|
michiel v geel
|
ff serieus de eerste pagina's was eht een leuk topic maar nu is het gewoon een kansloze grijp naar posts geworden
|
|
|
duik
|
ff serieus de eerste pagina's was eht een leuk topic maar nu is het gewoon een kansloze grijp naar posts geworden
Sponge hier luisteren ze ookal niet naar je.... Maar kom als ik 8 mei weer terug ben uit egypte wel weer op Kattuk varen met Martin. @jacq : K zag ergens in dit topic dat je op schiphol werkt. Geinig ik nl ook. Bij welk bedrijf?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dag allemaal!!! Ben er weer enkel ietwat vroeger dan uiteindelijk in de planning lag. Maandag nog even kunnen varen met de 15 op Terschell. Dinsdag op de wadden misschien 3bft, dus ben eiland maar gaan verkennen uit wanhoop. Woensdag ochtend tot middag weinig wind. Daarna maar weer eiland gaan verkennen wat op zich zekers moeite waard was voor 1 a 2 dagen haha.
De vooruitzichten zagen er daarna nog niet echt hoopvol uit dus heb besloten maar weer huiswaarts te keren...
K,ga er zekers nog keer terug, als ze goede wind gaan opgeven….je hebt me daar lappen strand en ruimte dat wil je niet weten.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Pjoeloe
|
@ Leon: ik heb maar een 15" displee op m'n leppie.. dus ken die foto's die zien zonder me zelf een muisarm te scrollen
|
|
|
R@bert
|
Ziet er gezellig en levendig uit, gozah
|
|
|
R@bert
|
Sponge hier luisteren ze ookal niet naar je.... Maar kom als ik 8 mei weer terug ben uit egypte wel weer op Kattuk varen met Martin. @jacq : K zag ergens in dit topic dat je op schiphol werkt. Geinig ik nl ook. Bij welk bedrijf? Grappig...we (ben collega van Jacq) werken bij de KLM..jij?
|
|
|
duik
|
Sponge hier luisteren ze ookal niet naar je.... Maar kom als ik 8 mei weer terug ben uit egypte wel weer op Kattuk varen met Martin. @jacq : K zag ergens in dit topic dat je op schiphol werkt. Geinig ik nl ook. Bij welk bedrijf? Grappig...we (ben collega van Jacq) werken bij de KLM..jij? Als piloot/pilote? Dan heb je mij wel eens aan de lijn
|
|
|
R@bert
|
nee, als Gate-Agent. Waar jij, verkeerstoren of flightwatch zeker?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gay-Agent??? Najaa. dat deed je toch alleen in je vrije tijd??? Hihi. Sorry, en weer zal ik me er verder niet meer mee bemoeien... Kusje Robert!!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Heb je dan wel je pilotenpet op?, vind ik horny...
|
|
|
R@bert
|
Heb je dan wel je pilotenpet op?, vind ik horny...
En mn stuurknuppel in mn hand....haha ok ok...ff on topic weer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo zitten ook ouderen kiters op het forum die alleen films kijken
|
|
|
Jacq
|
Hey Leon, Ik hoor net op de radio dat ze voor morgen op de wadden een stevige wind voorspellen (is geen geintje).. Ziet er idd erg ruim en 'rustgevend' uit.
Hey Duik, nu weten we nog niet wat jij uitspookt op Schiphol..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hey Leon, Ik hoor net op de radio dat ze voor morgen op de wadden een stevige wind voorspellen (is geen geintje).. Ziet er idd erg ruim en 'rustgevend' uit.
Nou dan ga ik weer terug....haha Ze gaven gister ook wel aardige wind op, enkel bleef steken bij 11 knopen, en Die-Hards zoals wij hebben minstens de 20 of meer nodig En dit heb ik nu echt nodig, want wordt knettergek zo langzamerhand.......
|
|
|
Pjoeloe
|
Waar dan? Ik ben morgen vrij en doe momenteel alles voor een windje
|
|
|
Jacq
|
Zoals ik zei...op de radio zeiden ze net dat er op de wadden een stevige wind zou komen. Heb t zelf ook nog niet terug kunnen vinden op een site hoor
|
|
|
Merc
Gast
|
Waar dan? Ik ben morgen vrij en doe momenteel alles voor een windje Je had beter vrijdag vrij kunnen nemen. Ben regelt vrij en het lijkt erop dat we hopen te kiten op IJsselmeer.
|
|
|
Pjoeloe
|
Hmm, ik heb vrijdag een portatie in A'dam.. en 's middags een bespreking, maar misschien dak die kan cancelen. We'll keep in touch!
|
|
|
duik
|
Robert had het goed geraden. Ik werk bij de verkeersleiding op de toren. Jij net als robert ook gate agent?
|
|
|