Impressie kitevakantie: El Gouna - Egypte

Er

Geen avatar

Antwoord #25 April 22, 2007, 23:40:18
edit2Rapporteer  
@ Ro, al aan het boeken?! Joepie

half mei een idee??

Joepie

Als we dan al uit het coma zijn.... schater
R@bert

Antwoord #26 April 23, 2007, 00:53:36
edit2Rapporteer  
@ Ro, al aan het boeken?! Joepie

half mei een idee??

Joepie

Als we dan al uit het coma zijn.... schater

Welke?
Er

Geen avatar

Antwoord #27 April 23, 2007, 00:57:20
edit2Rapporteer  
Feestje voor Ben! Op 12 mei!
Jacq

Antwoord #28 April 23, 2007, 01:00:04
edit2Rapporteer  
En nu maar hopen dat Ben niet toevallig mee leest op het forum  schater.

Er, Leon heeft dat blaadje waar El Gouna in staat aan Robert meegegeven  ThumpsUp
Er

Geen avatar

Antwoord #29 April 23, 2007, 01:41:16
edit2Rapporteer  
En nu maar hopen dat Ben niet toevallig mee leest op het forum schater.

Er, Leon heeft dat blaadje waar El Gouna in staat aan Robert meegegeven ThumpsUp

Weinig kans dat Ben op dit forum zit. Toch?!

@ Leon, bedankt voor het blad en veel plezier morgen.

@ Ro, komt in mei voor mij niet goed uit. Heb verschillende verplichtingen. Lijkt mij ook verstandig om eerst te leren kiten!

@ Micky, goede actie foto's van jou gezien op dit forum.  ThumpsUp

@ Jacq, waar blijven jou actie foto's?!
Merc
Gast
Antwoord #30 April 23, 2007, 01:48:57
edit2Rapporteer  
Als ik die foto's zo zie wil ik ook wel in de meivakantie!!
Met de wind hier is het namelijk niet goed gesteld.
Jacq

Antwoord #31 April 23, 2007, 01:55:12
edit2Rapporteer  
Hey Er, ik had iets teveel actie, met vooral veel water om en over me heen, was wat lastig om op de gevoelige plaat vast te leggen  schater.

El Gouna is volgens mij wel walhalla, de mei vakantie lijkt mij idd duurder, maar als je veel later gaat, wordt t weer super heet daar!
Er

Geen avatar

Antwoord #32 April 23, 2007, 02:14:42
edit2Rapporteer  
Als ik die foto's zo zie wil ik ook wel in de meivakantie!!
Met de wind hier is het namelijk niet goed gesteld.

Verwachting tot en met volgende week zondag is ook niet erg gunstig! Gemiddeld ongeveer 6 knopen! En de temperatuur gaat weer een aantal dagen naar de 25 graden. Komt dus weer weinig van lessen.  ThumpDown
Er

Geen avatar

Antwoord #33 April 23, 2007, 02:16:32
edit2Rapporteer  
Hey Er, ik had iets teveel actie, met vooral veel water om en over me heen, was wat lastig om op de gevoelige plaat vast te leggen schater.

El Gouna is volgens mij wel walhalla, de mei vakantie lijkt mij idd duurder, maar als je veel later gaat, wordt t weer super heet daar!

Baal toch nog steeds dat ik er niet bij was. Al was het dan alleen maar voor de gezelligheid, jouw actie en het weer.
Papa

Geen avatar

Antwoord #34 April 23, 2007, 02:37:41
edit2Rapporteer  
je moet ook de verwachting van windsites niet geloven. Vorig jaar laatste week mei geweest. Toen hele week slechte voorspelling en elke dag tussen de 20/30 knp
Er

Geen avatar

Antwoord #35 April 23, 2007, 02:41:22
edit2Rapporteer  
je moet ook de verwachting van windsites niet geloven. Vorig jaar laatste week mei geweest. Toen hele week slechte voorspelling en elke dag tussen de 20/30 knp

Dank je! Maak het ff mooier....
duik

Antwoord #36 April 23, 2007, 03:07:53
edit2Rapporteer  
Vorig jaar begin maart ook 10dagen in El Gouna geweest.
Verblijf: Dawar El Omda. Erg goeg kleinschalig all-in Hotel.
Midden in het centrum van El Gouna. Geen eigen strand maar met een bootje naar een strand van een ander hotel.

