|
globe
|
dus... 2 x zo oud als de rest hier...
|
|
|
robin..
|
precies even oud als vinni
(als jij ook op 28 juli jarig bent)
15.7
|
|
|
Vinni
|
precies even oud als vinni
(als jij ook op 28 juli jarig bent)
15.7
Ja (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Silver Surfer
|
Hahaha, ik ben de Sinterklaas van de kitesurfers met m'n 39 jaar! Ik geef alleen geen cadeautjes, maar zou wel graag in Spanje zitten.
|
|
|
robin..
|
Hahaha, ik ben de Sinterklaas van de kitesurfers met m'n 39 jaar! Ik geef alleen geen cadeautjes, maar zou wel graag in Spanje zitten. heb je ook een baard en van die zwarte kerels die voor je werken en kinderen pepernoten voeren
|
|
|
|
Silver Surfer
|
De pepernoten zijn trouwens om loeihard mee te gooien. Vroeger zaten er nog van die dikke hondebrokken tussen, man die hadden een impact!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
DeBeun word volgende week 47 jaren oud maar voel me 18 da's iets jonger en word met de weken nog jonger
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahaha onze kite-vader.... 47 en nog steeds zo gek al een deur... Dat komt nooit meer goed. Maar dat moet ook niet!!! ;-)))
|
|
|
Micky
|
Als ik het haal word ik a.s. zaterdag 23 jaar. Morgen toch ff kiten... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
bijna 16....]
|
|
|
Patrick..!
|
Ikke bijna 15.. 27 maart !! [/font]
|
|
|
JTP_Joost
|
ow nu hoef ik me nie meer zo heel te schamen hehe... 24
|
|
|
|
D.D
|
Wel veel kiddo's hier...
Weinig ouwe hier:P...
|
|
|
D.D
|
Wel veel kiddo's hier...
Er zijn gewoon weinig ouwe hier:D
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus is m'n conclusie toch juist.... ;-)
|
|
|
J oever
Geen avatar
|
Bijna 47, met mij neemt het aantal oldie's toe, maar net als Beun jong van geest.
|
|
|
Alferink
|
Bijna 47, met mij neemt het aantal oldie's toe, maar net als Beun jong van geest.
Bijna een halve eeuw
|
|
|
|
Silver Surfer
|
De 'Oldies' verstaan onder surfen natuurlijk nog gewoon het surfen op water! Huh? Surfen op internet? hoedoediedatdan? Ik heb hier ook de eerste tijd met m'n steamertje in de kamer gezeten, maar dat schijnt niet nodig te zijn. (Dus nu gewoon in m'n shorty) (grinnik_kitesmiley) Always looking for that World Wide Wave.
|
|
|
|
sjembek
|
87 jaar oud. Maar gelukkig heb ik een waterdichte stoma.
|
|
|