ik me niet vergis, kan ook ietsje groter zijn. Ik heb ook nog wel een mooi stukje hout, paar lavastenen, halve kokosnoten en een lamp voor erboven. Mag je zo meenemen!"
krijgt Henkie nog een echt terrarium ook!
|
|
|
Garmt

|
Mooi dan, dan! Wie fixt de krekels? Henk heeft honger!
|
|
|
Garmt

|
Dus. Tjarda en Menno hebben lekker spinnetjes voor hem gevangen. In z'n hok gedumpt, onder het zingen van de oudhollandsche meezinger "ETEN, KRENG!".
Spinnetje loopt over de klauwen van Henk heen... Henk schrikt zich dood "HELP! EEN SPIN!", en rende sneller onder het waterbakje dan de spin zelf zich uit de voeten kon maken.
Henk Buthidae is nu dus herdoopt naar Henk Garmt Buthidae (Garmt = ook bang voor spinnen).
Ts.
|
|
|
kentyman

|
Ik heb treurig nieuws. Toen ik gister avond thuis kwam zat Henkie bewegingsloos onder zijn favorite stuk drijfhout... Henk Garmt Buthidae is niet meer. De precieze doodsoorzaak kon niet worden vastgesteld maar de emigratie van Bonaire naar Nederland heeft hem uiteindelijk de das omgedaan.
wijlen Henkie zal in besloten kring worden gecremeerd.
:-(
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Gecondoleerd (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Joost

|
Shit zeg. Gecondoleerd man. Sterkte met het verwerken van dit verlies!!!
|
|
|
wouterb

|
Jammer, gecondoleerd!
|
|
|
Passie

|
gecondoleerd.... Ik wens je veel sterkte in 't komende leven.. bosje bloemen komen eraan...snif snif
|
|
|
RaRo

|
godverdegodver, kheb nog niet eens ontmoet... nou ja garmt zal zich wel weer veilig voelen wanneer ie terugkomt van dat kitesurfen in z-frankrijk ( alsof dat daar zo lekker is, pfffffff geloof er niks van  )
|
|
|
kentyman

|
weet iemand nog bijpassende rouwmuziek voor de crematie ceremonie?
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Led Zeppelin - Stairway To Heaven Je moet ook maar eens op internet zoeken er is ook zo'n top 10 van rouwmuziek nummers 
|
|
|
Merc
Gast
|
Soort zoekt soort toch?
|
|
|
Passie

|
de crematie zal inmiddels wel geweest zijn, hoe was 't ??
|
|
|
Garmt

|
Jeetje kent... houden wij 'em met heel veel pijn en moeite DAGENLANG in leven... ga jij hem zodra hij weer in jouw beheer is een beetje sadistisch dood laten gaan! Moppertjemopper...
|
|
|
Yannick

|
We gaan je straks wegbrengen eens en voorgoed
we vormen tesamen een droevige stoet.
Nog eenmaal kunnen we rondom jou staan
dan zal je voorgoed uit ons midden gaan,
maar niet uit ons hart, daar blijf je wel leven,
herinnering zal jou een ereplaats geven.
We vertellen van jou en onze verhalen
zullen jou weer in ons midden halen.
Gecondoleerd (huilen_kitesmiley)
|
|
|
b.v.o

|
gecondoleerd heb je wel een warmte lamp gebruikt? omdat hij uit de warmte komt
|
|
|
kentyman

|
Henkie is reeds gecremeerd, video beelden volgen later, het was een plechtige ceremonie. Bij het nummer "wind of change" v/d scorpions schoten de tranen me in de ogen.. *snif*
|
|
|
Tjarlie
Geen avatar
|
Het was een heftige domper op het einde van m'n vakantie... Jeetje...
|
|
|
RaRo

|
Hey Garmt, Tjarda, Kent... Floor vertrekt vandaag richting onze Bonairiaan Steph... moet ze nog een nieuwe verstekeling zoeken voor poging #2??? 
|
|
|
kentyman

|
wou je nog meer schorpioenen over de kling jagen RaRo!? Dierenbeul! :-)
|
|
|
b.v.o

|
warmtelamp genoeg water en gelijk voeren maar je kan ook schorpioenen kopen in de reptielen zaken.
|
|
|