Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hey Ron Rodeo, ik heb nog een Sumo koei, moet die anders mee?
sjips, kan dus niet morgen, s'avonds ook feestje. maar bedankt Rudo, misschien Zondag als je gaat, het kan ook zijn dat ik dan weer ander board heb. ik bericht wel, veel plezier morgen!!
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Zit te twijfelen of ik morgen voor of na me werk ga, denken jullie als ik om 9 uur in de ochtend aanwezig ben er al mensen aanwezig zijn ?
|
|
|
marc010
|
tuurlijk kitebreda, alleen na je werk heb je zeker genoeg wind. Ik verwacht na 1 uur wel een keiharde regenbuien en daarna een hoop wind.
Kan iemand meer duidelijkheid geven voor de ochtend, gaat het pas na 11 uur waaien of kan ik om 8 uur al het water op..
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Aha ok thanks,
Watersport weer geeft morgen vroeg al aardig wind, ben bang als ik rond 6 uur kom dat ik overpowered ben.
Heb een 12 m cult en heb nog nooit boven de 20 knopen ermee gevaren.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik wijk zelfs uit naar Womens Diked Marsh..
Maatje van me gaat in een shop daar een nieuwe Vegas halen..dus dan zijn we daar toch... Welllicht zondag nog Playa of Old Village
--------------------- NL: polder EN: polder EN: diked marsh EN: new marsh
|
|
|
martijn
|
dude's
:'(
dit weekend weer geen vervoer terug
waar moet je heen? mn ouders kunnen me brengen maakt niet uit waarheen. alleen het vervoer terug lukt niet meer.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
dude's
waar moet je heen? mn ouders kunnen me brengen maakt niet uit waarheen. alleen het vervoer terug lukt niet meer. waar woon je, waar naartoe moet je terug gebracht worden?
|
|
|
YouriB
|
Hoelaat gaat iedereen morgen ??
|
|
|
martijn
|
dude's
waar moet je heen? mn ouders kunnen me brengen maakt niet uit waarheen. alleen het vervoer terug lukt niet meer. waar woon je, waar naartoe moet je terug gebracht worden? ik woon in H.I. Ambacht. evt bus etc is geen probleem
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
even opletten mofos, kans op lichtelijk aflandig op het autostrand/nudie vandaag. er zit wel woei in, nu al 16.4 (vlaag 19) [vliegerweer]. KNMI: Vlissingen Hoek van Holland noordoost 3-4, toenemend 4-5, later kans op 6. buiige regen. zicht goed, in neerslag matig.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
De actuele metingen komen ieg niet overeen met WSW. En de vooruitzichten zijn ook voor vandaag flink teruggeschroefd.....morgenmiddag ziet er nu ineens weer veel beter uit.....
|
|
|
milamber
|
Ik hoop echt dat het morgen wat wordt, vandaag geen tijd helaas maar moet nodig weer eens het water op!
|
|
|
DENNS
|
Jeroen, Thomas, Ik @ ouddorp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
TtHoM@s
|
Jeroen, Thomas, Ik @ ouddorp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bij de rotonde met de strand stoel
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, wat een pleurisweer op dit moment, en buienradar.nl geeft aan dat het niet snel beter wordt (vermoedelijk rond 15:00 uur beterschap) Morgen aanzienlijk beter @ Ron: ik ben er morgen ook, vandaag toch klussen en duurt nog wel ff. @ @rjen: 1 dag in het weekend, ik snap het. Beter kies je dan voor zondag. Ouddorp een betere optie dan playa
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Michiel, ik ga morgen naar Ouddorp, mijn board leverancier komt daar ook hakken. krijg ik ff leenboardje en bestel dan direct een andere, denk ik zo.... een leven zonder boardje is net als een leven zonder........ volgens mij gaat het morgen snoeihard waaien , wind is Noord met in de middag zon. s'morgens nog bewolking en buitje, na opklaring gaat de wind dan aantrekken, ook watersportweer is positief vanaf een uur of 12. KNMI geeft ook al 5 bft op. lets rock
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Je hebt gelijk Ron, het is zuur maar met een lekke kite kun je makkelijker leven dan zonder je boardje. Ik heb mijn boardje wel opgehaald, hopelijk hoef je die in de toekomst nooit meer te lenen! Mijn pa moet weer klussen morgenochtend, kan hij niet dan kom ik ook naar Ouddorp! Anders Playa
|
|
|
|
|
thomasr
|
doen ze netjes! maar ik vind die van Roeben meer hebben...
|
|
|
martijn
|
ziek filmpje!.
maar wel korte lijnen enzo, wel respect hoor! zitten ook een paar zieke tricks tussen!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
strak dat jullie niet zijn gegaan, was heel de dag prut, nu pas aan het toenemen. Wij hebben lekker lesgegeven en toen gechilled met warme chocomelk:D
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
olten hij is alwaar ingekakt, 8,8 ms nu weer. Morgen eind van de middag misschien nog een beetje, maar dit weekend zit er niet echt hoopvol meer uit
|
|
|