help mij aub weer het water op...

Freerider

Geen avatar

Juni 01, 2007, 16:20:31
edit2Rapporteer  
hai hai,
Ik ben dringend op zoek naar een fijn plankje om te kiten
had altijd een set met een maat van me, maar jah met zn 2-en 1 plank schiet natuurlijk ook nie meer op nu we allebei een kite hebben (shame_kitesmiley)

ik weeg 70 kg en ben 176 cm lang...
ben op zoek naar een lekker klein plankje (tussen de 120 en 140) en breedte weet ik eig nie...
hij moet lekker hoogte lopen, maar belangrijker dat hij gewoon veel pop heeft... ThumpsUp

heeft er iemand iets leuks liggen?
ik woon zelf in Breda, ben aankomend weekend in Den Haag en wil voor een mooie betaalbare plank ook best een stukje reizen...

Als je iets hebt hoor ik het graag, kan me ook ff mailen, richardhanenburg@hotmail.com (graag ff met fotootje, ben nog nie echt thuis in de verschillende boards :Smiley)

THNX, Tot op het water Joepie

Richard
michiel v geel

Antwoord #1 Juni 01, 2007, 16:31:29
edit2Rapporteer  
hier is een 2e hands sectie voor he
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #2 Juni 01, 2007, 16:39:43
edit2Rapporteer  
Helaas ben ik net uitverkocht haha Grin
Myzrael
Gast
Antwoord #3 Juni 01, 2007, 16:46:37
edit2Rapporteer  
Bedenk ook wel welke maat je wilt. 140 en 120 is nogal een verschil. Kan je daar zelf niet mee helpen maar er zjin mensen hier die daar veel meer ervaring mee hebben  loser
check www.hanglos.nl en de 2e hands sectie hier. Marktplaats.nl heeft ook wel eens wat leuks liggen maar ik vind het aanbod relatief belabbert vaak en mensen halen vaak hun advertenties niet eraf waardoor je weer mailtjes voor niks aan het sturen bent  loser
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #4 Juni 01, 2007, 17:00:47
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/kiteboardspullen/contact.php?itemid=10396
benjamin
Gast
Antwoord #5 Juni 01, 2007, 19:18:28
edit2Rapporteer  
ik heb nog wel een leuk boardje

staat in de 2de hands en woon nabij den haag

mooi freestyle boardje met lekker veel grip en pop
hij is gebouwd naar de lijnen van een demon
in carbon uitvoering met concaaf bodem voor snel aan te planneren met de 2006 Fone pads en straps voor maar 235 euro
meer info even mailen

hier meer info
http://www.kiteboardshop.com/boards/Custom.html
Matjas the scissor-kid

Antwoord #6 Juni 01, 2007, 23:01:56
edit2Rapporteer  
heey,
telstar heeft de fanatic mc queen (2006) in de aanbieding voor 399,-
Ik weet niet of dit een beetje binnen je budget is, maar ik heb hem ook en ik vind het een lekker boardje (heb weinig ervaring met andere maargoed)
Mzzsl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.