Zelf heb ik toen wel gekite bij Kitepower. Was met vrienden die niet kiten en liep daar dus "redelijk alleen" rond. Maar binnen de kortste keren al goede contacten met de, voornamelijk, duitse medekiters.
Kom zo af en toe nog wel eens wat gasten van toen tegen..
In de 9 effectieve dagen heb ik er helaas maar drie kunnen kiten vanwege de afwezige wind (shame_kitesmiley)
Gelukkig nog wel een dag kunnen wakeboarden.

A.s. zaterdag ga ik weer voor een week.

Zie alleen op de webcam van Kitepower dat het weer een stuk drukker is geworden, dus misschien toch maar naar een van de andere kitecentra?

@ mini-me: Heb jij aan zo'n bromtaxi gevraagd je af te zetten bij het andere kitecentrum?
De andere kite centra zitten verder weg van el gouna als ik me niet vergis?

En nogmaals: el Gouna is echt een aanrader in egypte!!!
ik ben zowel in safaga als in hurghada geweest maar el gouna beviel me toch het best! (ondanks dat ik pech had met de wind)

Grtz
(HJ) MINI-ME

Antwoord #37 April 23, 2007, 03:18:19
edit2Rapporteer  
De bromtaxi (TOKTOK) heeft mij bij 1e kitestation afgezet maar de stations liggen op een loop afstand van elkaar verwijderd...... Ik vond het niet druk op het water.. Het 1e station is het drukst en daarna maakt het weinig verschil. Ik heb een aantal dagen tussen de 25 en 33 knp gehad en dan heb je het rijk voor je alleen. Ik was met 2 andere aan het varen op "Red sea Zone" de andere gasten hadden geen kleinere kite of waren nog op het niveau van beginner.. Moet gezegd worden dat als het tussen de 14 en 19 knp waait dat het dan lijkt alsof iedereen aan het bodydragen is (lessen). De jongens die de kites aanpakken houden alles goed in de gaten. Je mag niet met je kite het water uit lopen of starten op de kant.. Tot en met juni is het goed te doen in Egypte. Daarna is het gewoon te heet (45 C of meer) De weer berichten geven nooit meer dan 40 C want anders moeten ze het personeel vrij geven ivm de hite... Dus bij 45 C dan vermelden ze gewoon dood leuk dat het 40C is  (grinnik_kitesmiley).. De zee temp is het gehele jaar 20 C maar wanneer je les hebt zou ik een shorty meenemen want als je lang moet wachten in het water dan wordt het toch snel koud. Als je gewoon aan het varen bent kun je het af met een short en lycra  loser
Er

Geen avatar

Antwoord #38 April 23, 2007, 03:24:32
edit2Rapporteer  

@ Duik, laat even weten hoe het geweest is als je terug bent. Have fun.  Joepie
MrRippey

Antwoord #39 April 23, 2007, 03:45:49
edit2Rapporteer  
Wij gaan met 6 man 19 mei tot en met 26 mei  Joepie Joepie en gaan ook zeker bij Kitepower. Vorig jaar ook in mei gezeten (en 8 uit de 8 dagen wind ThumpsUp) en schoentjes is daar echt niet nodig, of je moet een beginner zijn dat je nog veel moet lopen. Heb er zin in,

@ papa wanneer ben je er?
Papa

Geen avatar

Antwoord #40 April 23, 2007, 04:13:01
edit2Rapporteer  
15/22 mei,

Wordt echt TE druk daar is ook niet leuk...
duik

Antwoord #41 April 23, 2007, 06:43:59
edit2Rapporteer  
@ Er: gaat goed komen!! Ik post wel ff.

NB: Als je vroeger in het seizoen gaat moet je echt een pak meenemen. Ik ben ook eind februari geweest en dan is het echt te koud op alleen je shorts en lycra. omslag zit zo rond eind maart dan loopt de temp al lekker op.

En we zien wel of het kitepower of een van de nieuwe stations word..

