ralph local@noordwijk
|
je hebt het ook niet zo slim aangepakt, bel m nog een keer maak een afspraak, en neem je board gewoon mee.
|
|
|
Formula1
|
Kan je niet gewoon aangifte doen bij de politie. Je weet toch bijna zeker dat hij het is?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ja altijd eerst er naar toe gaan!!!! jammer daar is het nu telaat voor! laat ff iemand anders bellen en zo snel mogelijk n afspraak maken!!! als je dan je voet tussen de deur hebt en het board inhande hebt leg je het uit en dan neem je m mee(als het natuurlijk wel jouw board is he)
|
|
|
|
Coen2000
|
oei..dat is idd genaaid...ik zou zeggen,, laat een vriend bellen, en zeg dat je em wilt kopen en gewoon met zn 2en der heen gaan. hij herkent je echt meer aan je stem oid, als je daar eenmaal staat
|
|
|
e_surf
|
Zeker niet slim aangepakt. Ik zag een nu bod van Emieck de Goede op de advertentie. Deze naam zie ik wel vaker op diverse kitefora voorbij komen. (google hem op) Laat hem of een ander een afspraak regelen en zorg dat deze persoon, samen met jou het board "koopt" Wanneer je het board in handen hebt, confronteer je hem, met het feit dat het jou board is. Je ziet aan zijn reactie wel of het zo is. En anders kun je mischien met bewijzen komen. (serienummer) Ik heb zelf foto's van mijn board, met hierop herkenbaar de schade / krassen en natuurlijk het serienummer. Succes en laat even weten hoe het is afgelopen. Nog even een tip voor eenieder diee een boardje kwijtraakt. Doe altijd aangifte bij de politie. In situatie's als deze, sta je sterker.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was inderdaad niet echt slim... Je had niet moeten zeggen dat het waarschijnlijk om jouw board ging Nu is hij misschien bang geworden en wordt het moeilijker om contact te krijgen... Ga met deze info naar de politie en vertel hen van te voren wat de kenmerken van je board zijn ( dus waaraan kan jij zien dat het jouw board betreft)... Ga vervolgens met die agent, natuurlijk in burger gekleed, naar de afspraak toe en kijk wat je aantreft Als het jouw board is dan kan die gast gewoon opgepakt worden voor heling... Of spreek samen met een vriend af en noteer het kenteken van de auto waar die gast in rijd en vraag of je het board mag zien... Wanneer je het board in je handen heb gooi je het board in je auto doe de deuren op slot en beld de politie In welke plaats speelt zich dit af
|
|
|
JorritPi
|
Laat even weten hoe het af loopt! En verder, volg de gegeven adviezen op, beste wat je kunt doen. Hopen dat die k* het boardje niet weg gooit voordat jij daar aankomt. Succes verder!
|
|
|
|
JorritPi
|
Die gast kreeg vast last van natte voeten.
|
|
|
Jolien.
|
aaa kijk.. weer een goede daad verricht MINI-ME
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geloof mij maar hij geeft echt dat board terug (angry_kitesmiley) en anders stappen we over op het eerder genoemde plan "A"
|
|
|
JCS
|
Even denken, je kunt met een kitebar opzich best wel hard slaan. Verder hebben we genoeg lijnen om hem vast te binden Maar even zonder dollen, klote dat het zo loopt, het is denk ik weer een goede les voor ons allemaal om gewoon een paar foto's van je eigen board te hebben met serienummers en kenmerken erop e.d. Hopelijk krijg je 'm inderdaad terug!! Groeten, Jasper
|
|
|
haatwinter
|
Bedankt voor alle hulp en reacties....nu nog hopen dat ik hem echt terug krijg....anders moet het op de harde manier... Groetjes Jef
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
@haatwinter: laat op dit topic ff weten of je m terughebt....mini-me is optimistisch, maar je werd wel afgekapt, dus...we horen t.
gr danny
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
bel m anders cop en laat in het gesprek het woordje vinders loon vallen! als je dat er tenminste voor over hebt! ik ben ook m'n ouwe board kwijt maar heb er wel wat voor over om hem terug tekrijgen!
|
|
|
michiel v geel
|
deze discussie vortzetten lijkt mij onnodig ik lees net op hanglos dat het probleem opgelost is op een vredige wijze
|
|
|
R@bert
|
Mooi....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik begrijp dat we nog steeds met ze allen op het board aan het bieden zijn Zie marktplaats € 255,00 Miranda 17-02-07, 20:03 € 250,00 emieckdegoede 12-02-07, 17:58 € 225,00 luukstyle 11-02-07, 16:38 € 200,00 emieckdegoede 10-02-07, 16:01 Waarom regel je niet ff wat met die gast HAATWINTER
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
tja ik had het wel geweten!!! mischien heb je m al terug,laat dat ff weten dan!
|
|
|
-Mark-
|
ik las net op hanglos dat je hem al bijna terug heb tog nog een beetje geluk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nee hij heeft hem niet terug omdat het niet zijn board bleek te zijn maar het blijft een feit dat die gast het board gewoon gevonden heeft
|
|
|