Op Zayhtona beach zat trouwens ook een klein kitecentrum, waren erg relaxte gasten.

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #42 April 23, 2007, 12:03:56
edit2Rapporteer  
heeeeeel vet hoor H J!!!!
ff afkicken!!!
lekker lycra-tje trouwens!!!!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #43 April 23, 2007, 21:09:19
edit2Rapporteer  
EEn echte vent durft ROZE te dragen...... Dat moet jij toch weten Melvin  YeSS... Of je nu een roze lycra of een roze board hebt dat maakt geen verschil  schater schater
Ben ook gek op roze toetjes  ThumpsUp
MrRippey

Antwoord #44 April 23, 2007, 23:38:39
edit2Rapporteer  
@ mini-me,

Vind 700 euro wel erg veel, wij gaan voor 480 pp ook all inclusive
(HJ) MINI-ME

Antwoord #45 April 23, 2007, 23:44:41
edit2Rapporteer  
@ mini-me,

Vind 700 euro wel erg veel, wij gaan voor 480 pp ook all inclusive

Wij hebben ruim van te voren onze reis geboekt maar Neckermann was het goedkoopst..
Wij zijn 10 dagen geweest en dus niet 1 week....
Misschien dat je ter info, voor andere forumlezers, kan vertellen voor hoeveel dagen, welk Hotel en bij welk reisorganisatie je de vakantie geboekt hebt... Have Fun
Papa

Geen avatar

Antwoord #46 April 23, 2007, 23:54:01
edit2Rapporteer  
Globe Reisbureaus
3 pers kamer Steigenberger Golf Resort (mooiste hotel daar *****)
Wel alleen ontbijt
iets meer als 500 pp.
Daar komt natuurlijk nog 30 euro kiteopslag bij en het eten/drinke.
Vorig jaar ook alleen ontbijt gedaan. Lunchen moet je op kitestrand doen bij Mangroovy Beach Club. Chicken Sandwich zijn TOP
Overig lunch in de Marina bij de bakker 7th Star ( is echt SUPER GOED vooral de hamburgers/cheeseburgers)
Avondeten elke x downtown naar Clubhouse (zit een zwembad bij dus nog ff chillen in zwembad beetje pizza eten (beste pizza in town))
Daarna gewoon lekker slapen en 8u weer op staan!
Op vrijdag heb je in de Marina allemaal standjes van de verschillende hotels waar je lekker kan eten. De shoarma van Movenpick (kan ook steigenberger zijn) is heel goed!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #47 April 24, 2007, 00:13:43
edit2Rapporteer  
Papa...Hoeveel dagen gaan jullie??? Het "Three corners Ocean View Hotel" had zoals gezegd ook hun eigens strandtent met eten en drinken.. Afgezien van de TOKTOK hebben wij nergens voor betaald :-) Ik denk dat 10 dagen Terschelling nog duurder is   (grinnik_kitesmiley)
Papa

Geen avatar

Antwoord #48 April 24, 2007, 03:51:11
edit2Rapporteer  
Gaan 1 week van 15 tot 22 mei. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik reeds al x 3 weken in Steigenberger gezeten heb en vorig jaar ook alleen ontbijt gehad heb (toen trouwens ook) Weet dus precies waar ik wel en niet kan eten en waar het het lekkerste en veiligste is
duik

Antwoord #49 April 25, 2007, 00:16:43
edit2Rapporteer  

Verblijf: Dawar El Omda. Erg goeg kleinschalig all-in Hotel.

A.s. zaterdag ga ik weer voor een week.

werd vanmorgen gebeld dat de vlucht met martinair van a.s. zaterdag en volgende week dinsdag vol zit Sad
maar gaan nu vanaf brussel a.s. maandag 8 naar het ocean view Smiley

We vliegen met Thomas Cook airlines. Heeft iemand toevallig ervaring met deze maatschappij vwb kite spullen meenemen?
Kan op hun site alleen vinden dat je voor surf en golf spullen "iets" extra moet betalen..
maar over hoeveel dat is kan ik niks vinden, er word ook niet over afmetingen gesproken zolas bij martin air en transavia.

grtz
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.